Gå til innhold

Jeg må bli tydligere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som elsker å kjøpe gamle møbler og pusse de opp. Før hjalp jeg henne med å hente og bære opp til 3 etg. For 1 år siden begynte ryggen min å bli dårlig, så jeg ga beskjed om at jeg kunne ikke hjelpe med bæring mere. Ryggen er fortsatt ikke helt bra og det vet hun. 

I dag sendte hun melding der hun skrev at hun hadde kjøpt en liten kommode og at den stod nede i gangen pga at hun ikke klarer å bære den opp alene. Så spurte hun om jeg ville bli med å shoppe en bursdagsgave. Jeg svarte at jeg ble med, men jeg sa ikke noe om bæring av kommode 

Under shopping begynte hun å snakke om det. Jeg bare svarte: det er dumt det med kommoden men jeg håper at det ordner seg med hjelp

I bilen på vei hjem sier hun :.hadde du orket å bli med å bære kommoden? 

Jeg sa beklager men nei.

Bør jeg ha vært tidligere i den første melding da hun spurte? Jeg svarte jo ikke på det, så da trodde jeg at hun viste at jeg orket ikke det. Har jo tidligere sagt det også 

Anonymkode: 9b148...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at hun burde skjønt det selv, hun gjorde jo ikke annet enn å hinte om den jævla kommoden... Hvis du ville hjelpe så hadde du gitt beskjed.:fnise:

Neste gang så gir du beskjed ved første hint. "Ja det er synd at ryggen min er så dårlig, hvis ikke så kunne jeg nok ha hjulpet til".

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trenger ikke å være tydeligere tidligere. Venninnen din burde ha spurt skikkelig tidligere, istedenfor å komme med alle disse hintene..

Anonymkode: 7b631...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ass…nei du var tydelig nok! sliter med lignende😩

Anonymkode: 6912f...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...