Gjest Elder Millennial Skrevet 2. august 2021 #21 Del Skrevet 2. august 2021 Jon Richardson 🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 3. august 2021 #22 Del Skrevet 3. august 2021 (endret) Ser for det meste på WILTY, men også andre inni mellom Victoria Coren Mitchell er rå artig! David Mitchell... asså... Lee Mack Aisling Bea Bob Mortimer Claudia Winkleman (hennes historier på WILTY er bare... så gøy!) Jon Richardson er artig Henning Wehn... den historien på WILTY om påskeløken! 😃 Men få ting får meg til å le så umiddelbart som Kevin Bridges sin historie om hesten i Bulgaria. (Putta den under spoiler tag så den ikke tar så stor plass, men anbefales! Også den om David Mitchell sitt håndtak i samme program!) Spoiler Endret 3. august 2021 av Scherbatsky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 3. august 2021 #23 Del Skrevet 3. august 2021 Jimmy Carr, Joe Wilkinson, og mange fler jeg ikke helt kan navnet på ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #24 Del Skrevet 3. august 2021 Rachel Riley, fordi hun er så ekstremt begavet. Fantastisk intelligent kvinne! Anonymkode: 41632...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #25 Del Skrevet 3. august 2021 10 hours ago, Rumle said: Takk, skal sjekke de ut! På YouTube kan man søke på den aktuelle panel show-serien og legge til "best of" eller *sett inn din favorittkomiker*. Kan være grei måte å teste om man liker seriene. Anonymkode: d6b1e...35e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. august 2021 #26 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På YouTube kan man søke på den aktuelle panel show-serien og legge til "best of" eller *sett inn din favorittkomiker*. Kan være grei måte å teste om man liker seriene. Anonymkode: d6b1e...35e Ja, det var det jeg tenkte å gjøre, men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 3. august 2021 #27 Del Skrevet 3. august 2021 Rhod Gilbert. Spesielt den episoden i WILTY der han forteller om "I once dug up my dead hamster...and gave it a wash"🤣🤣 episk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 3. august 2021 #28 Del Skrevet 3. august 2021 Greg Davis og David Mitchell. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #29 Del Skrevet 3. august 2021 Anonymkode: 3bf63...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. august 2021 #30 Del Skrevet 3. august 2021 I mange år har jeg vært fan av Stephen Fry. Derfor veldig glad da han dukket opp i The Hobit: The Desolation of Smaug. Men i det siste har jeg ikke sett så mye på slike programmer. Fikk nok av dem på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. august 2021 #31 Del Skrevet 4. august 2021 Scherbatsky skrev (På 3.8.2021 den 2.48): Men få ting får meg til å le så umiddelbart som Kevin Bridges sin historie om hesten i Bulgaria. (Putta den under spoiler tag så den ikke tar så stor plass, men anbefales! Også den om David Mitchell sitt håndtak i samme program!) Vis skjult innhold Jeg elsker det klippet!! Første gang gråt jeg av latter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 5. august 2021 #32 Del Skrevet 5. august 2021 On 8/4/2021 at 4:24 PM, Sally-Go-Round said: Jeg elsker det klippet!! Første gang gråt jeg av latter 😂 Asså, fjesene på ALLE de andre på slutten... Og hans eget store glis! Ser alltid på det når jeg har en dårlig dag (i tillegg så er to av favorittene mine på David's lag, så det er jo bare A+ for meg den episoden der)... når David forteller om dørhanken sin i samme episode er også dritmorsomt. Og Brian Cox sine kommentarer. "You can impart a bit of force to it" "THAT'S IT!" Mitchell er så gøøøøy når han er ekstra stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. august 2021 #33 Del Skrevet 6. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august 2021 #34 Del Skrevet 18. august 2021 Sean Lock: Comedian and 8 Out of 10 Cats captain dies aged 58. https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-58254859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2021 #35 Del Skrevet 19. august 2021 SVK skrev (16 timer siden): Sean Lock: Comedian and 8 Out of 10 Cats captain dies aged 58. https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-58254859 💔 Mine favoritter er Gregg Davies, Alan Davies, Josh Widdicomb, Rohd Gilbert, Sandi Togsvik, Stephen Fry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå