AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Veide meg på en vekt for en måned siden og veide 54 kg, tenkte det var noe galt med vekta. Veide meg igjen i dag hos en venninne som har vekt og den viste også 54 kg. Jeg veide 60 kg i vinter og visste ikke jeg hadde gått ned 6 kg. Spurte venninnen min om hun ser forskjell på meg og hun sa jeg ser helt lik ut som i vinter. Klærne kjennes og ganske like ut. Kan man virkelig gå ned 6 kg som allerede slank uten at det er synlig eller merkes? Ble litt satt ut. Anonymkode: 8e45b...04d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Tja, det er jo snakk om et halvt år, kanskje du har vært mer i aktivitet? Spist mindre? Ifht sykdom er det en rekke sykdommer som kan forårsake vekttap, men antar at du da hadde hatt andre symptomer i tillegg. Hvis du er redd for dette vil jeg uansett råde deg å gå til legen. Klem. Anonymkode: 811d9...4a6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, det er jo snakk om et halvt år, kanskje du har vært mer i aktivitet? Spist mindre? Ifht sykdom er det en rekke sykdommer som kan forårsake vekttap, men antar at du da hadde hatt andre symptomer i tillegg. Hvis du er redd for dette vil jeg uansett råde deg å gå til legen. Klem. Anonymkode: 811d9...4a6 Hei, takk for svar. Er i topp form så tviler på det er noe sykdom, ble bare veldig overrasket for ville trodd et sånt vekttap på en allerede slank person ville vært synlig, men verken jeg eller andre ser forskjell. Trent litt mer, men trener bare to ganger i uka. Anonymkode: 8e45b...04d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Høres rart ut. Jeg har, med vilje, gått ned 6 kg på et halvt år og jeg både ser forskjell og merker det på hvordan alle klær sitter. Mange bukser har blitt for store, stramme tskjorter sitter pent igjen nå. Var normalvektig hele tiden, men fra bli 24,5 til 22. Anonymkode: 059e7...09f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veide meg på en vekt for en måned siden og veide 54 kg, tenkte det var noe galt med vekta. Veide meg igjen i dag hos en venninne som har vekt og den viste også 54 kg. Jeg veide 60 kg i vinter og visste ikke jeg hadde gått ned 6 kg. Spurte venninnen min om hun ser forskjell på meg og hun sa jeg ser helt lik ut som i vinter. Klærne kjennes og ganske like ut. Kan man virkelig gå ned 6 kg som allerede slank uten at det er synlig eller merkes? Ble litt satt ut. Anonymkode: 8e45b...04d Sikker på at de 60 i vinter var riktig? Er man normalvektig og går ned 6 kilo så merker man det på klærne Anonymkode: d1170...14f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Sikker på at de 60 i vinter var riktig? Er man normalvektig og går ned 6 kilo så merker man det på klærne Anonymkode: d1170...14f Har merket at jeg ikke har noe valk i nedre del av magen som stikker ut av skjørtene i år, som det gjorde i fjor sommer. Det merket jeg før jeg så på vekta. Trodde det var snakk om 1 kg og ikke 6 😅 vippet mellom 59-60 kg Anonymkode: 8e45b...04d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Høres rart ut. Jeg har, med vilje, gått ned 6 kg på et halvt år og jeg både ser forskjell og merker det på hvordan alle klær sitter. Mange bukser har blitt for store, stramme tskjorter sitter pent igjen nå. Var normalvektig hele tiden, men fra bli 24,5 til 22. Anonymkode: 059e7...09f Kanskje fordi jeg har brukt mye av de samme klærne som fra sist jeg veide 54, i 2017. Bruker stramt men elastisk tøy. Ser ingen forskjell i speilet så enig det er rart. Kanskje fordi jeg ikke har bevisst gått ned og sett etter. Anonymkode: 8e45b...04d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå