AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Hei:) Er ikke sånn kjempefornøyd med tennene mine.. De gjør meg ikke direkte usikker på meg selv, men jeg pleier å smile med munnen lukket, holder ofte hånden foran osv når jeg møter nye mennesker. Synes at alle i omgangskretsen min har finere tenner (25-35 år). Hva synes dere om tennene mine? Ville dere ha gjort noe med utseendet på de? (Skallfalsetter eller lignende). Synes tennene nede er greie, men de oppe tror jeg kunne vært finere.. Vet liksom ikke om de egentlig er helt greie/fine og at det bare er at jeg har sett meg «blind» på perfekte tenner med falsetter.. ps, jeg har ikke underbitt slik det kan se ut som på bildet. Dette er bare sånn jeg måtte smile for å «få med» flest tenner på bildet.. Anonymkode: 289fc...58e
Million Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Du har helt normale tenner. Hva i alle dager er i veien med de? Folk blir jo helt ødelagte av å sammenligne seg med alle andre! Slutt med det! 12
Charminia Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 (endret) Helt normale og fine tenner, hadde absolutt ikke skjult disse! Du trenger ikke skallfasetter. Endret 1. august 2021 av Charminia 6
AliceNextDoor Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Ligner på mine. De er helt normale. Bare smil, du! 4
Gjest ABM Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei:) Er ikke sånn kjempefornøyd med tennene mine.. De gjør meg ikke direkte usikker på meg selv, men jeg pleier å smile med munnen lukket, holder ofte hånden foran osv når jeg møter nye mennesker. Synes at alle i omgangskretsen min har finere tenner (25-35 år). Hva synes dere om tennene mine? Ville dere ha gjort noe med utseendet på de? (Skallfalsetter eller lignende). Synes tennene nede er greie, men de oppe tror jeg kunne vært finere.. Vet liksom ikke om de egentlig er helt greie/fine og at det bare er at jeg har sett meg «blind» på perfekte tenner med falsetter.. ps, jeg har ikke underbitt slik det kan se ut som på bildet. Dette er bare sånn jeg måtte smile for å «få med» flest tenner på bildet.. Anonymkode: 289fc...58e ??? Har du noen reelle problemer?
Oslodamen Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 De ser ut som fullstendig perfekte tenner. Hva tenker du er i veien med dem? Du har jo en helt nydelig perlerad! 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Du har fine tenner 😃 ingen grunn til å skjule de. Anonymkode: 52214...156 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 Du har finere tenner enn meg, og du har all grunn til å være fornøyd 😊 Jeg brukte 20-årene på å være misfornøyd med mine tenner, nå driter jeg i det. Smil og vær glad! Anonymkode: 731ad...5e2 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hei:) Er ikke sånn kjempefornøyd med tennene mine.. De gjør meg ikke direkte usikker på meg selv, men jeg pleier å smile med munnen lukket, holder ofte hånden foran osv når jeg møter nye mennesker. Synes at alle i omgangskretsen min har finere tenner (25-35 år). Hva synes dere om tennene mine? Ville dere ha gjort noe med utseendet på de? (Skallfalsetter eller lignende). Synes tennene nede er greie, men de oppe tror jeg kunne vært finere.. Vet liksom ikke om de egentlig er helt greie/fine og at det bare er at jeg har sett meg «blind» på perfekte tenner med falsetter.. ps, jeg har ikke underbitt slik det kan se ut som på bildet. Dette er bare sånn jeg måtte smile for å «få med» flest tenner på bildet.. Anonymkode: 289fc...58e Jeg ville betalt gode penger for å få mine så fine som dette🙈🙈🙈🤣
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 Hvis du er usikre på dine så burde jeg aldri smile igjen eller bare trekke ut alle og få gebiss.... Anonymkode: 5d5cb...b46 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #14 Skrevet 1. august 2021 Jeg skjønner ikke hva du tenker er i veien med dem. Jeg synes det er flotte tenner. Anonymkode: 50815...a77 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #15 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du er usikre på dine så burde jeg aldri smile igjen eller bare trekke ut alle og få gebiss.... Anonymkode: 5d5cb...b46 Samme her 😂 mine er en ganske god del gulere enn de der og jeg hverken røyker eller drikker kaffe, vin osv. Har prøvd alle tannkremer jeg har kommet over som lover hvitere tenner men uten resultat.. Anonymkode: 47754...b09
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #16 Skrevet 1. august 2021 Helt vanlige tenner ☺️ Anonymkode: 78b66...e6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå