Gå til innhold

Hvor kjøpe lopigarn på nett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor kjøper dere lopigarn? har har bestilt noen omganger fra Panduro, men de har ikke så mange farger. Noen som har erfaring med norske nettbutikker?😍 Alafosslopi er det jeg mest erfaring med.

Anonymkode: 7ba8e...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor kjøper dere lopigarn? har har bestilt noen omganger fra Panduro, men de har ikke så mange farger. Noen som har erfaring med norske nettbutikker?😍 Alafosslopi er det jeg mest erfaring med.

Du er heldig om du får tak i noe særlig. Garn fra Island er utsolgt omtrent over alt i de fleste farger, kun noen brun-nyanser igjen her og der etter hva jeg har sett. I følge butikkene kommer det inn igjen utpå høsten. 

Anonymkode: 27a2a...87e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er heldig om du får tak i noe særlig. Garn fra Island er utsolgt omtrent over alt i de fleste farger, kun noen brun-nyanser igjen her og der etter hva jeg har sett. I følge butikkene kommer det inn igjen utpå høsten. 

Åå, det visste jeg ikke! Vet de har på en lokal garnbutikk her, men tenkte gjøre det lettvint for meg selv og bestille på nett.. kanskje jeg må benytte meg av lokalt👍🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Åå, det visste jeg ikke! Vet de har på en lokal garnbutikk her, men tenkte gjøre det lettvint for meg selv og bestille på nett.. kanskje jeg må benytte meg av lokalt👍🌞

Vi manglet noen nøster til et par villmarksgensere, farge light ash grey. Var umulig å oppdrive på nettbutikker noe sted. Siden vi skulle på norgesferie dro vi innom alle garnbutikker vi så, og jammen fant vi en butikk i Amfi-senteret i Harstad som hadde noen nøster på lager. Ren flaks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Garnutsalget.no og Garnuniverset.no

Anonymkode: d9473...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...