AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 La plutselig merke til at 4. tå er veldig skjev, øverst i leddet! Den ligger helt inntil 3. tå. Kan den ha blitt slik, og hva kan det evt skyldes? Eller har den vært slik hele tiden, uten at jeg har lagt merke til det? Det ser veldig spesielt ut! Noen av dere som har skjev tå?? Ts Anonymkode: de002...42e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Spisse og trange sko kan gjøre sånt med tærne. Kjøp fotformsko. Anonymkode: f5709...cd8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Min er også sånn, og jeg har aldri gått i trange sko. Det er sånn tærne dine er Min 4. tå en bøyd og lilletåa ligger godt klemt inntil den igjen, litt på undersiden. Anonymkode: 17b9a...610
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Jeg har skjev tå, men det gjelder i hovedsak stortå. På begge føttene. Men det som jeg har kalles hallux valgus. Pga skjev stortå, så bøyer tå ved siden av mot tå nr 3. Anonymkode: 78759...74e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Den ene stortåen min er ekstremt skjev, som gjør at tå nr to fra stortåa ligger oppå tå nr 3. Vært slik hele livet. Anonymkode: 4c4a7...88f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min er også sånn, og jeg har aldri gått i trange sko. Det er sånn tærne dine er Min 4. tå en bøyd og lilletåa ligger godt klemt inntil den igjen, litt på undersiden. Anonymkode: 17b9a...610 Slik er mine også, alltid vært slik, siden jeg var liten. Kan sprike med tærne men de legger seg rett tilbake. En gang la jeg en ankelsokk i en «bølge» over og under hver tå for å gi de avstand og dro en tennissokk over, på begge føttene, bare for å se om det endret noe. Fikk ikke prøvd det ut mer enn hjemme da det ble for trangt i skoa. Men satt ofte i tenårene og prøvde å dytte de fra hverandre eller puttet noe mellom lilletåa og nr 4 så den ikke skulle «klemmes» under, men har skjønt at den nok skal være slik. Lilletåa ligger også i litt vinkel. Men har aldri hatt noen problemer med føttene så er vel greit. Anonymkode: 7c0b3...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå