Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #141 Del Skrevet 31. juli 2007 Norske damer er i mine øyne utrolig lette på tråden. Jeg er Tyrker bosatt i Noprge og da jeg var ung fra og med 17 år og opp til 25 år hadde jeg utrolig mange forhold med Norske damer. Dett værste er at ca 80 % av damene jeg hadde forhold med var gift eller var i et fast forhold. Grunnen til at jeg hadde et forhold med dem var at de var så lette og få i senga, allerede etter første kveld var byttet lagt ned. Fo oss som er vant til og kurtisere jentene etter alle kunstens regler minst et år før vi fikk noe var det og treffe en Norsk jente himmelen. Jeg trudde Gud sendte de norske jentene til meg, men i dag trur jeg ikke det. Nå i dag er jeg rundet 30 år er lykklig gift med en Tyrkisk kone. Hun er min dyrbare skatt som holder seg trofast uansett om forholdet vårt kanskje har en down periode på et par år, hun respekterer meg som en mann, jeg slipper og være verdensmester på kjøkkentet jeg slipper og sitte og engste meg for hvem hun hopper til køys med på jenteturen til syden o.s.v. Nei Norske jenter jeg er overbevist at en dag blir dere fryktlige upopulære hos alle men til og med de som bare lar seg styre av pikken. Ja fordi det var pikken som styrte meg i ungdommen, det var pikken som gjorde at jeg lå med dere, men heldigvis pikken klarer aldri og få overbevist meg at jeg skal ha et seriøst forhold med dere. Det er dere rett og slett ikke verdt. Jeg sier som min gamle lærer sa. Bortskjemte drittunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hijab Skrevet 1. august 2007 #142 Del Skrevet 1. august 2007 Og takk for det! Jeg har ennå ikke ligget med en tyrkisk gutt, og ikke har jeg vært utro og har vært på to venninneturer til sydlige strøk uten å ligge med noen. Hmm, lurer på om det er noe galt med meg siden alle norske kvinner visstnok ligger med alle og er utro med alle - eller kanskje jeg egentlig er jævlig stygg uten at jeg er klar over det sånn at jeg ikke får meg noe. For det kan jo ikke være at jeg er et moralsk dame, for det er det jo ingen norske kvinner som er?! Hmm, eller er det den tyrkiske gutten som er for full av fordommer? Og som dømmer alle norske kvinner ut fra noen, for så klart en=alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 42 Skrevet 1. august 2007 #143 Del Skrevet 1. august 2007 Norske damer er i mine øyne utrolig lette på tråden. Jeg er Tyrker bosatt i Noprge og da jeg var ung fra og med 17 år og opp til 25 år hadde jeg utrolig mange forhold med Norske damer. Dett værste er at ca 80 % av damene jeg hadde forhold med var gift eller var i et fast forhold. Grunnen til at jeg hadde et forhold med dem var at de var så lette og få i senga, allerede etter første kveld var byttet lagt ned. Fo oss som er vant til og kurtisere jentene etter alle kunstens regler minst et år før vi fikk noe var det og treffe en Norsk jente himmelen. Jeg trudde Gud sendte de norske jentene til meg, men i dag trur jeg ikke det. Nå i dag er jeg rundet 30 år er lykklig gift med en Tyrkisk kone. Hun er min dyrbare skatt som holder seg trofast uansett om forholdet vårt kanskje har en down periode på et par år, hun respekterer meg som en mann, jeg slipper og være verdensmester på kjøkkentet jeg slipper og sitte og engste meg for hvem hun hopper til køys med på jenteturen til syden o.s.v. Nei Norske jenter jeg er overbevist at en dag blir dere fryktlige upopulære hos alle men til og med de som bare lar seg styre av pikken. Ja fordi det var pikken som styrte meg i ungdommen, det var pikken som gjorde at jeg lå med dere, men heldigvis pikken klarer aldri og få overbevist meg at jeg skal ha et seriøst forhold med dere. Det er dere rett og slett ikke verdt. Jeg sier som min gamle lærer sa. Bortskjemte drittunger. Jeg vet at jeg ikke burde, men kan ikke dy meg. Du traff vel jenter som så på deg omtrent på samme måten, tenker jeg. Du var ute etter sex, de var ute etter sex. Du ville ikke ha noe seriøst forhold, og det ville ikke de heller. Nå er du eldre, har funnet deg en som du vil dele livet sammen med, og det har sikkert de fleste av dine norske jenter fra ungdommen også gjort. De fleste av oss gjør jo det. Og så kan de drømme tilbake til den tida da de var så styrt av fitta at de fløy på byen og pulte tyrkere. Skjønner ikke helt hvorfor det gjør deg så mye bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nimbus Skrevet 1. august 2007 #144 Del Skrevet 1. august 2007 Hah, jeg har da hatt noen one-night-stands i mitt liv (og aldri fordi jeg trodde det skulle utvikle seg til noe mer, men den siste endte jeg opp med å gifte meg med...!), men aldri med de slimete søreuropeiske grisene. Fysj, ville ikke tatt i dem med en ildtang! Ingen av mine venner har noe til overs for gutter/menn fra disse landene, de synes det er dritslitsomt å være på ferie i tyrkia/hellas/spania etc, fordi man blir plaget hele tiden. De fleste gidder ikke engang å dra dit lenger, drar heller til et sted der man ikke risikerer å bli voldtatt fordi man er en hore som går med singlet eller whatever dårlig unnskyldning de finner på. En av mine beste venninner er forresten gift med en italiener. Enda hun definitivt ikke ventet et år med å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #145 Del Skrevet 1. august 2007 Norske damer er i mine øyne utrolig lette på tråden. Jeg er Tyrker bosatt i Noprge og da jeg var ung fra og med 17 år og opp til 25 år hadde jeg utrolig mange forhold med Norske damer. Dett værste er at ca 80 % av damene jeg hadde forhold med var gift eller var i et fast forhold. Grunnen til at jeg hadde et forhold med dem var at de var så lette og få i senga, allerede etter første kveld var byttet lagt ned. Fo oss som er vant til og kurtisere jentene etter alle kunstens regler minst et år før vi fikk noe var det og treffe en Norsk jente himmelen. Jeg trudde Gud sendte de norske jentene til meg, men i dag trur jeg ikke det. Nå i dag er jeg rundet 30 år er lykklig gift med en Tyrkisk kone. Hun er min dyrbare skatt som holder seg trofast uansett om forholdet vårt kanskje har en down periode på et par år, hun respekterer meg som en mann, jeg slipper og være verdensmester på kjøkkentet jeg slipper og sitte og engste meg for hvem hun hopper til køys med på jenteturen til syden o.s.v. Nei Norske jenter jeg er overbevist at en dag blir dere fryktlige upopulære hos alle men til og med de som bare lar seg styre av pikken. Ja fordi det var pikken som styrte meg i ungdommen, det var pikken som gjorde at jeg lå med dere, men heldigvis pikken klarer aldri og få overbevist meg at jeg skal ha et seriøst forhold med dere. Det er dere rett og slett ikke verdt. Jeg sier som min gamle lærer sa. Bortskjemte drittunger. Er det rart vi innvandrer mannfolk skjermer familien våres ja spessielt konene o døttrene og søstrenen våres i fra de norske damene. Vi vil ikke at jentene våres skal bli som dem, vi vil ikke at familien skal splittes opp og at vi sitter på vær vår tue og lever som dyr, altså går rundt og parrer oss med en ny en hver kveld. Vi vill ikke ha det ustrukturerte familielivet som dere der hvor mange barn har forskjellige pappaer og mammaer, i mine øyne vil et samfun kolapse ettervert med såne fammilier. Ingen har noen grenser her i landet når det gjelder famili. Familien i min kultur er grunnstenen til eksistens. Her virker det som om familien er virklig nedprioritert p.g.a. damene deres skal følge sine lyster hele tiden. Det er helt klin kokos dere jenter. Jeg jobber som kokk på et eldre hejm i oslo. Av mine kvinnlige Norske koleger har jeg fått tilbud om å ligge med dem, jeg har blitt betrodd de mest intime detaljene av sex livet deres med dems Norske mann, jeg hører om afærene dems i lunchen. unskyld at jeg sier det men jeg syntes det er over deres verdighet at dere driver sån. Av samtlige av innvandrer kvinner jeg har jobbet med har jeg ikke hørt noen utlevere sexlivet sitt slik eller utlevere mannens sex liv til kolegene sine. det er over dems rettsfølelse og verdighet. De respekterer mannen sin som vi respekterer dem. Jeg og mange i mit miljø trur at p.g.a de nORSKE JENTENES oppførsel vil det Norske samfunet etter hver mer og mer kolapse. hilsen ortodoks kristen innvandrer i fra Makkedonia. PS mine barn 3 døttre skal ikke oppdras etter norske normer slik at de drikker før de er fylt 16 og har sin første sexuelle debutt før dem er 16. Nei så vondt vil jeg ikke barna mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #146 Del Skrevet 1. august 2007 Norske damer er i mine øyne utrolig lette på tråden. Jeg er Tyrker bosatt i Noprge og da jeg var ung fra og med 17 år og opp til 25 år hadde jeg utrolig mange forhold med Norske damer. Dett værste er at ca 80 % av damene jeg hadde forhold med var gift eller var i et fast forhold. Grunnen til at jeg hadde et forhold med dem var at de var så lette og få i senga, allerede etter første kveld var byttet lagt ned. Fo oss som er vant til og kurtisere jentene etter alle kunstens regler minst et år før vi fikk noe var det og treffe en Norsk jente himmelen. Jeg trudde Gud sendte de norske jentene til meg, men i dag trur jeg ikke det. Nå i dag er jeg rundet 30 år er lykklig gift med en Tyrkisk kone. Hun er min dyrbare skatt som holder seg trofast uansett om forholdet vårt kanskje har en down periode på et par år, hun respekterer meg som en mann, jeg slipper og være verdensmester på kjøkkentet jeg slipper og sitte og engste meg for hvem hun hopper til køys med på jenteturen til syden o.s.v. Nei Norske jenter jeg er overbevist at en dag blir dere fryktlige upopulære hos alle men til og med de som bare lar seg styre av pikken. Ja fordi det var pikken som styrte meg i ungdommen, det var pikken som gjorde at jeg lå med dere, men heldigvis pikken klarer aldri og få overbevist meg at jeg skal ha et seriøst forhold med dere. Det er dere rett og slett ikke verdt. Jeg sier som min gamle lærer sa. Bortskjemte drittunger. Bare et lite poeng: Norske jenter har ikke samleie med SEG SELV. Det er som regel en mann med i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #147 Del Skrevet 1. august 2007 Er det rart vi innvandrer mannfolk skjermer familien våres ja spessielt konene o døttrene og søstrenen våres i fra de norske damene. Vi vil ikke at jentene våres skal bli som dem, vi vil ikke at familien skal splittes opp og at vi sitter på vær vår tue og lever som dyr, altså går rundt og parrer oss med en ny en hver kveld. Vi vill ikke ha det ustrukturerte familielivet som dere der hvor mange barn har forskjellige pappaer og mammaer, i mine øyne vil et samfun kolapse ettervert med såne fammilier. Ingen har noen grenser her i landet når det gjelder famili. Familien i min kultur er grunnstenen til eksistens. Her virker det som om familien er virklig nedprioritert p.g.a. damene deres skal følge sine lyster hele tiden. Det er helt klin kokos dere jenter. Jeg jobber som kokk på et eldre hejm i oslo. Av mine kvinnlige Norske koleger har jeg fått tilbud om å ligge med dem, jeg har blitt betrodd de mest intime detaljene av sex livet deres med dems Norske mann, jeg hører om afærene dems i lunchen. unskyld at jeg sier det men jeg syntes det er over deres verdighet at dere driver sån. Av samtlige av innvandrer kvinner jeg har jobbet med har jeg ikke hørt noen utlevere sexlivet sitt slik eller utlevere mannens sex liv til kolegene sine. det er over dems rettsfølelse og verdighet. De respekterer mannen sin som vi respekterer dem. Jeg og mange i mit miljø trur at p.g.a de nORSKE JENTENES oppførsel vil det Norske samfunet etter hver mer og mer kolapse. hilsen ortodoks kristen innvandrer i fra Makkedonia. PS mine barn 3 døttre skal ikke oppdras etter norske normer slik at de drikker før de er fylt 16 og har sin første sexuelle debutt før dem er 16. Nei så vondt vil jeg ikke barna mine Er du sikker på at du i det hele tatt vil at døtrene dine skal vokse opp i Norge, ettersom at kvinner her har så tilsynelatende dårlige verdier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 1. august 2007 #148 Del Skrevet 1. august 2007 Er det rart vi innvandrer mannfolk skjermer familien våres ja spessielt konene o døttrene og søstrenen våres i fra de norske damene. Vi vil ikke at jentene våres skal bli som dem, vi vil ikke at familien skal splittes opp og at vi sitter på vær vår tue og lever som dyr, altså går rundt og parrer oss med en ny en hver kveld. Vi vill ikke ha det ustrukturerte familielivet som dere der hvor mange barn har forskjellige pappaer og mammaer, i mine øyne vil et samfun kolapse ettervert med såne fammilier. Ingen har noen grenser her i landet når det gjelder famili. Familien i min kultur er grunnstenen til eksistens. Her virker det som om familien er virklig nedprioritert p.g.a. damene deres skal følge sine lyster hele tiden. Det er helt klin kokos dere jenter. Jeg jobber som kokk på et eldre hejm i oslo. Av mine kvinnlige Norske koleger har jeg fått tilbud om å ligge med dem, jeg har blitt betrodd de mest intime detaljene av sex livet deres med dems Norske mann, jeg hører om afærene dems i lunchen. unskyld at jeg sier det men jeg syntes det er over deres verdighet at dere driver sån. Av samtlige av innvandrer kvinner jeg har jobbet med har jeg ikke hørt noen utlevere sexlivet sitt slik eller utlevere mannens sex liv til kolegene sine. det er over dems rettsfølelse og verdighet. De respekterer mannen sin som vi respekterer dem. Jeg og mange i mit miljø trur at p.g.a de nORSKE JENTENES oppførsel vil det Norske samfunet etter hver mer og mer kolapse. hilsen ortodoks kristen innvandrer i fra Makkedonia. PS mine barn 3 døttre skal ikke oppdras etter norske normer slik at de drikker før de er fylt 16 og har sin første sexuelle debutt før dem er 16. Nei så vondt vil jeg ikke barna mine Hvorfor velger du å bo i et land der du selv ikke har respekt for menneskene? For du har et valg du også, du må ikke bo her. Det norske samfunnet vil kollapse av helt andre årsaker enn det du nevner, men det skal ikke jeg diskutere her. Men kan si såpass, at slike som deg er med på å ødelegge samfunnet vårt. Hvorfor må dere skjerme familien deres? Er dere så redd for at de skal bli påvirket, at dere holder de utenfor det samfunnet de lever i? Om dere er så redd for det, er det faktisk dere det er synd på. Dere stoler rett og slett ikke på familien deres, og må holde de atskilt fra den norske delen av livet for at de ikke skal bli påvirket av dette. Dere har heller ikke selvtillit nok til å tro at damene deres ønsker å være med dere, om de får friheten til å ta del i det samfunnet dere lever i. Dere tror at det er mannen som skal styre, og konene skal gjøre alt det mannen sier. ( tolker det slik, siden du selv sa at dere ”vi innvandrer mannfolk skjermer familien våres ja spessielt konene o døttrene og søstrenen våres i fra de norske damene”). Og med en slik holdning til menneskene som lever id et landet du bor i, vil jeg ønske deg god reise hjem igjen. Du passer rett og slett ikke inn her i landet, for du har ikek forstått noe som helst. Og barna deres kommer nok til å bli mer påvirket enn det du vil ønske, for de må på et eller annet tidspunkt ta del i det noske samfunnet de lever i. Bare håper du har vett nok til å lære de norsk, før de begynner på skolen. For de fleste som tenker som deg, har ikke det vettet. De lar barna vokse opp uten å lære de et ord norsk, og når barna begynner på skolen får de store problemer med å lære fordi de ikke kan norsk. Så skal dere bo her i landet, bør dere som foreldre lære barna deres norsk. Og en annen ting, alle er ikke like og heldigvis for det. For tenk, alle er ikke som deg heller, og det kan vi jo være glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c1bcdc Skrevet 1. august 2007 #149 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vet at jeg ikke burde, men kan ikke dy meg. Du traff vel jenter som så på deg omtrent på samme måten, tenker jeg. Du var ute etter sex, de var ute etter sex. Du ville ikke ha noe seriøst forhold, og det ville ikke de heller. Nå er du eldre, har funnet deg en som du vil dele livet sammen med, og det har sikkert de fleste av dine norske jenter fra ungdommen også gjort. De fleste av oss gjør jo det. Og så kan de drømme tilbake til den tida da de var så styrt av fitta at de fløy på byen og pulte tyrkere. Skjønner ikke helt hvorfor det gjør deg så mye bedre? Det er akkurat den tanke måten du tenker på jeg kritiserer, det er ikke noe forskjell på mann og kvinne mener du tydligvis. Det mener jeg, jeg er opplært i fra min kultur at det er forskjell i mellom kjønnene, ikke det at kvinnene er mindre verdt heller tvert om. Men det er en kjennsgerning nesten 100 % av single mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #150 Del Skrevet 1. august 2007 Er du sikker på at du i det hele tatt vil at døtrene dine skal vokse opp i Norge, ettersom at kvinner her har så tilsynelatende dårlige verdier? Ja det vil jeg gjerne. Det er mye godt her i landet spessielt rettigheter mean har i arbeidslivet og ellers i samfunet. Men jeg er redd for flere andre ting. Familieverdiene her i landet er alt for dårlige, dette har ikke noe med religion og gjøre, min bror er bosatt i Portugal der har dem et helt anet syn på familien en det mann har her i landet. Dere setter de gammle på gamle hjem fordi dere ikke orker jobben med og ha dem hjemme. Vi føler ikke det som noe jobb, for oss er det en berikelse og ha sine egne foreldre under samme tak og vi respekterer dem dypt. Som jeg har nevnt før er det tross alt en forskjell mellom dame og mann, dere mener tydligvis det ikke er det? men jeg mener at forskjellene er der og det er gitt fra naturen eller gud eller kall det hva du vil, her prøver damene på alle mulige måter og oppføre seg som mannen, det går ikke. Jeg mener at kvinnen skal ha de samme retighetene i arbeidslivet og hjemme som mannen men de oppenbare forskjellene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #151 Del Skrevet 1. august 2007 Ja det vil jeg gjerne. Det er mye godt her i landet spessielt rettigheter mean har i arbeidslivet og ellers i samfunet. Men jeg er redd for flere andre ting. Familieverdiene her i landet er alt for dårlige, dette har ikke noe med religion og gjøre, min bror er bosatt i Portugal der har dem et helt anet syn på familien en det mann har her i landet. Dere setter de gammle på gamle hjem fordi dere ikke orker jobben med og ha dem hjemme. Vi føler ikke det som noe jobb, for oss er det en berikelse og ha sine egne foreldre under samme tak og vi respekterer dem dypt. Som jeg har nevnt før er det tross alt en forskjell mellom dame og mann, dere mener tydligvis det ikke er det? men jeg mener at forskjellene er der og det er gitt fra naturen eller gud eller kall det hva du vil, her prøver damene på alle mulige måter og oppføre seg som mannen, det går ikke. Jeg mener at kvinnen skal ha de samme retighetene i arbeidslivet og hjemme som mannen men de oppenbare forskjellene Jo, vi har gode rettigheter i Norge, dette henger mye sammen med at vi er et MODERNE samfunn med fokus på likestilling. At menn skal kunne ha så mange seksualpartnere de ønsker mens kvinner skal være dydige er rett og slett hårreisende og passer ikke i vårt opplyste og (ialfalll tilnærmet) likestilte samfunn. Som en slags konsekvens av (eller som årsak til) at vi har dette moderne samfunnet med mange flotte goder og rettigheter, jobber de aller fleste kvinner og har ikke tid eller kapasitet til å ta seg av sine gamle foreldre. For det er jo som regel kvinnene som tar omsorgen, selv her, med vår dårlige moral. I Norge bidrar kvinner stort sett med skattebetalinger og lignende, hvorfor i all verden skulle vi akseptere at man dømmer oss, som gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #152 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er helt enig i kritikken mot norske kvinners seksualmoral i utlandet. Enhver som har vært i syden har jo sett skandinaviske kvinners forferdelige og umoralske oppførsel på byen, hvor de ligger med alt som kan krype og gå av utlendinger, det være seg tyrkere, grekere, italienere eller hva det er. Fri fyll og fri sex. Å benekte at dette forekommer, er bare tull. Hundretusenvis av norske kvinner har gjort dette i syden de siste 30 årene. At utlendingene ser på dere som løsaktige luddere, må dere derfor tåle, selv om selvfølgelig ikke ALLE norske damer oppfører seg like dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #153 Del Skrevet 2. august 2007 repetere, repetere, repetere osv. (fritt etter Gorgon vaktmester) Vel utsagnet ditt har vært brukt her tidligere i denne diskusjonen, men det blir ikke noe bedre av den grunn. Er det bedre at menn hopper fra køye til køye enn at kvinner gjør det? Hva slags rykte har den norske mann tror du, etter å ha sett flatfylla in action sommer etter sommer? Etter å ha vært i sydlige strøk opptil flere ganger, også i land med Islam som religion så har jeg faktisk sjeldent opplevd å få høre fra de fastboende at de norske damene er billige. Men jeg har kanskje vært heldig. Jeg har hatt et par sydenaffærer jeg også, og disse to har jeg en god tone med den dag i dag når vi en sjelden gang møtes. Men den gangen var jeg singel og hadde ingen forpliktelser hjemme, det har jeg nå. I likhet med de aller fleste norske kvinner, har du selvfølgelig hatt et par sydenaffærer du også ! Og du hadde ingen forpliktelser, derfor var det greit. Unnskyldninger, unnskyldninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #154 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg vil ha meg frabedt at noen kaller meg hore, billig osv. fordi jeg er en norsk kvinne på sydentur. Jeg er da like løs her hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2007 #155 Del Skrevet 14. august 2007 Norske damer er i mine øyne utrolig lette på tråden. Jeg er Tyrker bosatt i Noprge og da jeg var ung fra og med 17 år og opp til 25 år hadde jeg utrolig mange forhold med Norske damer. Dett værste er at ca 80 % av damene jeg hadde forhold med var gift eller var i et fast forhold. Grunnen til at jeg hadde et forhold med dem var at de var så lette og få i senga, allerede etter første kveld var byttet lagt ned. Fo oss som er vant til og kurtisere jentene etter alle kunstens regler minst et år før vi fikk noe var det og treffe en Norsk jente himmelen. Jeg trudde Gud sendte de norske jentene til meg, men i dag trur jeg ikke det. Nå i dag er jeg rundet 30 år er lykklig gift med en Tyrkisk kone. Hun er min dyrbare skatt som holder seg trofast uansett om forholdet vårt kanskje har en down periode på et par år, hun respekterer meg som en mann, jeg slipper og være verdensmester på kjøkkentet jeg slipper og sitte og engste meg for hvem hun hopper til køys med på jenteturen til syden o.s.v. Nei Norske jenter jeg er overbevist at en dag blir dere fryktlige upopulære hos alle men til og med de som bare lar seg styre av pikken. Ja fordi det var pikken som styrte meg i ungdommen, det var pikken som gjorde at jeg lå med dere, men heldigvis pikken klarer aldri og få overbevist meg at jeg skal ha et seriøst forhold med dere. Det er dere rett og slett ikke verdt. Jeg sier som min gamle lærer sa. Bortskjemte drittunger. Kanskje det var fitta som styrte dem????? Ærlig talt ville ikke tatt i deg med ildtang engang!Stakkars kona di som må ligge med en som har ligget med så mange norske horer! Rart at hun vil ha et seriøst forhold til deg, med din bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #156 Del Skrevet 19. august 2007 Hva er galt med at kvinner blir likestilte med menn på dette området?? Mennesker som ikke forstår dette er med å undertrykke kvinner ved å påstå at de er mindre verdt dersom de lever ut seksualiteten sin på samme nivå som menn. Ærlig talt, her tror jeg de fleste bør gå i seg selv og jobbe med holdningene sine. Det er mange ting som gjør et menneske dårlig, men såkalt anormal oppførsel iht kjønnet bør IKKE være et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. august 2007 #157 Del Skrevet 31. august 2007 Hva er galt med at kvinner blir likestilte med menn på dette området?? Mennesker som ikke forstår dette er med å undertrykke kvinner ved å påstå at de er mindre verdt dersom de lever ut seksualiteten sin på samme nivå som menn. Ærlig talt, her tror jeg de fleste bør gå i seg selv og jobbe med holdningene sine. Det er mange ting som gjør et menneske dårlig, men såkalt anormal oppførsel iht kjønnet bør IKKE være et av dem. Du skjønner det gjest at når damer faktisk vil pule rundt med masse fremmede så er det etter manges oppfatning det samme som å være litt horete. Det blir som om dere vil oppføre dere horete uten å tåle at da vil jo folk oppfatte dere sånn. Likestilte blir dere først når dere også må betale for sex, eller gjøre andre "tjenester" før gutten kanskje mener at dere fortjener litt sex. Nå ser dere på sex som noe dere belønner gutten med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. september 2007 #158 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har aldri støtt på så billige gutter som i syden. De færreste norske menn som drar pene damer med sosial intelligens gidder å ligge med dumme og "mindre pene" damer bortsett fra en enkelt gang i fylla som de angrer på i ettertid. Gutta jeg støter på i syden (og for eksempel pakistanske og marokasnke gutter) tar stort sett det som er tilgjengelig til en hver tid. Når man har en slik holdning så er man ikke tilstede i opplevelsen på den måten man er hvis man først og fremst går etter kvalitet. Man nummer ned opplevelsen man kan ha gjennom sex. Å ha sex med sånne folk er ekkelt. NOrske damer som har ligget med 20 menn ser jeg ikke på samme måte. Det tallet består gjerne av noen korte forhold, noen langvarige kjærester, noen elskere og noen ons. Alt fordelt ut over tid og valgt ut fra kvaliteten på mannen og hvor bra stemningen var for å ha sex akkurat den kvelden i motsetning til alle andre kvelder. Selv en relativt kvalitetsbevist storsjekker i syden blir en utbrukt hore til sammenligning. Kvinnen ligger med de 20 mennene hun har lyst til å ligge med og har sjeldent hatt lyst til å ligge med særlig mange flere. Hun får stort sett det hun vil ha, hennes begjær er ca. 20 gutter. Strosjekkeren går rundt og har lyst til å ligge med ørten av de damene han møter i løpet av en kveld og gjør det hvis han kan. Hans begjær retter seg ikke mot runddt 20, men mot hundrevis, som regel tusenvis av potensielle og reele nedleggelser. I den innstilningen så ligger det en automatisk devaluering av opplevelsen til en mekanisk ting som har lite med sensualiteten i øyeblikket og virkelig begjær og lidenskap, selv om storsjekkeren kan fake det fra sin side. Inni seg opplever han egentlig lite av det han spiller. Dette gjelder selvfølgelig mange norske storsjekkere også. Men, mitt klare inntrykk er at gutter i sydlige land har denne "kjøttinnstilningen" til sex nesten alle sammen og tar det som byr seg i motsetning til ganske store deler av norske menn. La oss si at litt under 20% av norske menn har en slik innstilling, mens 95% av sydlandske menn har den. Jeg har heller ikke møtt knapt noen menn fra disse landene som ikke synes det er helt greit å ha sex med prostituerte. Utrolig nok klarer disse gutta å se ned på norske kvinner for å være horete på en måte som gjør deres seksualitet lite verdt, noe som ikke stemmer selv om de ligger med langt flere langt fortere enn sydlandske damer, samtidig som de selv er det mest ekstreme eksempelet på denne formen for devaluert seksualtitet. Kompensjonen for det de forhindrer seg selv fra å ha som en naturlig del av sin sexualitet, en evne til virkelig å oppleve det som skjer på en kraftig og dyp måte, prøver de å finne i ekstra "rene" og dydige kvinner. De er nødt til å ha rene kvinner fordi de selv er så skitne. Normale norske menn og kvinner derimot har ikke forpurret seksualiteten på samme måte og har derfor med passelige mellomrom sex med en del forskjellige partnere og klarer å oppleve dette på en heftigere og bedre måte fordi ingen av dem har den holdningen at de er villige til å ligge med hvem som helst hver eneste kveld. På toppen av dette kommer det at denne typen gutter gladelig har sex med masse damer de anser som skitne horer. De putter tissen sin inn i det de anser som et skittent besudlet høl, holder rundt henne og later som de er ømme og intime. Hvis man gjør det med mange nok mennesker så ødelegger man virkelig sex for seg selv. Ikke rart disse gutta er så desperate etter helt rene kvinner de som vampyrer kan suge litt følelse av renhet og intimitet fra siden de ikke evner å finne den opplevelsen i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 2. september 2007 #159 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har ved flere ganger følt nærmest "hore-stempelet" som skandinaviske jenter har i syden på kroppen. Det er ikke her snakk om hva som er riktig eller galt eller om kvinner har mer eller mindre lov til å være løse enn menn, men det er faktisk en ganske regjerende holdning mange steder. Det er rett og slett ikke spesielt kult å være lys i håret, man ser "løs" ut. Derfor har jeg uendelig mye sympati for alle afrikanske og asiatiske jenter som behandles på tilsvarende måte i Norge, det burde ikke være nødvendig at noen ble behandlet på en så nedverdigende måte. Jeg er ikke nødvendigvis enig i de moralske kodene i de aktuelle landene, men jeg synes at alle skulle blitt behandlet med respekt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flau av og være Normann Skrevet 4. september 2007 #160 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg bor i et boligfelt i Asker Borgenåsen. Min beste kamerat er x jugoslaver, typisk type som norske damer faller pladask for. I blokk feltet vi bor i har han klart og ha sex med 8 Norske kvinner fellesnevneren er at de er gift m/norsk mann og bor bare noen oppganger bortenfor. Han ler av dette og syntes norske kvinnfolk er horete. DETTE ER IKKE TILFELDIG JENTER HVA FAEN ER DET DERE DRIVER MED:?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå