Gå til innhold

Puler enkle folk for mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som tenker dette?

At vi smarte er for opptatt med vår egen karriere, kosthold, trening og livet ellers. Og når vi har sex så sørger vi for at det ikke blir barn av det. Vi er for glade i vårt perfekte liv til det. 
Samtidig så driver de mindre smarte av oss på med sex som kaniner og formering. Er redd for at dette fører til at menneskeheten i fremtiden går tilbake mot apestadiet. Sex er noe alle får til liksom, godt tidsfordriv. Tror menneskeheten var på topp på 90 tallet, og så har det snudd og vi er vei mot avgrunnen. 

Anonymkode: 73829...869

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja... Nei.

Anonymkode: d417f...439

Skrevet

Du omtaler deg selv som smart, men viser ingen tegn til det i innlegget ditt.

Folk får pule så mye de vil for meg så lenge det er samtykkende og jeg får tilstrekkelig med søvn.

• Liker 15
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

De aller smarteste bruker vel livet sitt på det som betyr mest for de. Liten vits i å jage etter ett "perfekt" liv om det ikke gjør deg mer lykkelig. Sex er ikke tidsfordriv men manna for sjel og kropp. 

Det eneste som er bekymringsverdig er at mange av de aller mest resurssterke får så få barn, det er nok ikke mangelen på kåthet som gjør det, men de krav og forventninger som er i samfunnet ellers. 

Endret av Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Andre som tenker dette?

At vi smarte er for opptatt med vår egen karriere, kosthold, trening og livet ellers. Og når vi har sex så sørger vi for at det ikke blir barn av det. Vi er for glade i vårt perfekte liv til det. 
Samtidig så driver de mindre smarte av oss på med sex som kaniner og formering. Er redd for at dette fører til at menneskeheten i fremtiden går tilbake mot apestadiet. Sex er noe alle får til liksom, godt tidsfordriv. Tror menneskeheten var på topp på 90 tallet, og så har det snudd og vi er vei mot avgrunnen. 

Har du sett på idiocracy😅

Skrevet

Vel, har jo merket meg at typisk livets harde skole formerer seg tidlig. Og gjerne mange barn.

Om det har noe med intelligens å gjøre, vet jeg ingen ting om.

AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår ikke som veldig smart selv. Dagens problem er jo at folk prioriterer jobb først, for deretter å trenge hjelp til å bli gravide sent i 30-årene. Biologisk bør man tenke barn først, og så karriere. De smarte klarer begge deler. 

Anonymkode: 2f354...505

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe i det du sier. I tillegg virker demokratiet slik at gjennomsnittet får mer og mer makt i samfunnet, på bekostning av de smarteste og flinkeste. I motsatt retning trekker digitaliseringen, som gjør at de mindre smarte ikke klarer å henge med. Verden er i stadig forandring, men forbedring? nei.

Anonymkode: 4bd2f...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser på oss selv som veldig oppegående, og vi har masse sex.

Men vi sørger for at det ikke blir barn av det da.

Anonymkode: 0771d...273

AnonymBruker
Skrevet

TS, du er nok ikke så dum som enkelte påstår.

I USA dobles den ressurssvake populasjonen hvert 20.år, mens den ressurssterke halveres hvert 30.år. 

Denne utviklingen skaper bekymring, men fornektes av, ja de som knuller som kaniner. 

Så skal en sitere noen så er der Chris Rock, som gjentatte ganger har uttalt "stop fucking".

Andre, som Bill Gates, filisoferer over hva en redusert befolkningsvekst vil gjøre for å bedre verden. 

Med en befolkning som stadig får flere med evnenivå under 85, så vil vi og få en økende grad av uføre. Når en snakker om velferd og bærekraft så er en enten naiv eller feig hvis en ikke ser på risikoen av hva en nevner over. 

Så TS, du tar opp et meget usexy tema, men aktuelt er det, selv om de største bidragsyterne til befolkningsveksten nok driter i fremtidens store spørsmål. Er vi på vei mot et samfunn preget av overbefolkning og økende forskjeller grunnet polarisering av evnenivå? 

Anonymkode: 60a68...cc1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du først nå fått surret deg til å se Idiocracy?

Anonymkode: dff17...b6e

Gjest Trøst
Skrevet

Nei. Jeg tror at de som er glad i sex også er glad i nytelse og gode følelser. Sex er jo ikke "enkelt", men det kommer jo an på hvem du spør. Det involverer mer enn bare inn og ut bevegelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på det både før og etter jeg så Idiocracy.. de jeg kjenner som blir sett på som "enkle" har fått en røys med unger. For ikke å snakke om de jeg kjenner som er rusavhengige🙄 får barn etter barn som blir tatt av bv.. som om barnet liksom skal fikse det😡

De jeg kjenner som er høyt utdannet har ikke fått barn og nærmer seg 40, eller vil ikke ha barn i det hele tatt. Det kommer i veien for karrieren😅 verden er såklart ikke så svart/hvitt, men det er veldig tydelig i f.eks USA. Syns prevensjon skulle vært gratis..

Anonymkode: 7d170...8f0

AnonymBruker
Skrevet

Vi puler når vi har behov for det.

Anonymkode: 82596...a45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror menneskeheten var på topp på 90 tallet, 

Hva baserer du dette på?

Anonymkode: baf8c...266

AnonymBruker
Skrevet

For mye? Nei. For mange? Ja.

Anonymkode: d60b9...61b

Skrevet

En tidligere bekjent slo opp med ei fordi "hun var for dum, til og med for dum til å klare å pule."

Så det går kanskje an det også. Og det slår ihjel inngangsspørsmålet til tråden har. Noen er visst rett og slett for enkle til det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Andre som tenker dette?

http://www.sakkyndig.com/nettroll.htm

Ta spesielt notis av denne biten:

B570215B-2934-419D-B590-8CE608A8B015.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har innsett at jeg er litt "enkel", og har ikke pult spesielt mye. 

Anonymkode: c6f24...2b4

Skrevet

Nei tror det er like mye sex blant alle trinn av intelligens, men de smarte vet å beskytte seg mot barn og sykdommer.

Jeg tok abort en gang, og lå på rom med ei som var på sin niende abort. Virket ikke spesielt skarp, men var i alle fall smart nok til å kvitte seg med graviditeten, gang på gang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...