Gå til innhold

Følger du med på årets sommer ol?


tussi84

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor interessert andre er i OL her inne, og hva slags sport som fanger folk flest?

Her i gården har jeg fått med meg de norske kampene når det gjelder håndball både på dame og herresiden.

Ellers har jeg fulgt noe med på svømming, stup, turn og rolig, men mesteparten i opptak der jeg spoler over en del.  Framover blir det friidrett og padling jeg kommer til å følge + håndball.

Hva med deg/dere? Hva ser dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger med på håndball. Har også sett de norske roerne. 
Kommer også til å se friidrett (der det er nordmenn med) og noe skyting.

Men synes det er trasig at det er mye som foregår på nattestid 🙁 Men men, sånn vil det jo alltid være for noen i store verdensomspennende mesterskap.
Og irriterende at en del foregår på strømmekanaler. Har tilgang, så det er ikke det som er problemet. Men tenk hvor mange eldre som kunne tenke seg å følge med på f.eks håndballkampen tidligere i dag, som ikke fikk se. Synes det er vanskeligere å finne oversikt over program/tidspunkt nå også.

Nei OL burde gått på NRK!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på turn og triathlon, og tenker å få med meg sykronsvømming, for det er så vanvittig sær sport!

Anonymkode: d9666...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger håndball. Heier på gutta, de har hatt så mye motgang. Jentene kunne egentlig trenger litt mer motstand, det grines jo over en lav sko hvis de en sjelden gang ikke tar gullet. 

Anonymkode: 22b57...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, tussi84 said:

Lurer på hvor interessert andre er i OL her inne, og hva slags sport som fanger folk flest?

Her i gården har jeg fått med meg de norske kampene når det gjelder håndball både på dame og herresiden.

Ellers har jeg fulgt noe med på svømming, stup, turn og rolig, men mesteparten i opptak der jeg spoler over en del.  Framover blir det friidrett og padling jeg kommer til å følge + håndball.

Hva med deg/dere? Hva ser dere på?

Jeg ser på alt av hestesport, fordi jeg driver med hest selv. Det er ikke så ofte det går på TV ellers, så koser meg med det.

Ellers er det kun noen øvelser i idretter med norske utøvere som har medaljesjanse jeg pleier å kikke på, som friidrett eller sånt, hvis jeg kommer på det :)

Jeg  føler meg som en av de få i Norge som ikke er interessert i håndball 😆

Anonymkode: aec92...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser kun sport på NRK. Orker ikke reklamepauser og tåpelige kommentatorer. NRK er kvalitet.

Anonymkode: 80188...e09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får med det som er av håndball, men nå ser ut for at de legger det bak abonnement når det drar seg til😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på vektløfting! 🏋️♀️

Anonymkode: f73b6...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser på turn, synkronstup, trampoline og skateboarding og kommer til å se rytmisk gymnastikk og synkronsvømming. Elsker sommer-OL fordi det er så mange ukjente idretter, som fekting og kajakk-slalom og luftrifle. 😊

Anonymkode: 1b8ca...1b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendige sendinger fra Discovery/ Tv Norge gjør at jeg skiter i dette.

Anonymkode: 942a7...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OL skulle vært organisert slik at det skulle vært dager med utelukkende finaler i alle idretter. Nå er det så mye innledende kamper, forsøksheat etc som er totalt uinteressant.

Discovery har også prøvd å ødelegge OL ved å flytte så mye som mulig til nettet. 

Anonymkode: 942a7...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Elendige sendinger fra Discovery/ Tv Norge gjør at jeg skiter i dette.

Anonymkode: 942a7...80d

Jeg synes sendingene er ok, men metamerkingen av de ulike klippene i appen er elendig. Vanskelig å finne riktig klipp, sendinger blir delt i to klipp osv. Mye som mangler kommentatorspor. 

Anonymkode: 1b8ca...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tv-studio i kveldssendingene på Tv-Norge er dårlig håndtverk (amatørmessig green-screen).

Anonymkode: 942a7...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over alle reklamepausene og at Henrik Elvestad er så uproff. Snakker i munnen på Anne og gjestene. Ser stor forskjell på de to programlederne. Anne Rimmen er en flink programleder mens Henrik oppfører seg som « seg selv» - ser ut som hun irriterer seg flere ganger når han tar over mens hun snakker etc.

Så, mye kjedeligere å se på OL sendingene pga dette. Amatørmessig 

Anonymkode: e54a0...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (23 timer siden):

Lurer på hvor interessert andre er i OL her inne, og hva slags sport som fanger folk flest?

Her i gården har jeg fått med meg de norske kampene når det gjelder håndball både på dame og herresiden.

Ellers har jeg fulgt noe med på svømming, stup, turn og rolig, men mesteparten i opptak der jeg spoler over en del.  Framover blir det friidrett og padling jeg kommer til å følge + håndball.

Hva med deg/dere? Hva ser dere på?

Normalt prøver jeg å se det meste, men med de håpløse tidene det er så blir det ikke så mye. Hører mye på NRK Sport sine sendinger på dagtid på jobb.

Hva jeg mener om Hanna MacBride og resten av ledelsen i Discovery tror jeg det er best jeg holder for meg selv hvis jeg ikke skal bli kastet ut herifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst bestemt fra Discovery internasjonalt at viktige ting skal bare vises på nett og ikke på vanlige tv-kanaler. Aftenposten har skrevet om dette.

Anonymkode: 942a7...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...