Gå til innhold

Liker du også ungjenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b84b0...115

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som anonym så svarer jeg ja. Og ta dette under nick det tør jeg ikke. Hvis man ser på fakta, så er de yngre:

1. Mer spretne.

2. Fastere i fisken.

3. Har ett ungdommelig sinn.

4. Liker og prøve ting.

Anonymkode: 7b1cc...a47

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Som anonym så svarer jeg ja. Og ta dette under nick det tør jeg ikke. Hvis man ser på fakta, så er de yngre:

1. Mer spretne.

2. Fastere i fisken.

4. Liker og prøve ting.

Det er lov å være ærlig med brukernavn også da, men jeg skjønner godt hvorfor🙈

Njjjaaa, ikke helt enig, for det er ikke alle unge kvinner som oppfyller den lista... Men jeg har selv møtt ei i 60 årene som oppfyller det du har på lista di. Pluss at hun er mere utholdende, lager bedre lyd, mere oppfinnsom og er mye mere koseklein. Den eneste ulempen jeg kan komme på, er at jeg ikke får skiftet kledning og malt huset mitt😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe galt å foretrekke yngre kvinner, men ungjenter? Jenter er allerede unge, så unge jenter høres mer ut som barn.

Anonymkode: 6e064...2ba

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi 16-17 åringer eller 18-22 åringer ?

Anonymkode: 2a360...75c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 002f3...6b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

34 år gammel mann med 3 år yngre samboer, og jeg synes jenter i alder 18-22 ser helt fantastisk ut. 

Føler en viss sorg over at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å oppleve det igjen, og jeg er faktisk litt redd for at det er en holdning jeg aldri kommer til å miste, uansett hvor gammel jeg blir.

Anonymkode: a9063...f02

• Liker 5
Skrevet

Nei, foretrekker kvinner på min egen alder. De har jeg mer til felles med. 

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet

Nei. Min erfaring er at kvinner blir både mer lidenskapelige og teknisk dyktige fra midten av 30-årene og utover. Kvinner over førti er fyrverkeri.

I tillegg blir referanserammene for forskjellige når aldersforskjellen blir for stor. 

M50+

Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Nei, foretrekker kvinner på min egen alder. De har jeg mer til felles med. 

110% enig. Min egen alder +/- 6-7 år er ideelt for min del.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

1. Mer spretne.

2. Fastere i fisken.

4. Liker og prøve ting.

Det er ingenting på denne lista en kvinne 30- eller 40-årene ikke kan levere. På punkt 3 og 4 vil jeg kanskje si bedre enn en "ungjente" også.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De er altfor uerfarne i sengen. 

Anonymkode: edb11...cfc

• Liker 5
Skrevet

Eneste jeg kan tenke på er hvordan de har ødelagt en go'cheesy klassiker med de forbanna technorytmene. Æsj!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

1. Mer spretne.

2. Fastere i fisken.

4. Liker og prøve ting.

Akkurat som yngre menn

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja. 

34 år gammel mann med 3 år yngre samboer, og jeg synes jenter i alder 18-22 ser helt fantastisk ut. 

Føler en viss sorg over at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å oppleve det igjen, og jeg er faktisk litt redd for at det er en holdning jeg aldri kommer til å miste, uansett hvor gammel jeg blir.

Anonymkode: a9063...f02

Du er "bare" 34 år men jeg ble nesten litt kvalm av å lese dette. Syns synd på samboeren din. 

Anonymkode: 815c0...ba0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er "bare" 34 år men jeg ble nesten litt kvalm av å lese dette. Syns synd på samboeren din. 

Anonymkode: 815c0...ba0

Jeg og blei kvalm

Anonymkode: 3901a...c68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på voksne kvinner. Har alltid hatt en hemmelig fantasi om dem fra jeg var yngre. Nå er jeg i 40 årene og foretrekker fortsatt voksne kvinner, 

Anonymkode: 6b94c...e17

• Liker 2
Skrevet

Ungjenter var veldig uspesifisert da…. og det hørtes veldig ungt ut.
Jeg tiltrekkes mer av yngre kvinner enn jevnaldrende. Men det har ikke alltid vært slik.

Da jeg selv var ung foretrakk jeg jenter som var eldre enn meg selv. En av mine deiligste opplevelser i ungdommen var ei helg jeg tilbrakte sammen med ei på 34. Da var jeg selv 20. 

Endte opp med å gifte meg med ei som er født samme år som meg.

Ble skilt i alder av 40. Og etter det har jeg bare hatt forhold hvor kvinnen er yngre enn meg selv. Nå er jeg 48 og er samboer med ei som er 35. Sexlivet er det beste jeg har hatt, og jeg har det så bra som jeg noen gang har hatt det. Det skyldes selvsagt ikke bare alderen, men personligheten, og hennes frigjorte seksualitet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker unge jenter. De er så stramme. Når de er 30+ er de så løse. Det er bare rumpehullet til dama som er stram nok for meg nå. Blir mye analsex.

Anonymkode: ad880...f31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig en jente på 18-20 år med deilige pupper og perfekt rumpe. Er veldig koselig å holde på med.   

Hilsen mann på 43.

Anonymkode: ee83b...14e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenner på voksne kvinner. Har alltid hatt en hemmelig fantasi om dem fra jeg var yngre. Nå er jeg i 40 årene og foretrekker fortsatt voksne kvinner, 

Anonymkode: 6b94c...e17

Kanskje på tide å komme ut av skapet nå da, og ikke la det være en hemmelig fantasi lengre? :) 

Anonymkode: 1e87b...5c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...