Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest Kwest
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eks typen ville ha trekant. Han synes det er sexy når damer elsker med hverandre og fikk overtalt meg etter litt mas. Vi var på byen og han fikk sjekket opp ei sexy dame mens jeg holdt meg litt tilbake.  Ble litt sjalu for at han skulle velge henne fremfor meg. Jeg fortalte henne at han var typen min og hun ble med på leken. Vi hadde trekant og jeg synes det var deilig å slikke dame og ha sex med henne, en ny erfaring som jeg er elsket. 

Jeg ble utro med typen for hun og jeg møttes og hadde sex sammen hjemme hos oss når eksen var på jobb. Ble med henne hjem også. Jfant ut at å ha sex med henne er bedre enn med typen, får dekket samme behov fikk prøvd strapon også😊

Hun er lekker og fikk raskt følelser for henne. Eksen min angrer nok på trekantsex som vi hadde. Nå i dag er jeg sammen med henne. Nyter hele henne og elsker lesbesex. Ja er nok bifil, hvorfor ikke nyte livet og gjøre det en blir tilfredsstilt av😘

Anonymkode: cf020...bc2

Tror nok han angrer ja, men på den annen side; Han har et minne for livet og du åpnet opp en side ved deg selv som det virker som du har hatt godt av å åpne😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kwest skrev (8 minutter siden):

Tror nok han angrer ja, men på den annen side; Han har et minne for livet og du åpnet opp en side ved deg selv som det virker som du har hatt godt av å åpne😊

Takk minne for livet ble det for begge. En trøst er at han har funnet seg noe nytt og jeg er fortsatt sammen med henne.

Har bare hatt forhold til menn, allikevel har jeg ant at jeg har likt kvinner da jeg synes de er pene. Nå tenner jeg også vel så mye på damer. Skulle dette forholde ryke så blir det trolig ny dame og ikke mann😛

Kan anbefale de damer som lurer på om de vil prøve å ha sex med dame, intimitet, sensualitet, får både i pose og sekk som slikke vagina mm og strapon om en vil ha «pikk». 
Pluss at vi passer superfint sammen😍

• Liker 2
Gjest Kwest
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk minne for livet ble det for begge. En trøst er at han har funnet seg noe nytt og jeg er fortsatt sammen med henne.

Har bare hatt forhold til menn, allikevel har jeg ant at jeg har likt kvinner da jeg synes de er pene. Nå tenner jeg også vel så mye på damer. Skulle dette forholde ryke så blir det trolig ny dame og ikke mann😛

Kan anbefale de damer som lurer på om de vil prøve å ha sex med dame, intimitet, sensualitet, får både i pose og sekk som slikke vagina mm og strapon om en vil ha «pikk». 
Pluss at vi passer superfint sammen😍

Må si at jeg er oppriktig glad på dine vegne😊

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt trekant en gang med to menn. 
Det var spennende, men blir nok med den ene gangen. 

Anonymkode: 8010d...066

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hatt. Er mann og ikke bifil, men har lyst å være 2 menn og 1 dame for å få henne til å oppnå maksimal nytelse😊

Anonymkode: 70d53...93a

• Liker 1
Gjest Middelmådig
Skrevet

Ja, mange ganger. Både med to kvinner og to menn. Gøy begge deler! 

Skrevet

To ganger, begge ganger jente-mann-mann.. Første gang på nach etter fuktig tur på byen. En vill, moden dame, som vi koste oss med mens henne hennes vesentlig yngre venninne, som ikke ville delta, satt og så på. Rart og absurd kveld.

Andre gang da min venn hadde invitert sin fuckfriend på trekant. Jeg ante ingenting om planene, men lot meg ganske så enkelt bli "overtalt" til å bli med på moroa. I dag er de kjærester og samboere. Føles naturligvis litt rart hver gang jeg treffer dem.

Har ingen store ønsker eller illusjoner om at det skal gjenta seg, men kult å ha prøvd.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en gang. Var ikke i forhold med noen av dem, men hadde trekant med to menn som var kamerater, begge hetero. Kan egentlig ikke si det fristet til gjentakelse, det ble rett og slett for mye for meg. Jeg er nok en one man woman.

Anonymkode: 00bde...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd - har bare vært til stede på en klubb hvor det var 4 - 5 som holdt på.  2 Jenter og 3 gutter..  Var veldig pirrende og deilig og se på.   Det meste ble testet ut der og ja, tenkte vell egentlig dette har jeg bare sett  på film, men her ble det real.  Alt fra deilig jentesex til dp og mot slutten var det jammen et par av kara som var klare og mens han ene tok hu ene bakfra så kom jammen kompisen bak der igjen og tok han bakfra - snakk om å kjøre tog...  Var digg live da

Anonymkode: 8d0c9...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, et par ganger da jeg var singel. Frister ikke til gjentagelse. 

Anonymkode: 0ef4c...6ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 17.46):

Har hatt trekant en gang med to menn. 
Det var spennende, men blir nok med den ene gangen. 

Anonymkode: 8010d...066

Hvis det var spennende og bra, hvorfor frister det ikke til gjentakelse? Bare lurer siden dette er det jeg fantaserer mest om (jeg er mann). Håper på å få oppleve dette en gang sammen med min kjæreste (som ikke er like interessert).

Anonymkode: aff0b...d17

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt trekant et pr ganger med to forskjellige par, jeg er kvinne. Det gikk skikkelig dårlig begge gangene, for begge mannfolka i paret fikk følelser for meg…. Litt for mye drama for min smak.  

Anonymkode: 10592...835

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger, alltid FMF. Er biseksuell, så får altså i pose og sekk. Og de fleste menn har ikke noe problem med to damer som forlyster seg med hverandre. :danse:
Pleide å ha det nå og da med typen og ei anna kvinne. Ble slutt med typen (good riddance), men endte opp som forloveren hennes et par år senere. 
Jeg klemmer fortsatt på de flotte brystene hennes når vi er ute på byen, og så kysser vi litt, og humrer over de måpende mennene som sitter der med lengselsfulle blikk. 

Anonymkode: 6a5c9...b1c

• Liker 1
Skrevet

MFF er veldig gøy og deilig. Og hvis damene liker å leke med hverandre, slipper det å bli så slitsomt for mannen😂😂

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet

Hadde vært interessant å høre flere erfaringer fra kvinner som har hatt MMF trekant, da gjerne med to biseksuelle menn. Drømmer om trekant med to menn, og det er en fantasi jeg tror jeg vil prøve ut i det virkelige liv. Men så var det å finne to menn man stoler nok på..... 

• 3 uker senere...
Skrevet

Eksdama ville ha trekant da hun var sammen med meg. Hun ville ha en mann og jeg dame. Det endte opp med en mann. Vi bestemte oss for dette. Han begynte å kline med dama slikka henne og penetrere henne. Jeg ble usikker på om jeg ville delta og likte igrunn å se hans kuk inne i henne. Dama ble heltent jeg ble nøt av å se på. 

Han ville at hun skulle gi han en BJ. Jeg ble kåt av å se henne nyte han. Jeg fikk kalde føtter og følte det ble rart å ha sex sammen med henne når hun delte en annen mann.
Hun ville at jeg skulle sitte ved siden av henne og se at hun sugde han.   Hun holdt rundt kuken hans og dro den mot meg og sa prøv å suge. Jeg har alltid synes det ser digg ut å suge kukk når hun gjør det med meg. Jeg er hetro men hadde lyst til å prøve dette jeg å for åkjenne hvordan det er å suge på en stiv kukk. 

Jeg ble overrasket over at jeg likte følelsen av å suge han. En helt ny opplevelse å suge en mann samtidig hvor jeg runket han. Jeg ble veldig kåt av å kjenne kuken langt inn mot halsen. Han stønnet og likte hvordan jeg gjorde dette som nybegynner. 

Prøvde etter dette å delta i trekant men følte at han ville ha henne for seg selv.  Dette var ikke helt min greie, neste gang blir det to damer. Da vet jeg hvordan det er å suge kukk. Var i grunn opphissende. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eksdama ville ha trekant da hun var sammen med meg. Hun ville ha en mann og jeg dame. Det endte opp med en mann. Vi bestemte oss for dette. Han begynte å kline med dama slikka henne og penetrere henne. Jeg ble usikker på om jeg ville delta og likte igrunn å se hans kuk inne i henne. Dama ble heltent jeg ble nøt av å se på. 

Han ville at hun skulle gi han en BJ. Jeg ble kåt av å se henne nyte han. Jeg fikk kalde føtter og følte det ble rart å ha sex sammen med henne når hun delte en annen mann.
Hun ville at jeg skulle sitte ved siden av henne og se at hun sugde han.   Hun holdt rundt kuken hans og dro den mot meg og sa prøv å suge. Jeg har alltid synes det ser digg ut å suge kukk når hun gjør det med meg. Jeg er hetro men hadde lyst til å prøve dette jeg å for åkjenne hvordan det er å suge på en stiv kukk. 

Jeg ble overrasket over at jeg likte følelsen av å suge han. En helt ny opplevelse å suge en mann samtidig hvor jeg runket han. Jeg ble veldig kåt av å kjenne kuken langt inn mot halsen. Han stønnet og likte hvordan jeg gjorde dette som nybegynner. 

Prøvde etter dette å delta i trekant men følte at han ville ha henne for seg selv.  Dette var ikke helt min greie, neste gang blir det to damer. Da vet jeg hvordan det er å suge kukk. Var i grunn opphissende. 

For en drømmesituasjon for meg 🤩 Får ereksjon og stjerner i øynene bare ved tanken. Er dog i et forhold der dama ikke er like "eksperimentell" som meg og avviser mine forslag om trekant, men håper dette endrer seg. Utrolig bra historie. 🥰

Anonymkode: aff0b...d17

• Liker 1
Skrevet

Mange ganger, men kun en gang MMK. Det fristet ikke til gjentagelse. 

Kommer mye an på mannen om KKM blir bra. Med eksen gjentok jeg ikke etter en gang. Han evnet ikke å gi oppmerksomhet til to, bare til en om gangen. Min nåværende mann er flink til å gi begge oppmerksomhet samtidig. Mange ganger med ham, og flere blir det. 

Anonymkode: af109...c18

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 19.51):

Alt fra deilig jentesex til dp og mot slutten var det jammen et par av kara som var klare og mens han ene tok hu ene bakfra så kom jammen kompisen bak der igjen og tok han bakfra - snakk om å kjøre tog...  Var digg live da

🥵🤤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...