AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 Føler jeg lever i min egen boble eller fantasiverden i hodet og at alt som foregår rundt meg blir slitsomt-det forstyrrer på en måte det indre livet. Har lyst til å «våkne opp» og delta i livet igjen, men jeg føler meg fanget i meg selv. Noen som har erfaring med dette og har noen tips til hvordan man kan komme seg ut av det? Anonymkode: 738c8...867 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Ja absolutt men jeg har diagnosen hebefefren shizofreni min mistanke er når ting er for vanskelig og takle eller formue så skaper man sin egen (verden) virkelighet og da blir de vanskelig og følge med på andre sin virkelighet eller livet Anonymkode: e4b16...43c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Ikke døm deg selv formye lev og ver lykkelig jeg var lykkeligere psykotisk da tenkte jeg bare på meg selv . Jeg er mer ulykkelig og tenke på andre hele tiden som jeg har gjort store deler av livet Anonymkode: e4b16...43c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå