Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Jente på 23 her som føler seg som en vandrende snømann! Jeg er så blek at det plager meg. Jeg føler jeg nesten ser syk ut, blodårene er så synlige både på armer, lår og bein og på visse områder på foten er jeg faktisk blålilla, hva dette kommer av aner jeg ikke. Men uansett, er det noen som er litt i samme situasjon som meg og som har vært borti en bra selvbruning? Som ikke vil gjøre meg helt oransj? Trenger ikke bli veldig brun, men bare litt farge så jeg selv føler meg litt freshere :) bruker solfaktor 50 når jeg soler meg(smører meg flere ganger om dagen når sola er på sitt sterkeste, dette må til fordi jeg er så lys) solarium er jeg ikke interessert i å ta..

Takker for tips!

Anonymkode: 84b1e...e09

AnonymBruker
Skrevet

Sophie Elise sin er veldig bra. 

Anonymkode: 0d8f4...e39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk utslett av Sophie Elise sin, så er også på utkikk etter tips - gjerne for sensitiv hud 😊

Anonymkode: c5805...f8f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

St Tropez - Express tan mousse. Den i den blå flasken. Pass på å kjøpe en selvbruningsvått også, da blir påføringen mye bedre.

beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd absolutt alt av selvbruning. 

Anonymkode: 25429...78f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ups glemte å nevne at en av de andre store fordelen ved den er at man kun trenger å ha den på 1-3 timer for supert resultat. Jeg pleier å ha den på i 1,5 time, så fortsetter den å utvikle seg etter den er dusjet av :) 

Anonymkode: 25429...78f

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte veldig godt Glow20 skummet til James Read - er veldig lys selv.

20 min - 1,5 time ettersom ønsket resultat. Lukter veldig mild kokos og imgemtimg etter dusj. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg fikk utslett av Sophie Elise sin, så er også på utkikk etter tips - gjerne for sensitiv hud 😊

Anonymkode: c5805...f8f

Ja, har sensitiv hud jeg også. Det glemte jeg å legge til.

Anonymkode: 84b1e...e09

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk sår på beina etter å ha brukt Sophie elise sin. Jeg går på salong å tar spraytan et par ganger i mnd. Det blir veldig fint og jevnt og varer lenge

Anonymkode: 26b73...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...