Gå til innhold

Alltid trøtt og sliten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man gjøre for å få litt mere energi i hverdagen? Jeg er en glad morrafugl, som utover dagen brenner av alt kruttet sånn at jeg sjelden klarer å være oppe lengre enn til kl 20.. Jeg er gradert ufør pga både psykisk uhelse og kroppslige plager, og har en liten jobb i tillegg. Jeg har mann og litt større barn, og legger meg altså lenge før dem fordi jeg klarer å holde meg oppe. Vil jo gjerne se film med barna eller ta et glass vin og se en film med mannen, men klarer ikke.

Føler at jeg sover bort livet mitt og vil ikke ha det sånn :(  

Anonymkode: 67e66...381

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk vitaminer, ihvertfall. 

Har du mageproblemer i forbindelse med dine kroppslige plager? Mageproblemer kan gi stress på kroppen og i noen tilfeller føre til tretthet. Det kan også redusere opptak av vitaminer og mineraler

Om du ellers ikke får noe mer utredning hos lege, så vile jeg forsøkt å google diverse supplement for fatigue og se om det hjelper. 

Ellers kan det være du burde snakke med lege om å øke graden ufør. 

Anonymkode: 16cf3...dbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Sjekk vitaminer, ihvertfall. 

Har du mageproblemer i forbindelse med dine kroppslige plager? Mageproblemer kan gi stress på kroppen og i noen tilfeller føre til tretthet. Det kan også redusere opptak av vitaminer og mineraler

Om du ellers ikke får noe mer utredning hos lege, så vile jeg forsøkt å google diverse supplement for fatigue og se om det hjelper. 

Ellers kan det være du burde snakke med lege om å øke graden ufør. 

Anonymkode: 16cf3...dbe

Har ikke mageproblemer og tar multivitamin og omega 3 hver dag hele året. 
Skal sjekke ut om det er noe å ta mot fatigue! 
Tusen takk for tips.

Anonymkode: 67e66...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...