Gå til innhold

Hvordan fridde han eller du?


Gjest Marte79

Anbefalte innlegg

Gjest Marte79

Fortell om den spesielle dagen da han eller du fridde! Hvor? Hvordan? Var flere involvert? Hva gjorde den så bra (eller kanskje rar/morsom/dårlig?)🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig kjedelig: vi ble enige om å gifte oss av praktiskøkonomiske årsaker. Tror jeg i teorien "fridde" da jeg sa "det letteste her er bare å gifte seg" og han sa "bestiller du eller jeg tid på tinghuset?".

Veldig kjedelig og lite romantisk, men vi er snart gift på 15 året.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ingen av oss som fridde. Det var min gamle far som sa klart og tydelig at nå syntes han det var på tide at vi giftet oss. Han er verdens beste far/svigerfar og vi syntes det var bare morsomt. Fire måneder senere var vi gift ❤️😅

Hadde han ikke sagt noe tror jeg fremdeles vi "bare" ville være samboere. Vi er han evig takknemlig for det lille dyttet som skulle til.

Anonymkode: 4772a...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro til Italia på ferie. Stedet jeg som barn besøkte med mine foreldre og forelsket meg i . Da hadde hadde han planlagt at vi skulle spise frokost på en utrolig koselig bakgate med med røde italienske duker og deilig frokost. Så kom en servitørene, som var en eldre dame og ga mannen min en liten kurv med en svart boks inn i. Jeg så på henne og lurte på om det var regningen. Vi hadde ikke en gang spist ferdig, og mens jeg så på henne gikk han ned på kne og tok tak i hånda mi. Mannen til den gamle servitøren kom ut med gitaren sin og jeg ble bokstavlig talt stum. Kunne ikke bedt om bedre måte å bli fridd til. Helt magisk og veldig intimt 🥰 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på skogstur et sted som betyr mye for oss, og han gikk ned på kne❤ helt perfekt, bare oss og på et nydelig sted.

Anonymkode: 8925b...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Fridde på blåtur i utlandet. Var først på en forestilling, så fridde han ved en nydelig hage ved sjøen senere på kvelden, etterfulgt av treretters middag med hvit duk. Ringen var nydelig og 0,50ct av god kvalitet ❤️👌🏽 

Anonymkode: d1701...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi satt en kveld og snakket om hvordan vi ville ha det hvis vi en gang i fremtiden skulle gifte oss. Så sier han «Men skal vi ta å gifte oss da, nå som vi har planlagt bryllupet?». Kjemperomantisk….. 😏

Anonymkode: 02b14...020

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...