Frøkenfreken95 Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Noen som har erfaring med potetmel til å smøre seg med nedentil? Hva med når man har mensen? 😀
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Tja… Prøve da eller? Anonymkode: cd251...cb3
Frøkenfreken95 Skrevet 2. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 3f85d...583 Er sterkt plaget med kløe og svie.
Fabienne Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Frøkenfreken95 skrev (1 minutt siden): Er sterkt plaget med kløe og svie. Da ville jeg gått til legen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Frøkenfreken95 skrev (4 minutter siden): Er sterkt plaget med kløe og svie. Legen er første stopp da. Anonymkode: 3f85d...583
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Vært et forsøk. Begge barna mine var sterkt plaget med bleieutslett og sår nedentil pga fukt ifm bleiebruk. Da tredjemann var noen måneder og startet med å få de samme problemene ble jeg anbefalt potetmel. Rikelige mengder ved hvert beleskift. Funket enorm bra og han har aldri vært sår siden. Dette etter frustrerte år og tusenvis av kroner på kremer og salver som IKKE virket mot utslettet og fukten. Jeg fortalte derimot lhelsesøster og egen om potetmelet var de forsiktige i utalelser. Sa bare at ‘så flott det fungerer’, men legen ville ikke bekrefte at dette hadde medisinsk funksjon og hadde ikke lov å støtte opp faglig. Jeg ville gitt potetmel en sjans. Det er et naturmiddel og kan ikke skje noe galt ved å gi det et forsøk🙂 Anonymkode: 5e275...42e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Da har man hørt om potetmel nedentil også ... Anonymkode: 28eca...993 1
Margeritt Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Bruker det gjerne etter lange stranddager i fuktig bikini, funker som bare det 😃👍🏻 Brukte det alltid på såre barnerumper også 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå