AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Noen som kan fortelle litt om hvordan en time ser ut hos en psykomotorisk fysioterapeut? Ble henvist dit fra dps, skal ha time nå i august og lurer på hva jeg går til. Har lest litt og ser jo ut til at det er en slags kombinert fokus på kropp og psyke, noe jeg tror er nyttig. Men helt konkret, hvordan ser en time ut? Er det mye prat? Øvelser? Kom gjerne med erfaringer :) Anonymkode: b835f...825
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #2 Skrevet 31. juli 2021 Håper du får svar, lurer på det samme. Anonymkode: 96999...db9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Man bruker timen som man selv vil egentlig. Noen ganger har vi snakket hele timen, andre ganger har jeg ikke lyst å snakke, så da bruker vi timen på øvelser. Anonymkode: 4e6f8...662
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Lurer på det samme. Hvor lenge er behandlingsforløpet? Hvem jobber der og hvordan er opplegget? Anonymkode: 26097...3bb
Fru2020 Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Jeg gikk i to ganger tre måneder. Den første runden var istedet for psykologen min som var i pappapermisjon. Da ble det endel snakking og enkle groundingøvelser. Den andre runden trente vi vanlig styrke og gjorde groundingøvelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå