OlsenHansen Skrevet 4. august 2021 #21 Skrevet 4. august 2021 Dette har vært et velkjent fenomen i Vesten siden 1800 tallet og det har gjort at gjennomsnittlig IQ har falt fra 120-130 til under 100. Nå med innvandring fra lav IQ land over en lav sko så vil effekten akselerere. Norges IQ er i fritt fall.
Gjest ABM Skrevet 4. august 2021 #22 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Andre som tenker dette? At vi smarte er for opptatt med vår egen karriere, kosthold, trening og livet ellers. Og når vi har sex så sørger vi for at det ikke blir barn av det. Vi er for glade i vårt perfekte liv til det. Samtidig så driver de mindre smarte av oss på med sex som kaniner og formering. Er redd for at dette fører til at menneskeheten i fremtiden går tilbake mot apestadiet. Sex er noe alle får til liksom, godt tidsfordriv. Tror menneskeheten var på topp på 90 tallet, og så har det snudd og vi er vei mot avgrunnen. Anonymkode: 73829...869 Hmmm ja kanskje du burde begrense pulingen litt?🙄
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #23 Skrevet 4. august 2021 OlsenHansen skrev (1 minutt siden): Nå med innvandring fra lav IQ land over en lav sko så vil effekten akselerere. Norges IQ er i fritt fall. Vi har en regel som sier at det ikke er lov å latterliggjøre brukere, derfor skal jeg ikke gjøre det heller. Det klokeste er vel om jeg ikke sier noe om hvordan du fremstår når du skriver slik, så har jeg heller ikke brutt noen regler. Anonymkode: 2e303...d52 2
OlsenHansen Skrevet 4. august 2021 #24 Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har en regel som sier at det ikke er lov å latterliggjøre brukere, derfor skal jeg ikke gjøre det heller. Det klokeste er vel om jeg ikke sier noe om hvordan du fremstår når du skriver slik, så har jeg heller ikke brutt noen regler. Anonymkode: 2e303...d52 Nei det klarer du jo fint selv.
Gjest Warrior Skrevet 4. august 2021 #25 Skrevet 4. august 2021 Nei det er ikke noe jeg tenker på. Folk må da få ha så mye sex de vil. Om man er smart eller mindre smart betyr ingenting. Ja jeg er kanskje mindre smart siden jeg ikke har utdanning (men er da veldig opptatt av trening og kosthold selv om jeg ikke har utdanning) og ja jeg elsker sex. Hva så? Er stolt av det jeg. Sex er jo kjempegodt, og det er da vel like godt for folk som er smartere også. Så nei det har ikke noe å si hvor smart man er og hvor mye sex man har.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #26 Skrevet 4. august 2021 Helt klart. Sex er for de enkle Anonymkode: de9d2...497
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #27 Skrevet 4. august 2021 Det sier jo seg selv at det er lettere å ha tid til flere barn om du går på nav enn om du går på medisinstudiet. Har ikke noe med hvor smart du er om du har mye sex, har noe med hvilken prioriteringer du har. Er alt du ønsker i livet å bli mamma så blir du det ung å får mange barn, da har du ikke nødvendigvis tid til utdanning. Dette gjør kanskje at du blir sett på som "enkel" men det har jo ikke noe med IQen din å gjøre, det handler om at det viktigste for denne gruppen ikke er karriere. Anonymkode: 17d66...3f9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #28 Skrevet 5. august 2021 TS her. Interessante svar fra folk i forumet, men jeg prøver faktisk ikke trolle som noen antyder her. Ser at det er flere enn meg som har tenkt denne tanken, lignende innlegg i andre kategorier her på KG. Og så skjønner jeg at jeg må se ideocracy, takk for tips! Anonymkode: 73829...869
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #29 Skrevet 5. august 2021 De smarte(ste) innser at fremtidsutsiktene for kommende generasjoner dessverre ser dårlige ut, og konsentrerer seg heller om å utnytte livet maks for seg selv. Dummingene kan arve elendigheten. Anonymkode: 9ec0d...b72
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #30 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette gjør kanskje at du blir sett på som "enkel" men det har jo ikke noe med IQen din å gjøre, det handler om at det viktigste for denne gruppen ikke er karriere. Anonymkode: 17d66...3f9 Her tror jeg du bommer. Selvsagt handler lang utdannelse og ambisjoner om interesser og intelligens, på samme måte som at skoleslutt etter 10. klasse og barn i ung alder handler om interesser og at man er litt enklere møblert. Det finnes unntak, selvsagt, men de er de få av. Anonymkode: 9ec0d...b72
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #31 Skrevet 5. august 2021 En gammel diskusjon. Allerede på 1920 tallet ble det seriøst diskutert blant leger at vitenskapen hadde gått så langt at naturlig seleksjon ikke lenger fungerte og dette ville føre til at dårlige gener fikk leve opp og svekket menneskeheten. At ressurssvake folk får flere barn enn ressursterke "kan" være en utfordring, men hva er alternativet her? Nekte folk å få flere barn, tvangssterilisering? Anonymkode: b3a91...77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå