Gå til innhold

He’s just not that into me?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en meget hyggelig date i går, men har ikke hørt noe. Ingen «takk for hyggelig date» eller lignende. Er han ikke interessert? Tenker følgende: hadde han vært interessert hadde jeg hørt noe nå? Tar jeg feil eller ikke? 

Anonymkode: 58797...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han tenker akkurat det samme, og lurer på hvorfor du ikke har tatt kontakt? Gjør det sjæl. Ingen vits i å sitte å vente på at han skal kontakte deg. Du har lov til å ta initiativ, du også.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
venus24 skrev (38 minutter siden):

Kanskje han tenker akkurat det samme, og lurer på hvorfor du ikke har tatt kontakt? Gjør det sjæl. Ingen vits i å sitte å vente på at han skal kontakte deg. Du har lov til å ta initiativ, du også.

Men tenkte egentlig menn på denne måten? Tenker at en mann som er interessert viser det? Ts her.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men tenkte egentlig menn på denne måten? Tenker at en mann som er interessert viser det? Ts her.

Men hvis du er interessert kan vel like godt du ta kontakt? Da finner du nok raskt ut om han er interessert eller ikke. Bedre å bare gjøre det, så slipper du å gå og vente på at han kanskje kontakter deg.

• Liker 9
Skrevet

Send en melding og takk for en hyggelig kveld. Skriv også at det hadde vært hyggelig å møtes igjen. Føler han det samme, svarer han positivt 😊. Ikke vær redd for å ta sjanser! 

• Liker 6
Skrevet

Ja send en mld som de ovenfor sier hvis du syns det var en hyggelig date hadde jeg gjort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp med å lære at man ikke skal være for desperat og på . Er vel en sånn tre-dagers regel.

Syns jeg dama er helt perfekt og trygg på henne, blåser jeg i tre-dagers regelen og kjører på.Men er en basic regel å vente litt før man ta kontakt igjen

Anonymkode: 4d513...94c

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vokste opp med å lære at man ikke skal være for desperat og på . Er vel en sånn tre-dagers regel.

Syns jeg dama er helt perfekt og trygg på henne, blåser jeg i tre-dagers regelen og kjører på.Men er en basic regel å vente litt før man ta kontakt igjen

Spill… din tur å kaste terning. Er imot spill vil bare være meg selv og sende mld når jeg måtte ønske og følte for det uten at det skal tas ille opp

Endret av Bente1234
  • Liker 2
Gjest irkan90
Skrevet
24 minutter siden, Bente1234 said:

Spill… din tur å kaste terning. Er imot spill vil bare være meg selv og sende mld når jeg måtte ønske og følte for det uten at det skal tas ille opp

Det er ikke spill, det er brent barn som skyr ilden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var på en meget hyggelig date i går, men har ikke hørt noe. Ingen «takk for hyggelig date» eller lignende. Er han ikke interessert? Tenker følgende: hadde han vært interessert hadde jeg hørt noe nå? Tar jeg feil eller ikke? 

Hvis du er interessert, hvorfor har du ikke latt høre fra deg? En "takk for hyggelig date"-melding i det minste? Kanskje er han sjenert, kanskje vil han ikke virke for pågående, kanskje osv. Du har ingenting og tape på å sende ei melding.

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

For så vidt jeg også, men da innebar kontakt å ringe, for vi hadde knapt nok SMS. Og når man først ringer er det jo for å avtale ny date. Det kan man godt gi noen dager. Å vente tre dager med å sende en "takk for hyggelig date"-melding blir for dumt, den må nesten sendes rett etterpå.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si hva som gjelder i akkurat ditt tilfelle, TS. 
Om dere er «gamle kjenninger» - kollegaer el.l - og det var Han som tok initiativ - Da er han garantert interessert fremdeles.

Om dette var en tinderdate el.l burde du kanskje han hørt fra ham innen nå.

Anonymkode: 448ff...e99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i 30-årene da jeg ble singel. Var mannen jeg hadde vært på date men interessert, fikk jeg melding etter daten. Enten samme kveld, eller dagen etter. De som var mer lunkne måtte jeg skrive melding etter noen dager..

Anonymkode: ac2eb...581

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hm ingen er tankelesere, 

er du veldig intressert kan du dytte ved å ta initativ til en gåtur, møte etc.

En gutt som er intressert tar initiativ, i det minste kontakt på en eller annen måte samme hvor sjenert han er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er umulig å si hva som gjelder i akkurat ditt tilfelle, TS. 
Om dere er «gamle kjenninger» - kollegaer el.l - og det var Han som tok initiativ - Da er han garantert interessert fremdeles.

Om dette var en tinderdate el.l burde du kanskje han hørt fra ham innen nå.

Anonymkode: 448ff...e99

Støtter denne.

Anonymkode: e8ca6...8d0

• Liker 1
Skrevet
irkan90 skrev (2 timer siden):

Det er ikke spill, det er brent barn som skyr ilden.

Jo men hvis man sender en mld og de er trege til å svare sånn jevnt over er de ikke interessert. Bedre å finne ut det med en gang. Brent barn som skyr ilden som du nevner burde da holde seg unna dating markedet for å unngå å bli brent igjen er min tanke 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste dater ender ender med at dama ikke vil noe mer. Det er det som er utgangspunktet. Om du faktisk ønsker noe mer må du gi beskjed om det

Anonymkode: 2553e...c2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Støtter denne.

Anonymkode: e8ca6...8d0

Ja. Vi er gamle bekjente, men hadde ikke møttes på mange år. Så kanskje han ikke likte meg så godt irl som han trodde? 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at menn sender melding samme dag eller dagen etter hvis de er interessert etter første date. Jeg tolker det alltid negativt hvis jeg ikke hører noe innen en dag etter daten. Tolker det som at han ikke er interessert i noe mer. Men jeg er jo ikke mann så aner ikke hvordan de egentlig tenker?

Anonymkode: 9c574...53e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mitt inntrykk er at menn sender melding samme dag eller dagen etter hvis de er interessert etter første date. Jeg tolker det alltid negativt hvis jeg ikke hører noe innen en dag etter daten. Tolker det som at han ikke er interessert i noe mer. Men jeg er jo ikke mann så aner ikke hvordan de egentlig tenker?

Anonymkode: 9c574...53e

Enig med deg. Tenker at de sender melding om de er interesserte. Om de ikke er det blir det stille.

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har aldri forstått meg på den tre-dagers regelen, eller hvorfor man skal vente i det hele tatt. Er da ikke desperat hvis man sender en melding og takker for en hyggelig kveld noen timer etterpå heller. Jeg setter ihvertfall veldig stor pris på hvis mannen gjør det.

Endret av Tutte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...