AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Litt konteks; jeg har flere tråder på singelliv- kategorien. Blir anklaget for troll selv om jeg ikke er det. De har dreid seg om hvordan man får dame etc. Jeg er jomfru, aldri vært i forhold. Aldri hatt særlig venner heller. Skylder det på at jeg vokste opp i et ræva fattig nabolag hvor alle var drittunger. (Jeg er etnisk ikke fra Norge). Til tross for at jeg er tilbakestående så har jeg fullført skole, studerer nå. Har ikke kriminelt rulleblad heller. Men jeg tror fortsatt jeg er tilbakestående siden jeg aldri har tilhørt noe felleskap eller hatt kjæreste. Anonymkode: e0353...76d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Du kan gå til fastlegen og bli henvist til psykolog. Jeg tror nok det er mye bedre enn at du poster masse innlegg i singelliv-forumet, fordi her inne vil du ikke få hjelpen jeg tror du trenger. Anonymkode: 073c7...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Hva vil du med dette innlegget, ts? Tilbakestående er forresten ikke et begrep som brukes i medisinsk sammenheng (eller i noen sammenhenger) i dag. Anonymkode: 97fd3...b40 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Du bør definitivt øve opp den sosiale kompetansen din. Dersom du er såpass oppegående at du er i stand til å studere, er du også i stand til å øve opp evnen din til å omgås andre mennesker. Noen er født sosiale og skaffer seg lett både venner og kjærester, mens andre faktisk trenger hjelp til å lære seg hvordan man skal være sammen med andre. Gå til fastlegen og fortell det du skriver her inne og be om psykologtimer. Kanskje du kan få psykolog via helse ved uni der du er? Anonymkode: dd73c...d7a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva vil du med dette innlegget, ts? Tilbakestående er forresten ikke et begrep som brukes i medisinsk sammenheng (eller i noen sammenhenger) i dag. Anonymkode: 97fd3...b40 Jeg har sikkert et eller annet. Anonymkode: e0353...76d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt konteks; jeg har flere tråder på singelliv- kategorien. Blir anklaget for troll selv om jeg ikke er det. De har dreid seg om hvordan man får dame etc. Jeg er jomfru, aldri vært i forhold. Aldri hatt særlig venner heller. Skylder det på at jeg vokste opp i et ræva fattig nabolag hvor alle var drittunger. (Jeg er etnisk ikke fra Norge). Til tross for at jeg er tilbakestående så har jeg fullført skole, studerer nå. Har ikke kriminelt rulleblad heller. Men jeg tror fortsatt jeg er tilbakestående siden jeg aldri har tilhørt noe felleskap eller hatt kjæreste. Anonymkode: e0353...76d Ka skje du har en eller annen psykisk diagnose som gjør at du sliter sosialt? Anonymkode: b9982...423
Gjest 10.54 Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Du burde ta kontakt med studentskipnaden der du studerer. De har helt sikkert noen du kan snakke med, en helsesøster/bror eller kanskje en psykolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå