AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Hjelp.. jeg sitter med dødsangst her… jeg tygget tyggis, mistet en fylling å gikk å vasket den og pusset å det er et par ganger i det siste jeg får litt blod når jeg spytter fra tunga…. Det er fremme, ser ikke noe merker men smaker litt rart, og får små blod striper i spyttet… jeg har ikke fastlege.. hva gjør jeg.. gutt 31.. Anonymkode: b83d9...b48
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Hei! Det høres ikke farlig ut i det hele tatt. Det er masse bittesmå blodårer på tungen din. Hvis du mistet fylling eller tygget på noe hardt kan det ha forårsaket en liten blødning. Siden det er veldig vått i munnen kan blødningen virke større (mer utvannet) enn den faktisk er. Så lenge du ikke hoster opp blod fra halsen eller lungene dine ville jeg ikke vært bekymret. hvis du sliter med angst for helse og døden synes jeg du bør få deg en fastlege som kan hjelpe deg. Det er gratis, gå få helfo.no og du kan gå til din lege ila. et par dager. klem Anonymkode: 29b42...74a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå