Gå til innhold

Hvilke deltakere er din favoritter på britiske panel shows?


SVK

Anbefalte innlegg

Hvilke deltakere er din favoritter på britiske panel shows?

 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå spør du kanskje bare etter en, men mine favoritter er David Mitchell og Josh Widdicombe 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2021 at 12:48 PM, Sally-Go-Round said:

Nå spør du kanskje bare etter en, men mine favoritter er David Mitchell og Josh Widdicombe 🙂

Skjønner at det er vanskelig å bare nevne en så jeg endret overskriften slik man kan nevne flere.  Jeg tror David Mitchell er min favoritt. 

On 7/31/2021 at 1:06 PM, AnonymBruker said:

Hvilken! 

Anonymkode: e1d6d...da5

Takk, endret overskriften. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, jeg har så mange!

Sandi Toksvig, Stephen Fry, Johnny Vegas, Phill Jupitus, Bill Bailey, Sarah Millican, Greg Davies, David Mitchell, Sean Lock, Alan Davies, Dara Ó Briain, Susan Calman...

Jeg tror jeg kan fortsette i evigheter. Kan ikke velge EN favoritt for alle har så mye gøy å bidra med. 

Men jeg har sett showet til både Dara ó Briain, og Sarah Millican, og har hatt en forkjærlighet for Stephen Fry og Sandi Togsvik i mange år 🤷‍♀️

 

Anonymkode: 5e768...259

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også godt Sarah Millican, også Jimmy Carr

Anonymkode: 6e110...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 timer siden):

Skjønner at det er vanskelig å bare nevne en så jeg endret overskriften slik man kan nevne flere.  Jeg tror David Mitchell er min favoritt.

Har du lest boka hans, Back Story? Den er fornøyelig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Sally-Go-Round said:

Har du lest boka hans, Back Story? Den er fornøyelig 😊

Takk! Den har jeg ikke lest.  Jeg abonnerer på lydbøker og ser den ligger ute der. Så skal lytte til den på lydbok. :)

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Takk! Den har jeg ikke lest.  Jeg abonnerer på lydbøker og ser den ligger ute der. Så skal lytte til den på lydbok. :)

God fornøyelse! 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er mange! Men om jeg måtte si noen favoritter, så må det være Bob Mortimer, James Acaster og Roisin Conaty.

Men det kommer helt an på også - Sean Lock og John Richardson er jo fantastiske på sin måte, mens Stephen Fry og Sandi Toksvig briljerer med en ekstremt intelligent og erkebritisk humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greg Davies. Jeg elsker Greg Davies. Jeg vil at han skal bo i kottet mitt og hver gang jeg er i kjipt humør så kan jeg åpne døra og bli glad igjen på sekundet. Og Aisling Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bopera said:

Åh, det er mange! Men om jeg måtte si noen favoritter, så må det være Bob Mortimer, James Acaster og Roisin Conaty.

Men det kommer helt an på også - Sean Lock og John Richardson er jo fantastiske på sin måte, mens Stephen Fry og Sandi Toksvig briljerer med en ekstremt intelligent og erkebritisk humor.

Synes det var en bra kombo på 8 Out of 10 Cats. De utfylte hverandre svært bra. 

Liker også James Acasters historier på: Would I Lie to You?  Historien hans høres helt usannsynlige ut, men viser seg likevel å være sanne. 

Anonymkode: d6b1e...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det var en bra kombo på 8 Out of 10 Cats. De utfylte hverandre svært bra. 

Liker også James Acasters historier på: Would I Lie to You?  Historien hans høres helt usannsynlige ut, men viser seg likevel å være sanne. 

Anonymkode: d6b1e...35e

Jeg ler fortsatt hver gang jeg ser det klippet med gulroten i esken!🤣De er en veldig god duo, ja.

Acaster har veldig gode historier. Mine favoritter må være «sove i en busk» og om vokalisten i bandet hans!😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange jeg liker godt, men de første jeg tenkte på er Stephen Fry og Rosamund Pike. Jeg ser ikke så mange britiske show da, noen som har noen anbefalinger? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rumle said:

Det er mange jeg liker godt, men de første jeg tenkte på er Stephen Fry og Rosamund Pike. Jeg ser ikke så mange britiske show da, noen som har noen anbefalinger? :)

 

8 Out of 10 Cats, Would I Lie To You og QI er nok de mest kjente. Om du liker Kongen Befaler så heter den britiske versjonen Taskmaster. 

Anonymkode: 6e110...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

8 Out of 10 Cats, Would I Lie To You og QI er nok de mest kjente. Om du liker Kongen Befaler så heter den britiske versjonen Taskmaster. 

Anonymkode: 6e110...447

Takk, skal sjekke de ut! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...