Gå til innhold

The one who got away


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en The one who got away historie?

Anonymkode: f2496...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nå igjen… hva er det med folk som på død og liv skal leve i fortiden??🤯

Anonymkode: 976af...8ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare en jeg dumpa og som ikke klarer å la være å ta kontakt. Han er spennende men helt idiot og umulig å leve med og jeg vil heller se maling tørke enn å starte opp flørt med ham igjen. 

Anonymkode: 4aa8c...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jeg tenker på som jeg angrer på at jeg dumpet. Men der og da var det riktig. Nå er han gift og lykkelig. jeg prøver å tenke at det er ganske sannsynlig at han hadde vist seg å ikke passe sammen med meg likevel, umulig å vite siden vi bare datet i 3 mnd. men håper å finne en annen mann som er litt som han.

Anonymkode: 6570d...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og broren til venninna mi var veldig av og på en periode før vi begge flyttet til hver vår kant av landet for å studere. Vi fikk begge nye kjærester og etterhvert barn. Var alltid bare høflig mot hverandre etter det og har aldri snakket dypt om hva som var mellom oss.

Lurte lenge på hva som kunne vært. Men jeg tror nok kanskje det var best at det ikke ble noe mer. Tror han trengte en mer bossy dame enn jeg er. Og jeg en som er mer fysisk.

Vi ble begge skilt, men på forskjellige tidspunkt, og begge har nye partnere den dag i dag. 

Jeg er svært lykkelig med han jeg er sammen med nå, og håper vi forblir sammen livet ut. Så jeg føler ikke at jeg egentlig skulle vært med han andre.

Anonymkode: 40bc6...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en the one that got away. Han har aldri vært i et langvarig forhold og mener at han er for ødelagt til å klare faste lange forhold så derfor vil han ikke starte noe med meg fordi han ikke vil at jeg skal ende opp såret. Han har nylig blitt singel igjen, men nå har jeg vært sammen med kompisen hans i et par år, så tror det toget har gått. Men jeg tror på at er man meant to be så blir han og om ikke så var det ikke meningen uansett. Hva Hvis Hvorfor tanker er bare ødeleggende å ha. 

Anonymkode: ab876...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...