AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Del Skrevet 2. august 2021 Hei, jeg har nylig begynt å gjøre denne roøvelsen. Jeg har variert litt med både over- og underhåndsgrep, men har vel falt ned på at jeg foretrekker overhåndsgrep. Hvor tungt løfter dere på denne øvelsen? Jeg ligger foreløpig på 45 kg, (stangen som veier 20kg, + 10 på hver side +2,5 på hver side). Er det ok som startvekt? Jeg er gjennomsnittlig bygd. Anonymkode: d2677...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Del Skrevet 2. august 2021 . Anonymkode: 10915...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg tar også overhåndsgrep. Bruker å ta 55kg, men jeg har bare trent 6mnd. Anonymkode: 10915...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 3. august 2021 #4 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg ligger på 50-55 kg, trent et halvt år. Men det er grepet som stopper meg fra å ta mer, kunne fint løftet mer for skuldrenes del. Grepet er min store svakhet. Jeg løfter som regel med mikset grep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehøne Skrevet 7. august 2021 #5 Del Skrevet 7. august 2021 Jeg tar 60kg 5×5. Jeg har trent noen år, gjennom studietida. Bruker overhåndsgrep 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå