Gå til innhold

Følger du med på årets sommer ol?

tussi84

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
tdm900 skrev (3 timer siden):

Får med det som er av håndball, men nå ser ut for at de legger det bak abonnement når det drar seg til😝

Skal de ikke vise alle kampene på vanlig tv? 

Anonymkode: 7d354...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ikke. OL burde ikke engang vært avholdt, gitt forholdene i Japan akkurat nå.
Når det kommer til selve konseptet om OL, så er det en patriarkalsk organisasjon og deres eneste interesse er penger, ikke sport. OL har vokst alt for stort og det er nesten umulig å finne land som har råd til å avholde et slik arrangement, det er derfor vi ser alle disse tvilsomme landene som ber om OL og andre store idrettsarrangement.
OL burde reduseres i størrelse, vi burde finne et fast sted å holde sommer OL, Hellas er det åpenbare valget og vi burde finne et tilsvarende permanent tilholdssted for vinter OL. Viktigst av alt atletene som generer all interessen og spenningen burde bli skikkelig betalt for innsatsen sin.

Endret av K.B.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ser på alt av hestesport, fordi jeg driver med hest selv. Det er ikke så ofte det går på TV ellers, så koser meg med det.

Ellers er det kun noen øvelser i idretter med norske utøvere som har medaljesjanse jeg pleier å kikke på, som friidrett eller sånt, hvis jeg kommer på det :)

Jeg  føler meg som en av de få i Norge som ikke er interessert i håndball 😆

Anonymkode: aec92...26b

Jeg synes håndball er kjedelig og følger ikke med i det hele tatt . 

Anonymkode: 1dec2...9ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker sommer OL, men får ikke sett i år pga vi ikke har vanlig tv abonnement og har ikke kunnet tatt meg råd til Discovery for øyeblikket. Liker friidretten best, men ser på det meste med unntak av sykling, maraton og kappgang. 

Anonymkode: 8b6b5...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker sommer OL, men får ikke sett i år pga vi ikke har vanlig tv abonnement og har ikke kunnet tatt meg råd til Discovery for øyeblikket. Liker friidretten best, men ser på det meste med unntak av sykling, maraton og kappgang. 

Anonymkode: 8b6b5...5c2

Det er gratis under OL

Anonymkode: aec92...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (På 2021-7-30 den 23.35):

Lurer på hvor interessert andre er i OL her inne, og hva slags sport som fanger folk flest?

Har fått med meg litt håndball og friidrett nå i helga (formiddag og ettermiddag). Fikk bl.a. med meg Warholms semifinale i dag. I uka ellers er det vanskelig å få med seg sendingene på dagen, og jeg gidder ikke å sitte oppe om natta for å følge med. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer ikke til å stå opp grytidlig i ferien for å se Warholm, det er jo over på noen sekunder. Men skal ha med meg håndballgutta i morgen. 

Anonymkode: 22b57...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker radio fremfor tv i år. Håper de andre kanalene klinker til ekstra neste ol, så vi får det over på hovedkanalen(e). Mulig jeg bare er trassig :Knegg: 

Anonymkode: 3a031...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndball. Synd gutta er ute, men jentene skal spille semifinale på fredag. Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite, får med meg overskriftene i nettavisene, og det holder for meg. Er generelt lite interessert i sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Med disse tidene så blir det stort sett øvelser hvor Norge har/hadde medaljesjanser.

Når OL går til mer normale tider bruker jeg og se på det meste som sendes på TV. Men natt formiddag så blir det beinhard prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fulgte med kun med på håndball og de øvelsene i friidrett der norske utøvere deltok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...