Gå til innhold

Noen her inne som har Rolex klokke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 7/31/2021 at 10:06 AM, AnonymBruker said:

Jeg ønsker meg en Datejust 28 mm i 30-års gave. Ja, altså fra meg til meg 😉

Hva slags Rolex har du? Hvor mye måtte du gi for den, og hvilken forhandler brukte du?

Anonymkode: beec2...e5e

https://www.urmaker-bjerke.no/rolex-kolleksjonen/?cmplp=rolex-watches&cmpfa=lady-datejust

https://www.urverket.no/rolex-lady-datejust-28-c-9_1888.html?gclid=CjwKCAjwjJmIBhA4EiwAQdCbxs0AxhIyhUXhPmi-ubrRbAOP3vOCIRyaULI02eC7PmQiZpF58qeq6BoCpCEQAvD_BwE

Anonymkode: e481e...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 10.12):

Hadde aldri giddet å bruke så mye penger på ei klokke. Hadde heller tatt en ferie, pusset opp, eller lagt vekk til bil. Hadde styrt unna en mann med rolex også, hvis jeg hadd skjønt at det var det han hadde.

Anonymkode: aa6ef...907

Rolex er en investering 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Kvittering skrev (På 31.7.2021 den 10.32):

Du vet du bor i rikdom og overflod når man øser ut 5-6 sifrede  summer på en klokke. Og det med god samvittighet.

Laget av gull eller?

Får du masse selvtillit av ordet Rolex?

Liker du å vise deg fram at du har masse penger?

Hvorfor kjøper du ikke en seng til samme sum istedenfor? Er ikke 1/3 av stedet du tilbringer livet ditt verdt like mye penger?

Å herregud. Kan man ikke få ønske seg noe dyrt uten å få negative kommentarer på det?? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye negative svar i denne tråden. En Rolex er jo som en fin dyr bil, fint dyrt smykke, dyr veske etc... det er mange som har råd til dette, så hvorfor bry seg?

Og, vi som har råd til en Rolex forsaker jo ikke andre ting. Vi kjøper det også;-)

Anonymkode: 18d9e...7d3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha brukt den type summer som Rolex koster, jeg eier ikke Rolex, men andre ur, ville jeg gått for noe som er mer diskret og ikke så obvious nyrikt. Kjøp Glashütte, Cartier, Jaeger Le Coultre og ikke minst Patek Philippe. 

Anonymkode: ec6fc...221

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle jeg ha brukt den type summer som Rolex koster, jeg eier ikke Rolex, men andre ur, ville jeg gått for noe som er mer diskret og ikke så obvious nyrikt. Kjøp Glashütte, Cartier, Jaeger Le Coultre og ikke minst Patek Philippe. 

Anonymkode: ec6fc...221

For ikke en Patek for det en Rolex koster 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Rolex Datejust 36 med blå skive. Elsker den! 

Betalte rett over 60tusen ny i 2019 hos Urmaker Lervik. Ny pris nå er rett over 80tusen (enda mer på bruktmarkede pga venteliste).

Mange teite kommentarer her. Lykke til med kjøp! Jeg unnet meg denne etter fullført skolegang og nytt leilighetskjøp:) Det er et smykke for livet!

Anonymkode: 75e40...0eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (15 timer siden):

Å herregud. Kan man ikke få ønske seg noe dyrt uten å få negative kommentarer på det?? 

Kvalmt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (15 timer siden):

Summene her er jo helt ville. 

Men for å være en av de kjipe. Jeg har ingen Rolex. Har sparepenger til å kjøpe 3 om jeg hadde villet. for meg oser Rolex en blanding av dårlig selvtillit (man prøver å vise at man har penger på en desperat måte) og nyrik russiermentalitet. Og harry. Som en annen bruker sa, jeg hadde syntes det var skikkelig turn off om mannen min hadde kjøpt en slik. 

Anonymkode: 8a587...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittering skrev (1 time siden):

Kvalmt.

Du får bli så kvalm du vil for min del. Du bruker sikkert penger på noe som andre er uenig i, du også. 

Jeg har ikke en dyr klokke, men jeg har dyre vesker. Er det kvalmt også eller hvor setter du streken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye smålig misunnelse. Nordmenn i et nøtteskall, de tåler ikke at noen har mer enn dem selv, selv om det er vel fortjent og de selv gjerne har null utdanning og dårlig lønn f.eks. Motbydelig egenskap. Jeg har ikke Rolex, har ikke interesse for sånt, men har ingen problem med at noen ønsker å investere i dette. Selv kjøper jeg heller aksjer og vin.

Anonymkode: 8ba53...013

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her var det mye smålig misunnelse. Nordmenn i et nøtteskall, de tåler ikke at noen har mer enn dem selv, selv om det er vel fortjent og de selv gjerne har null utdanning og dårlig lønn f.eks. Motbydelig egenskap. Jeg har ikke Rolex, har ikke interesse for sånt, men har ingen problem med at noen ønsker å investere i dette. Selv kjøper jeg heller aksjer og vin.

Anonymkode: 8ba53...013

Vanlig argumentasjon det, misunnelse og dårlig lønn. Det er ikke alle som mener Rolexklokker er spesielt flotte. Hadde jeg fått en i gave hadde jeg solgt den og brukt pengene på aksjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Rolex Datejust 28 mm i stål og rose gold farge med oyster lenke. Fikk den i morgengave av min mann etter bryllupet vårt i august, så vet ikke pris. Den er kjøpt hos Bjerke i Bergen. Anbefaler de, har fått veldig god service der.

Anonymkode: 4b891...08d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Summene her er jo helt ville. 

Men for å være en av de kjipe. Jeg har ingen Rolex. Har sparepenger til å kjøpe 3 om jeg hadde villet. for meg oser Rolex en blanding av dårlig selvtillit (man prøver å vise at man har penger på en desperat måte) og nyrik russiermentalitet. Og harry. Som en annen bruker sa, jeg hadde syntes det var skikkelig turn off om mannen min hadde kjøpt en slik. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vanlig argumentasjon det, misunnelse og dårlig lønn. Det er ikke alle som mener Rolexklokker er spesielt flotte. Hadde jeg fått en i gave hadde jeg solgt den og brukt pengene på aksjer. 

Nå har jo folk forskjellige interesser da? Noen har klokker, andre vesker og sko, biler, Hi-fi anlegg. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere hva andre bruker pengene sine på så sant det ikke går ut over deg?

Selv så skjønner jeg meg ikke på klokker, har en apple watch og det holder for meg. Men vesker der i mot! Der har jeg brukt nærmere en 1/2 årslønn bare på 1😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 18.55):

Nå har jo folk forskjellige interesser da? Noen har klokker, andre vesker og sko, biler, Hi-fi anlegg. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kritisere hva andre bruker pengene sine på så sant det ikke går ut over deg?

Selv så skjønner jeg meg ikke på klokker, har en apple watch og det holder for meg. Men vesker der i mot! Der har jeg brukt nærmere en 1/2 årslønn bare på 1😅

Du har en Birkin med andre ord? 😏 You lucky pig! Dyreste vesken jeg har foreløpig er min Chanel Classic Flap til 75 000,-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Påkrevd skrev (På 1.8.2021 den 0.43):

klokke.jpg

Steikje (som far min seier)!! Den klokka der var tusen gonger finare enn Rolex-klokkene med diamantar, svært merke og bling. ❤️ 

Må gå. Skal sjekke aksjane mine...

Anonymkode: ff4c7...f30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loublover
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du har en Birkin med andre ord? 😏 You lucky pig! Dyreste vesken jeg har foreløpig er min Chanel Classic Flap til 75 000,-

Stemmer😍 You got that right😁

Har 1 Flap også. den er jo også helt amazing!😊

(ser jeg av ab på innlegget du siterte, det var ikke meningen)

Endret av Loublover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 13.47):

Så utrolig mye negative svar i denne tråden. En Rolex er jo som en fin dyr bil, fint dyrt smykke, dyr veske etc... det er mange som har råd til dette, så hvorfor bry seg?

Og, vi som har råd til en Rolex forsaker jo ikke andre ting. Vi kjøper det også;-)

Anonymkode: 18d9e...7d3

Å hjelpes…

Anonymkode: bf209...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...