Gå til innhold

He’s just not that into me?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mitt inntrykk er at menn sender melding samme dag eller dagen etter hvis de er interessert etter første date. Jeg tolker det alltid negativt hvis jeg ikke hører noe innen en dag etter daten. Tolker det som at han ikke er interessert i noe mer. Men jeg er jo ikke mann så aner ikke hvordan de egentlig tenker?

Anonymkode: 9c574...53e

Jepp, slår aldri feil.

Anonymkode: a3aa6...67b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg var på en meget hyggelig date i går, men har ikke hørt noe. Ingen «takk for hyggelig date» eller lignende. Er han ikke interessert? Tenker følgende: hadde han vært interessert hadde jeg hørt noe nå? Tar jeg feil eller ikke? 

Anonymkode: 58797...54a

Nei du tar ikke feil, dette betinger at du faktisk har sendt en melding der du utrykker din mening. Når jeg dater og det klaffer så sender jeg en melding straks! Der jeg gir utrykk for at jeg likte daten vi hadde hatt og gjerne treffes igjen for en ny. Om ikke sier jeg det akkurat som det er at "jeg takker for daten, men vi er nok litt forskjellige til at dette kan lede til noe. Ærlig og rett frem. Ikke sitt å vente på at den andre skal gjøre dette. Ta initiativet selv uten noe spill. Får du ikke svar ? Da har du svaret uansett. Vente med dette er bare tull! Er det en interesse der fra den andre part får du svaret straks, er det ikke det får du ikke noe svar, eller et negativt svar. Det betyr akkurat det samme.

• Liker 3
Skrevet

Vet det er litt på siden av temaet, men skulle så gjerne sluppet dette såkalte spillet! Hvorfor i all verden er det opp til mannen om det skal skje noe videre? Send melding, ta kontakt. Hvis vedkommende ikke er interessert, skjønner man det fort. Ikke sitt hjemme og vent på at mannen skal styre showet jenter. Ta sjanser, gjør dere sårbare. Verste som kan skje er at det ikke blir noe. 😊

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...