Gå til innhold

mamma har fått kreft


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

jeg er så utrolig trist! Mamma`n min har fått kreft og det er lagt femskridene med spredning. Dem aner ikke hvor "ille det er før dem får operert henne.. Hun skal oppereres innen to uker.. og det er under en uke sidne jeg fikk vite om positive svar på prøvene..

Vet rett og slett ikke åssen jeg skal takle dette :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. så leit å høre...

Hva slags kreft er det?? Eller hvor er det??

Kreft er ikke til å spøke med, men veldig mange blir friske av det nå, legene er kjempe flinke.. kommer helt an på hvor tidlig det blir oppdaget..

Jobber sammen med ei som har klart å knekke kreften..

Har ei tante som har operert bort ene brystet p.g.a kreft..

Å har desverre mistet ei tante til kreften..

Det som er viktig for deg nå er å virkelig være en god datter.. støtte moren din.. samtidig som hun må klare å forstå din situasjon også.. Det er minst like tøfft for deg.. Snakk åpent om det, så folk skjønner hva som foregår..

Mamma går jevnlig til monografi.. å sist hun var der fikk vi et litt lite hyggelig svar, hun måtte inn til ny sjekk.. Hun kom til meg med en gang, visste ikke helt hvordan hun skulle ta det, å det gjorde ikke jeg heller.. Heldigvis var det cyster som var ufarlige..

Støtt hverandre.... Å vis hvor glad du er i moren din...

Vi er så vant med at mamma alltid stiller opp når vi er syke o.s.v.. men de er jo bare mennesker de også, å kan også bli syke.. De trenger også en hånd å holde i iblandt..

Ønsker dere lykke til, å krysser fingrene for at moren din er blandt de mange som vinner over kreften...

STOOOOR :klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trøst og klemmer! Vel, det er engentlig et "snillt" sted å ha kreft, hadde det ikke vært for at dette er noe hun har gått svært mange år. Det er Livmorkreft, med stor spredning.. Legen var rett og slett overrasket over hvor langt det hadde gått :roll: og det var vist ikke helt normalt... :tristbla: så hvor ille det er vet vi ikke før hun er opperert.. (i løpet av 1, 1 1/5 uke)vil jo slevfølgelig tro at allt går bra, er jo veldig mange som blir frisk av dette, men det var vist ikke så enklt, skjønnte jeg :sjenert:

Så det å ha skrekk for å gå til gynekolg :roll: det er farlig det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det, fikk for et halvt år siden beskjed om at faren min hadde blærekreft.

Det gikk heldigvis bra etter operasjon.

Jeg håper virkelig det samme gjelder for moren din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Det er ingen annen måte å takle det på enn å ta en dag om gangen. Vet veldig godt hvordan du har det. Hadde en veldig nær bestemor som nylig døde av kreft. Håper og ber for at moren din skal klare seg. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  Det er ingen annen måte å takle det på enn å ta en dag om gangen. Vet veldig godt hvordan du har det. Hadde en veldig nær bestemor som nylig døde av kreft. Håper og ber for at moren din skal klare seg. :klem:

Er du kristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...