AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #21 Skrevet 10. august 2021 Jeg kommer ikke til å bruke det på neste baby. Hun sov natten gjennom i babynest uten en eneste oppvåkning omtrent (vet det ikke er anbefalt, men alternativet var samsoving og det får jeg ikke til). Når hun vokste ut av det begynte søvnproblemene. Hun gråter og våkner mange ganger per natt etter vi tok det bort. Ender opp med samsoving, baby sover men ikke jeg. Ender som regel med at far sover med henne mens jeg legger meg på et annet rom. Han får heldigvis til å sove mens hun er i senga.😊 får vi en til vil jeg heller venne babyen til å sove uten fra starten av, rett og slett for å slippe avvenningen. Det er nå 2 mnd siden vi tok det bort, og først den siste uka har hun sovet noen timer sammenhengde uten å våkne🙌 Anonymkode: b5fe1...a1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #22 Skrevet 10. august 2021 Nei. vi brukte aldri noe nest. Mine sov inntil mamman sin og da sov de så godt så ❤️ Helt til de sov godt i vogn på dagtid. Da sov vi sammen om natta. Helst nærme puppen også greit å være obs på st LUB fraråde babynest på lik linje med sengekanter, grunnet en mulig større risiko for krybbedød. Anonymkode: ccb3d...50f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #23 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-3 den 12.43): Jeg har termin i september og er godt i gang med innkjøp. På diskusjonsforum og sosiale medier er det så mange som har babynest på handlelisten. Hva er det godt for? Sover babyen bedre i babynest? Anonymkode: 3a0d5...393 Her ligger baby i nest i sofaen i stuen. Den har høye kanter så skal litt til å rulle utenfor, men slutter trolig å bruke når baby har lært seg å snu seg uansett Veldig praktisk å ha baby liggende ved siden av i sofaen samt hen sover der på dagtid. Har også vugge og vogn som brukes på dag. Men av og til passer det veldig godt med nest ☺️ Anonymkode: a6202...76a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå