Gå til innhold

er høyre-ekstreme folk ofte jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen som vet om høyre ekstreme unge sinte hvite menn ofte er jomfru, og derfor har så mye aggresjon i seg? fx er brevik og manshaus jomfru?

Anonymkode: 6adf3...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Breivik får jo masse brev fra kvinner mens han sitter i fengsel. Han fikk nok en del fitte før i tiden vil jeg tro.

Anonymkode: db6b9...903

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Breivik får jo masse brev fra kvinner mens han sitter i fengsel. Han fikk nok en del fitte før i tiden vil jeg tro.

Anonymkode: db6b9...903

akk du det tror jeg neppe

Anonymkode: 6adf3...28b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

akk du det tror jeg neppe

Anonymkode: 6adf3...28b

Ok.

Anonymkode: db6b9...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han fikk nok en del fitte før i tiden vil jeg tro.

En wowspillende høyreekstrem, sosialt klønete kar som han tviler jeg på fikk seg noe særlig du gitt.

Men sånn ellers så tror jeg mange incels blir høyre-ekstreme, fordi de er søkende og det miljøet gir innpass, samt de liker å skille seg ut - det passer dem bedre. Men det er overhodet ikke bare de som blir høyre-ekstreme.

Anonymkode: 324e6...6e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

En wowspillende høyreekstrem, sosialt klønete kar som han tviler jeg på fikk seg noe særlig du gitt.

Men sånn ellers så tror jeg mange incels blir høyre-ekstreme, fordi de er søkende og det miljøet gir innpass, samt de liker å skille seg ut - det passer dem bedre. Men det er overhodet ikke bare de som blir høyre-ekstreme.

Anonymkode: 324e6...6e1

mao, finnes det en eneste høyre-ekstrem som ikke er jomfru. 

Anonymkode: 6adf3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En grunn til at de blir høyreekstreme, er nettopp fordi de ikke får seg dame. Flertall av dem er incels - unge hvite menn som lever ufrivillig i sølibat.

En mulighet for å løst problemet er å redusere saksbehandlingstiden hos UDI for familiegjenforening. Det hjelper ikke akkurat at du må vente 2 år for å få kjæresten hit og i tillegg til å ha særdeles komplisert regelverk. Koronaregelverket er bare barnemat i forhold til dette regelverket.

Anonymkode: c5078...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har liten tiss og er bitre pga det. 

Anonymkode: ebb93...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Breivik får jo masse brev fra kvinner mens han sitter i fengsel. Han fikk nok en del fitte før i tiden vil jeg tro.

Anonymkode: db6b9...903

Han hadde INGEN forhold før han ble arrestert. Han hadde noe kontakt med en østeuropeisk dame da han var i 20 årene, men det ble ikke til noe. Dette i følge hans mor og ungdomsvenner.

Nå sitter han jo inne, og møter kun fangevoktere og en besøksvenn, så han er nok garantert fortsatt "urørt". 

Manshaus hadde vel hatt guttekjæreste da han var enda yngre, men om de gjorde noe annet enn å kysse vet jeg ikke. 

Endret av tirben
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden islamister ikke har noe problem med å få seg damer, så regner jeg med at høyreekstreme heller ikke har noe problemer med å få damer. 

Anonymkode: 7d1df...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaconandersen

Alle mennesker som utfører terrorangrep, har neppe så mye å leve for ellers. Så de er vel oftere single, ensomme og ofte fattige mennesker. Personer som lever gode liv, vil sannsynligvis ikke gjøre noe slikt, fordi de er glade.

Å hevde de som ikke ønsker høy innvandring og ikke liker dagens kjønnspolitikk (det media i dag kaller høyre-ekstremisme), oftere er single, jomfru og ensomme tviler jeg på.

Endret av Jaconandersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

En grunn til at de blir høyreekstreme, er nettopp fordi de ikke får seg dame. Flertall av dem er incels - unge hvite menn som lever ufrivillig i sølibat.

En mulighet for å løst problemet er å redusere saksbehandlingstiden hos UDI for familiegjenforening. Det hjelper ikke akkurat at du må vente 2 år for å få kjæresten hit og i tillegg til å ha særdeles komplisert regelverk. Koronaregelverket er bare barnemat i forhold til dette regelverket.

Anonymkode: c5078...a53

Men det er ganske vanlig å for unge menn å vente lengre enn damer, å være mann og jomfru som 25-27 år er ganske vanlig tror jeg. Kjenner ingen damer som er det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden islamister ikke har noe problem med å få seg damer, så regner jeg med at høyreekstreme heller ikke har noe problemer med å få damer. 

Anonymkode: 7d1df...4a7

Grunnen til at islamister får seg damer er fordi de lever i kulturer der foreldrene tar over ansvaret for å finne deg dame hvis du ikke klarer det selv. Slik praksis har vi ikke i Vesten, derfor ender ofte høyreekstreme uten dame.

Anonymkode: c5078...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaconandersen
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at islamister får seg damer er fordi de lever i kulturer der foreldrene tar over ansvaret for å finne deg dame hvis du ikke klarer det selv. Slik praksis har vi ikke i Vesten, derfor ender ofte høyreekstreme uten dame.

Anonymkode: c5078...a53

Du vet jo egentlig ingen ting om det. Men glade mennesker blir aldri terrorister og sjeldent kriminelle for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaconandersen skrev (4 minutter siden):

Alle mennesker som utfører terrorangrep, har neppe så mye å leve for ellers. Så de er vel oftere single, ensomme og ofte fattige mennesker. Personer som lever gode liv, vil sannsynligvis ikke gjøre noe slikt, fordi de er glade.

Å hevde de som ikke ønsker høy innvandring og ikke liker dagens kjønnspolitikk (det media i dag kaller høyre-ekstremisme), oftere er single, jomfru og ensomme tviler jeg på.

Man kan lure på hva de ser på som høyreekstreme? De som utfører terror fra alle kanter er jo ikke alle  høyreekstreme selvsagt. Men de som ikke ønsker høy innvandring er nok en blandet gruppe. Jeg er dame og deler denne oppfatning med mange damer ellers. Kan være gifte og skilte men de ser kostnadene. 

Anonymkode: ba1cd...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikML skrev (3 minutter siden):

Men det er ganske vanlig å for unge menn å vente lengre enn damer, å være mann og jomfru som 25-27 år er ganske vanlig tror jeg. Kjenner ingen damer som er det…

Det var ikke slik for ikke så lenge siden. Det er litt skummel utvikling. Jeg tror de fleste hadde fått prøvd seg i allefall før 20. 

Jeg tror ikke alle høyreekstreme er jomfruer. Mange jenter liker litt slemme menn. Også er det jenter som støtter denne ideologien. De finner sikkert sammen.

Anonymkode: 3c55a...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jaconandersen said:

Du vet jo egentlig ingen ting om det. Men glade mennesker blir aldri terrorister og sjeldent kriminelle for å si det slik.

Kriminelle har få problemer på damefronten. 

Anonymkode: 6adf3...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan lure på hva de ser på som høyreekstreme? De som utfører terror fra alle kanter er jo ikke alle  høyreekstreme selvsagt. Men de som ikke ønsker høy innvandring er nok en blandet gruppe. Jeg er dame og deler denne oppfatning med mange damer ellers. Kan være gifte og skilte men de ser kostnadene. 

Anonymkode: ba1cd...a1e

Kostnadene og problemene. Tror kanskje damer ser det enda mer enn menn?

Anonymkode: ba1cd...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

En wowspillende høyreekstrem, sosialt klønete kar som han tviler jeg på fikk seg noe særlig du gitt.

Men sånn ellers så tror jeg mange incels blir høyre-ekstreme, fordi de er søkende og det miljøet gir innpass, samt de liker å skille seg ut - det passer dem bedre. Men det er overhodet ikke bare de som blir høyre-ekstreme.

Anonymkode: 324e6...6e1

ABB var jo veltrent og grunder. Høres ut som en damemagnet for meg. I tillegg liker damer slemme menn, så hans voldelig ideologi tiltrekker nok en del damer. Han fikk helt sikkert fitte.

Anonymkode: db6b9...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...