AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Skrevet 31. juli 2021 noen som er drevne på fb og nett som kan forklare meg hvorfor den står sånn og evnt det er noen som morer seg over andre? det står ofte at den er innlogget i bergen når jeg er ved hovedstad osv. Anonymkode: 139b3...016
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Har du iPhone X? I så fall er det antakelig fordi du har en IP-adresse de ikke vet hvor hører til og/eller GPS er avslått. Anonymkode: 2cedb...75d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du iPhone X? I så fall er det antakelig fordi du har en IP-adresse de ikke vet hvor hører til og/eller GPS er avslått. Anonymkode: 2cedb...75d Jeg resette innstillingene og da kom den, var litt usikker på om det kanskje var noen som var mer opptatt av andre en seg selv, ja tlf er X. kom siste dag etter noen litt «på kanten» innlegg så jau. Bedre å spørre en å lure. Anonymkode: 139b3...016
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg resette innstillingene og da kom den, var litt usikker på om det kanskje var noen som var mer opptatt av andre en seg selv, ja tlf er X. kom siste dag etter noen litt «på kanten» innlegg så jau. Bedre å spørre en å lure. Anonymkode: 139b3...016 Resatte og da kom til tilbake til riktig* Anonymkode: 139b3...016
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Samns pga at nettleserens VPN slo inn. Anonymkode: 61fab...a78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå