Gjest baby-E Skrevet 19. september 2005 #21 Del Skrevet 19. september 2005 Sånn som kampen utviklet seg var det helt greit med uavgjort resultat. Men et lite hjertesukk til dere i kanarifansen: Trommer har ingen ting, jeg gjentar - ingen ting å gjøre på en fotballtribune! Dere er mange og bra nok til å klare dere uten den slags tåpeligheter. Trodde trommer var forbeholdt tegneserielag med under 50 supportere jeg.. Et godt råd - vil dere bli tatt seriøst, skjær i stykker trommeskinnet! Det er bare patetisk. (ps - ad onsdagen - regner med at dere har i friskt minne forrige gang vi møtte hverandre på Åråsen i cupen??? Den straffekonken der er det vel ikke mulig å glemme..hehe) Trur fortsatt på "the double" til Enga i år..! ← Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 19. september 2005 #22 Del Skrevet 19. september 2005 haha.. å si at VI har en tulling av en trener, kom jo fra rektig kjeft når du heier på et lag med Rekdal som trener. DER har vi tulling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. september 2005 #23 Del Skrevet 19. september 2005 Kan du fortelle meg hva som er galt med Røsler? Hvorfor er han en tulling? Om jeg ikke husker helt feil er han den yngste treneren i ligaen... og han har ikke noe "trener-skole" tross dette ligger vi på 4 plass og bedre ann i forhold til i fjorået. ja han har kanskje litt rare treningsmetoder.. som natttrening etter tapet mot brann,, men det hjalp da på det... vi slo jo enga i kampen derpå.. Så gi meg en god begrunnelse på hvorfor han skulle være en tulling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. september 2005 #24 Del Skrevet 19. september 2005 og trommer er bare moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 19. september 2005 #25 Del Skrevet 19. september 2005 haha.. å si at VI har en tulling av en trener, kom jo fra rektig kjeft når du heier på et lag med Rekdal som trener. DER har vi tulling ← Reka kan ihvertfall fotballreglene. Han klarer ihvertfall å være litt mer nøytral enn de andre trenerne i tippeligaen når han blir intervjuet i etterkan og sier sin mening om kampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 20. september 2005 #26 Del Skrevet 20. september 2005 og trommer er bare moro ← Feil, lille venn. Trommer er blodharry, og supportere som driver med det kan ikke tas på alvor. Sørgelig, men akk så sant. Det er forskjell på fotballkamp og karneval vet du! Takk forresten til Brann, vi er meeget fornøyd med seieren deres i går kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 20. september 2005 #27 Del Skrevet 20. september 2005 Takk forresten til Brann, vi er meeget fornøyd med seieren deres i går kveld! ← Ja ikke sant. Trodde aldri jeg noengang skulle bli glad for at brann vant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 20. september 2005 #28 Del Skrevet 20. september 2005 Kan jo ikke være glade når Brann vinner!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. september 2005 #29 Del Skrevet 20. september 2005 det var mange som var negative når tifoene kom, men i dag bruker alle det så bare vent.. snart har alle tromme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 20. september 2005 #30 Del Skrevet 20. september 2005 Kan jo ikke være glade når Brann vinner!? ← Nei ikke vanligvis. Brann er ingen trussel mot seriegullet, men det er start. For at start ikke skulle få poeng i går, så måtte brann vinne. Ren logikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 20. september 2005 #31 Del Skrevet 20. september 2005 det var mange som var negative når tifoene kom, men i dag bruker alle det så bare vent.. snart har alle tromme ← Betviles. Har du noen gang sett en engelsk fotballkamp med trommer på tribunen? Det er forbeholdt spaghettilag i Italia og Bodø-Glimt her hjemme. Ja også Lillestrøm da, det glemte jeg visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 20. september 2005 #32 Del Skrevet 20. september 2005 Nei ikke vanligvis. Brann er ingen trussel mot seriegullet, men det er start. For at start ikke skulle få poeng i går, så måtte brann vinne. Ren logikk... ← Nemlig, og noen ganger kan det ligge mye lykke i rein logikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 20. september 2005 #33 Del Skrevet 20. september 2005 og vi har en bedre keeper enn forrige gang ← Det er nok helt riktig at dere har en bedre keeper enn forrige gang, men det har da sannelig vi også. Arni er vel tippeligaens beste keeper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 20. september 2005 #34 Del Skrevet 20. september 2005 Nemlig, og noen ganger kan det ligge mye lykke i rein logikk.. ← Helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. september 2005 #35 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Har du noen gang sett en engelsk fotballkamp med trommer på tribunen? Det er forbeholdt spaghettilag i Italia og Bodø-Glimt her hjemme. Ja også Lillestrøm da, det glemte jeg visst... ← trenger vi alltid å se oss over vannet til england når det gjelder fotball da? Mye moro i sør-europisk fotball også. Endret 20. september 2005 av IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. september 2005 #36 Del Skrevet 20. september 2005 uff.. får ikke sett kampen i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. september 2005 #37 Del Skrevet 21. september 2005 uff.. får ikke sett kampen i mårra ← får bare sett sste halvdel jeg... (første får jeg følge med på vg-nett live) må jobbe.. snufs snufs synd på oss.... men enga får jo bank uannsett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 21. september 2005 #38 Del Skrevet 21. september 2005 men enga får jo bank uannsett så ← Du tar feil, og det vet du meget godt selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. september 2005 #39 Del Skrevet 21. september 2005 Du tar feil, og det vet du meget godt selv.... ← vi får se da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. september 2005 #40 Del Skrevet 21. september 2005 og vi lo tydligvis best! nok en gang ble det enga bank i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå