AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Hei, jeg har datet en mann i noen måneder. Vi er ikke kjærester, men har snakket om å være eksklusive. Jeg hadde sex med en annen i fylla, uten å huske noe som helst, kun det som er blitt fortalt i etterkant. Jeg vet at det fortsatt er feil, og at jeg sannsynligvis har tatt en egen beslutning selv om jeg har vært full. Jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg forteller det til daten min vil han nok avslutte det. Jeg har følelser for han og kan se for meg en fremtiden med denne personen. Føler uansett at det er feil å gå inn i et forhold uten å fortelle det… Vet bare ikke hva som veier opp mest. Ønsker ikke noe hat, men gode tips hvis noen har det. Det er virkelig en vanskelig situasjon. Anonymkode: 12e14...5eb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, jeg har datet en mann i noen måneder. Vi er ikke kjærester, men har snakket om å være eksklusive. Jeg hadde sex med en annen i fylla, uten å huske noe som helst, kun det som er blitt fortalt i etterkant. Jeg vet at det fortsatt er feil, og at jeg sannsynligvis har tatt en egen beslutning selv om jeg har vært full. Jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg forteller det til daten min vil han nok avslutte det. Jeg har følelser for han og kan se for meg en fremtiden med denne personen. Føler uansett at det er feil å gå inn i et forhold uten å fortelle det… Vet bare ikke hva som veier opp mest. Ønsker ikke noe hat, men gode tips hvis noen har det. Det er virkelig en vanskelig situasjon. Anonymkode: 12e14...5eb . Anonymkode: 12e14...5eb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Syns ikke det er utroskap. Men hvorfor ikke stå for den fyllesexen du hadde? Anonymkode: 1a8a2...f2d 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, du må kjenne det selv. Har vert i en lignende situasjon selv, det var bare kyssing da, men hele det gryende forholdet røyk på grunn av at jeg gjorde noe dumt i fylla. Nå er dette uendelig mange år siden og betyr ingen ting lengre, livet ble fint like vel. Så prøv å ikke la det gå for hardt inn på deg, selv om du kanskje får noen fæle kommentarer under her.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Ka det passere denne gang hvis du oppriktig tror han er «the one». Bare ikke gjør det igjen❤️ Anonymkode: 4df41...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Elder Millennial skrev (15 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, du må kjenne det selv. Har vert i en lignende situasjon selv, det var bare kyssing da, men hele det gryende forholdet røyk på grunn av at jeg gjorde noe dumt i fylla. Nå er dette uendelig mange år siden og betyr ingen ting lengre, livet ble fint like vel. Så prøv å ikke la det gå for hardt inn på deg, selv om du kanskje får noen fæle kommentarer under her. Ville livet ditt vært bedre enn det er idag hvis du ikke hadde ødelagt det forholdet? Anonymkode: 3f995...8d7
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville livet ditt vært bedre enn det er idag hvis du ikke hadde ødelagt det forholdet? Anonymkode: 3f995...8d7 Nei, ikke i det heletatt. Er veldig fornøyd med det livet jeg har i dag ☺️
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): Nei, ikke i det heletatt. Er veldig fornøyd med det livet jeg har i dag ☺️ Så det er ikke en sånn the one who got away historie😅 Anonymkode: 3f995...8d7
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er ikke en sånn the one who got away historie😅 Anonymkode: 3f995...8d7 😅 nei, jeg har ingen av de 😅
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Elder Millennial skrev (4 minutter siden): 😅 nei, jeg har ingen av de 😅 Da er du heldig😉 Anonymkode: 3f995...8d7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Det er vel ikke utroskap siden dere ikke er eksklusive, men er du virkelig skikkelig interessert i han når du klarer å gjøre noe sånt? Det kan jeg bare ikke forstå. Du bør nok kjenne litt på de følelsene om det uansett er ritkig å gå videre. og ja, du blir dumpet om du forteller det. Bare det å drikke seg så sanseløs er jo fullstendig horribelt. test deg for kjønnssykdommer! Anonymkode: 261df...51e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Hva synes du selv da? Vil du fortelle ham det? Hvis han hadde spurt, hadde du løyet eller vært ærlig? Anonymkode: 74f8b...082 1
norw Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Spiller ingen rolle om du kaller det utroskap eller noe annet. Du har uansett tabbet deg ut og kan i hvert fall ikke late som ingenting. Tenk om han får vite om dette om fem eller ti år. 1
Antiviruset Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, jeg har datet en mann i noen måneder. Vi er ikke kjærester, men har snakket om å være eksklusive. Jeg hadde sex med en annen i fylla, uten å huske noe som helst, kun det som er blitt fortalt i etterkant. Jeg vet at det fortsatt er feil, og at jeg sannsynligvis har tatt en egen beslutning selv om jeg har vært full. Jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg forteller det til daten min vil han nok avslutte det. Jeg har følelser for han og kan se for meg en fremtiden med denne personen. Føler uansett at det er feil å gå inn i et forhold uten å fortelle det… Vet bare ikke hva som veier opp mest. Ønsker ikke noe hat, men gode tips hvis noen har det. Det er virkelig en vanskelig situasjon. Anonymkode: 12e14...5eb Jeg hadde sett på det som et utroskap ja, som kom så tidlig i relasjonen når dere faktisk likte hverandre og begge er interessert. Hva i alle dager fikk deg til å gjøre noe slikt i fylla? Og hva får deg til å tro at det ikke vil skje om dere var avtalt eksklusive? Du bør fortelle hva som har skjedd når dere treffes, så la han avgjøre om dette er noe han kan akseptere eller ikke. Er du sikker på at du er så interessert når du så lett kan gå til andre? Ikke kom med det der "fylla" greiene, det fratar deg aldri noe ansvar for egne handlinger.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Mann her. Jeg hadde ikke trengt å vite det, og ikke nødvendigvis dumpet deg pga sexen i seg selv. Men hvis det er risiko for at det kommer frem, fra andre, så ligger du dårligere an. Men Aller mest skeptisk hadde jeg blitt pga din omgang med alkohol, og tap av kontroll. Jeg vil ikke ha en avholdskjæreste, men i hvertfall ikke noen som drikker seg sanseløs. Anonymkode: 66bcf...b9c 1
Gjest someone_here Skrevet 3. august 2021 #17 Skrevet 3. august 2021 Nok en felles** som ikke klarer å oppføre seg ordentlig...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #18 Skrevet 3. august 2021 At du virkelig ikke husker noe, er for meg det største røde flagget. Har avsmak for damer (og menn fosåvidt) som drikker til de får blackout. Anonymkode: 811ae...41c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #20 Skrevet 3. august 2021 Når du holder på med en fyr du liker og vil se en fremtid med, hva gjør det så vanskelig å holde trusa på og beina samlet selv om du er sørpe full? Er du virkelig så løstøs at du ikke klarer deg med en mann, men må ligge rundt og synes synd på deg selv etterpå? Anonymkode: ef873...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå