Gå til innhold

Usikker på tennene mine- bilde

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Er ikke sånn kjempefornøyd med tennene mine.. De gjør meg ikke direkte usikker på meg selv, men jeg pleier å smile med munnen lukket, holder ofte hånden foran osv når jeg møter nye mennesker. Synes at alle i omgangskretsen min har finere tenner (25-35 år). 

Hva synes dere om tennene mine? Ville dere ha gjort noe med utseendet på de? (Skallfalsetter eller lignende). Synes tennene nede er greie, men de oppe tror jeg kunne vært finere.. Vet liksom ikke om de egentlig er helt greie/fine og at det bare er at jeg har sett meg «blind» på perfekte tenner med falsetter.. 

ps, jeg har ikke underbitt slik det kan se ut som på bildet. Dette er bare sånn jeg måtte smile for å «få med» flest tenner på bildet.. 

F3B95E52-DF32-4F97-9A62-2DE629F8F8F9.jpeg

Anonymkode: 289fc...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normale tenner

• Liker 10
Skrevet

Du har helt normale tenner. Hva i alle dager er i veien med de? Folk blir jo helt ødelagte av å sammenligne seg med alle andre! Slutt med det! 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Helt normale og fine tenner, hadde absolutt ikke skjult disse! Du trenger ikke skallfasetter. 

Endret av Charminia
  • Liker 6
Skrevet

Ligner på mine. De er helt normale. Bare smil, du! :)

• Liker 4
Skrevet

Dette er fine tenner! 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Normale og fine tenner :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er ikke sånn kjempefornøyd med tennene mine.. De gjør meg ikke direkte usikker på meg selv, men jeg pleier å smile med munnen lukket, holder ofte hånden foran osv når jeg møter nye mennesker. Synes at alle i omgangskretsen min har finere tenner (25-35 år). 

Hva synes dere om tennene mine? Ville dere ha gjort noe med utseendet på de? (Skallfalsetter eller lignende). Synes tennene nede er greie, men de oppe tror jeg kunne vært finere.. Vet liksom ikke om de egentlig er helt greie/fine og at det bare er at jeg har sett meg «blind» på perfekte tenner med falsetter.. 

ps, jeg har ikke underbitt slik det kan se ut som på bildet. Dette er bare sånn jeg måtte smile for å «få med» flest tenner på bildet.. 

??? Har du noen reelle problemer?

Skrevet

De ser ut som fullstendig perfekte tenner. Hva tenker du er i veien med dem? Du har jo en helt nydelig perlerad!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har fine tenner 😃 ingen grunn til å skjule de.

Anonymkode: 52214...156

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har finere tenner enn meg, og du har all grunn til å være fornøyd 😊 Jeg brukte 20-årene på å være misfornøyd med mine tenner, nå driter jeg i det. Smil og vær glad!

Anonymkode: 731ad...5e2

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg ville betalt gode penger for å få mine så fine som dette🙈🙈🙈🤣

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikre på dine så burde jeg aldri smile igjen eller bare trekke ut alle og få gebiss....

Anonymkode: 5d5cb...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du tenker er i veien med dem. Jeg synes det er flotte tenner. 

Anonymkode: 50815...a77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du er usikre på dine så burde jeg aldri smile igjen eller bare trekke ut alle og få gebiss....

Anonymkode: 5d5cb...b46

Samme her 😂 mine er en ganske god del gulere enn de der og jeg hverken røyker eller drikker kaffe, vin osv. Har prøvd alle tannkremer jeg har kommet over som lover hvitere tenner men uten resultat..

Anonymkode: 47754...b09

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlige tenner ☺️ 

Anonymkode: 78b66...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...