Gå til innhold

Liker du også ungjenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker unge jenter. De er så stramme. Når de er 30+ er de så løse. Det er bare rumpehullet til dama som er stram nok for meg nå. Blir mye analsex.

Anonymkode: ad880...f31

Huff! 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mannfolket skrev (2 timer siden):

Huff! 

😂😂😂håper jeg aldri treffer noen med den holdningen på date som den du refererte til😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yes, OH YES!

Anonymkode: 61f65...1a8

Skrevet
On 8/3/2021 at 9:58 PM, Bente1234 said:

😂😂😂håper jeg aldri treffer noen med den holdningen på date som den du refererte til😂

Med slike holdninger anbefaler jeg robot, slik japanske menn har i skapet! 🤣 

Skrevet
mannfolket skrev (Akkurat nå):

Med slike holdninger anbefaler jeg robot, slik japanske menn har i skapet! 🤣 

Regner med anal ringen på en robot dukke vil slites også men mulig det er reservedeler å få tak i til sånt .. eller bruke foring 😂😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 18.15):

Elsker unge jenter. De er så stramme. Når de er 30+ er de så løse. Det er bare rumpehullet til dama som er stram nok for meg nå. Blir mye analsex.

Anonymkode: ad880...f31

Så når man bikker 30 blir man plutselig løse? 🙄

Skrevet
2 minutter siden, Bente1234 said:

Regner med anal ringen på en robot dukke vil slites også men mulig det er reservedeler å få tak i til sånt .. eller bruke foring 😂😂

Når ringen er utslitt er det rett på stålet🤣 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gift med ei jente som er 19 år yngre enn meg. Hun hadde lite erfaring, men var og er til de grader interessert i å utforske. Resultatet er at vi etter mange års ekteskap fremdeles har et herlig sexliv sammen som vi begge tar aktivt ansvar og vare på. Jeg vet ikke, men TROR ut fra vår erfaring at det ofte kan være et godt utgangspunkt for ei ung jente å ha en eldre og erfaren partner i senga.. en som vet å ta vare på hennes ønsker, behov og... grenser. Det å ha mye erfaring og bruke erfaringen på en fornuftig måte - innebærer å ha 100% respekt og forståelse for den andres grenser... 

Vel.. det er nå min erfaring.. Ble forresten ikke sammen med henne fordi hun er så mye yngre enn meg - men til tross for.. Verdens skjønneste personlighet er hva jeg ser i henne 😍

Anonymkode: f0afc...27d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 03/08/2021 den 1.20):

Anonymkode: b84b0...115

Jøss, rar video. Jenter som kler seg ut som tegneseriefigurer pleier jeg ikke å omgås nei, men ellers kan de godt være unge. Eller eldre. Eller jevngamle. Det er veldig mye som er viktigere enn alder for at jeg skal bli tiltrukket av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...