Gå til innhold

Norske kvinner i Syden

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mito: Takk!

Trådstarter: Den æreskodeksen din kan du stappe der sola aldri skinner, dette er virkelig noe av det dummeste jeg har lest i mitt liv.

Og Martha: jepp!

Det eneste jeg ellers er enig i her er at nordmenn er elendige på drikkekultur, det er langt mer pinlig enn de billige greske gutta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bror eldre bror som er adoptert og kommer opprinelig i fra Romania. Min far jobbet i UD. Og i fra barnsåra av bodde vi i Spania, Italia, Romania, Bulgaria og Jugoslavia.

Vi Nordmenn er ikke så gått kjent som media forestiller det, f. eks i Romania Jugoslavia og Bulgaria er det ikke så veldig mange som kan noe om Norge. Men i Italia og Spania er ståa annerledes. Spesielt Spanske kvinner som bor i nærheten av Norske feriemål, de ser så ned på den Norske kvinne og missliker den skandinaviske kvinneligheten totalt. Dere blir sett på som horer der nede Dessverre. Min mor hadde store problemer med og få lokale venninner i de to landene.

Min brors erfaring og jeg er etter og ha bodd i Norge og i Syd Europa så er forskjellen får ungkarer som oss helt vilt. Her i Norge går vi ut er det ingen problem og få seg et nummer en kveld. Går vi ut i Italia Spania Romania Bulgaria en kveld. Så er det garantert at du ikke får sex den første kvelden eller den første mnd. Hvis man ikke går til gledespikene, eller treffer noen i fra Skandinavia. Forholdet skal være et kjærlighets forhold før sex. Grunnen til denne forskjellen ligger ikke i religion Bortsett fra Spania og Italia er Rumenske Bulgarske og Jugoslavske Jenter ikke det spor mer religiøse en de Norske, kanskje mindre.

Det som er leit med disse kulturforskjellene er at mange hundretusener av sydeuropeiske kvinner om menn ser på dere Skandinaviske kvinner som gledespiker i negativ forstand. Dette syntes jeg er trist på samme måte som det er en som ler bak ryggen på min beste venn. Min Mor fikk ofte spørsmålet om hvordan oppdragelse det var på jenten her i landet, de var veldig interessert i det.

Med dette innlegget vil jeg spesielt til dere ultra frigjorte kvinner stoppe opp og tenke litt. Kanskje det er noen sannheter i den kritikken dere får her i fra gutta. Mann og kvinne (NÅ VET JEG DET ER NOEN SOM BLIR FORBANA HER) er skapt annerledes, vi menn er som oftes ute etter en ting i første omgang med kvinnen SEX. Når dere har med sydeuropeiske men og gjøre er de vant til mye motstand. Er det rart til at Dere er populære hos dem når der trenger bare og flørte med dere en kveld før dere er i senga. Og er det rart til at dere blir sett på som horer av sydeuropeiske kvinner som har helt andre æres kodekser en dere???

I Spania går faktisk alle ut fra at jeg er spansk eller fransk, og hvis jeg blir avslørt og noen lokale helter prøver seg så vifter jeg dem stort sett bort med frasen " too ugly". De fatter faktisk den...

Men jeg skjønner jo at mange menn ikke har møtt damer som liker sex, noe som kanskje forteller mer om deres evner som elskere enn om damers såkalte moral for å si det på en pen måte.

Selv nyter jeg sex, særlig en kjapp en uten for mye dill, og jeg får gjerne orgasme mye kjappere enn menn flest. Skjønner ikke problemet egentlig, utover at en eller annen anonym mann gjerne vil kommunisere at dette er noe jeg ikke bør innlate meg på hvis jeg har lyst ettersom at noen mennesker jeg aldri har møtt eller kjenner ikke liker sånt. Hadde jeg drevet med atombomber eller livsfarlige kjemikalier så hadde jeg skjønt denne "oppriktige bekymringen", men vi snakker tross alt om sex her. Bruker man kondom og en viss form for moral i form at man ikke utnytter andre mennesker seksuelt så kan jeg egentlig ikke se problemet? Skader det noen at jeg eventuelt har sex med en spansk mann som frivillig er med på leken liksom? Når det gjelder kvinner i både Spania og Italia så er det faktisk ikke slik at de fleste er jomfruer på landsbygda, så jeg tar ditt utsagn med en veldig generøs klype salt :) Selv den Spanske kronprinsessen har vært gift før så jeg tror du overdriver den såkalte sexualmoralen en smule her. De eneste jeg vet som har en slags interesse av at damer ikke har sex er vel menn som ikke liker at andre menn får tilgang på noe som helst.

Slik jeg ser det er det et manneproblem som ikke har så mye med meg og mitt liv å gjøre.

At menn synes andre menn er svin og skitne er sannelig noe dere får slite med selv, for det er ofte der problemet ligger. Jeg har f.eks aldri hørt om at damer som ligger med damer er "lette på tråden" hvis de har mange partnere, noe som automatisk leder tanken hen på at menn er skitne i bunn og grunn. Iallefall i egne øyne, og på seg selv kjenner man vel andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bror eldre bror som er adoptert og kommer opprinelig i fra Romania. Min far jobbet i UD. Og i fra barnsåra av bodde vi i Spania, Italia, Romania, Bulgaria og Jugoslavia.

Vi Nordmenn er ikke så gått kjent som media forestiller det, f. eks i Romania Jugoslavia og Bulgaria er det ikke så veldig mange som kan noe om Norge. Men i Italia og Spania er ståa annerledes. Spesielt Spanske kvinner som bor i nærheten av Norske feriemål, de ser så ned på den Norske kvinne og missliker den skandinaviske kvinneligheten totalt. Dere blir sett på som horer der nede Dessverre. Min mor hadde store problemer med og få lokale venninner i de to landene.

Min brors erfaring og jeg er etter og ha bodd i Norge og i Syd Europa så er forskjellen får ungkarer som oss helt vilt. Her i Norge går vi ut er det ingen problem og få seg et nummer en kveld. Går vi ut i Italia Spania Romania Bulgaria en kveld. Så er det garantert at du ikke får sex den første kvelden eller den første mnd. Hvis man ikke går til gledespikene, eller treffer noen i fra Skandinavia. Forholdet skal være et kjærlighets forhold før sex. Grunnen til denne forskjellen ligger ikke i religion Bortsett fra Spania og Italia er Rumenske Bulgarske og Jugoslavske Jenter ikke det spor mer religiøse en de Norske, kanskje mindre.

Det som er leit med disse kulturforskjellene er at mange hundretusener av sydeuropeiske kvinner om menn ser på dere Skandinaviske kvinner som gledespiker i negativ forstand. Dette syntes jeg er trist på samme måte som det er en som ler bak ryggen på min beste venn. Min Mor fikk ofte spørsmålet om hvordan oppdragelse det var på jenten her i landet, de var veldig interessert i det.

Med dette innlegget vil jeg spesielt til dere ultra frigjorte kvinner stoppe opp og tenke litt. Kanskje det er noen sannheter i den kritikken dere får her i fra gutta. Mann og kvinne (NÅ VET JEG DET ER NOEN SOM BLIR FORBANA HER) er skapt annerledes, vi menn er som oftes ute etter en ting i første omgang med kvinnen SEX. Når dere har med sydeuropeiske men og gjøre er de vant til mye motstand. Er det rart til at Dere er populære hos dem når der trenger bare og flørte med dere en kveld før dere er i senga. Og er det rart til at dere blir sett på som horer av sydeuropeiske kvinner som har helt andre æres kodekser en dere???

Så det er greit for dere gutta å ha 'casual' sex, men ikke oss jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutta tenker med ku**en, men jentene bare 'følger hjertet'. See the differance?

Du kjenner lite til kvinner, tror jeg...

Det har vært ganger jeg "har tenkt med musa". Gjør dette meg noe værre enn menn som tenker med kølla?

Jeg liker sex. Mye sex. Skal jeg skjemme meg over det?

Endret av chirpy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, norske jenter er billige og horete, spesielt i utlandet. Ikke rart landet fåpr dårlig rykte på seg..

repetere, repetere, repetere osv. (fritt etter Gorgon vaktmester)

Vel utsagnet ditt har vært brukt her tidligere i denne diskusjonen, men det blir ikke noe bedre av den grunn.

Er det bedre at menn hopper fra køye til køye enn at kvinner gjør det? Hva slags rykte har den norske mann tror du, etter å ha sett flatfylla in action sommer etter sommer?

Etter å ha vært i sydlige strøk opptil flere ganger, også i land med Islam som religion så har jeg faktisk sjeldent opplevd å få høre fra de fastboende at de norske damene er billige. Men jeg har kanskje vært heldig. Jeg har hatt et par sydenaffærer jeg også, og disse to har jeg en god tone med den dag i dag når vi en sjelden gang møtes. Men den gangen var jeg singel og hadde ingen forpliktelser hjemme, det har jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, norske jenter er billige og horete, spesielt i utlandet. Ikke rart landet fåpr dårlig rykte på seg..

Jeg synes du skal begrense tilgangen til sex for disse løsslupne damene.

Det er ganske enkelt bare å si nei takk, for disse sexmaskinene trenger faktisk en å ha sex med.

Hvis du ikke selv prøver å gjøre noe med situasjonen så synes jeg ikke du har klagerett.

Jeg synes at 1 gang i uka er evig nok for de fleste mennesker, og dette er noe jeg arbeider hardt for og misjonerer til alle jeg treffer, og dette er noe jeg selv også lever etter. Man lever som man lærer ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste er at omtrent alle jenter forsvarer retten til å opptre seg horete samtidig som de blir sure når noen påpeker fakta!

Kvinner kan ikke bli grinete når de ønsker å være horer og dermed får tilsnakk. Det virker om om ansvarsfraskrivelse er kvinners nye moteord, - de kan ha masse sex, - men fy den mann eller jente som nevner at dette er horete oppførsel!

Kanskje kvinner ikke liker å ta litt ansvar for egne handlinger? Først ville de ønske å pule rundt, for deretter bli irritable når vi nevner at "var det ikke dere som ikke likte horer da?"

På seg sjæl kjenner man andre, ikke rart kvinner blir sure på gutter når de føler seg horete når de knuller rundt. Det er alltid alle andres feil, jenter er uskyldige de, og når de knuller mange forskjellige menn så er det selvsagt også mens feil! nei takke meg til kvinnementalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste er at omtrent alle jenter forsvarer retten til å opptre seg horete samtidig som de blir sure når noen påpeker fakta!

Kvinner kan ikke bli grinete når de ønsker å være horer og dermed får tilsnakk. Det virker om om ansvarsfraskrivelse er kvinners nye moteord, - de kan ha masse sex, - men fy den mann eller jente som nevner at dette er horete oppførsel!

Kanskje kvinner ikke liker å ta litt ansvar for egne handlinger? Først ville de ønske å pule rundt, for deretter bli irritable når vi nevner at "var det ikke dere som ikke likte horer da?"

På seg sjæl kjenner man andre, ikke rart kvinner blir sure på gutter når de føler seg horete når de knuller rundt. Det er alltid alle andres feil, jenter er uskyldige de, og når de knuller mange forskjellige menn så er det selvsagt også mens feil! nei takke meg til kvinnementalitet...

Nå har jeg fremmet forlag om en gang i uka for alle, men jeg ønsker gjerne å vite om andre er uenige i dette. Hvor ofte synes du er et rimelig antall ganger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor driver alle jentene her bare å forsvarer retten til å pule rundt samtidig som de aldri skjønner hvorfor folk synes det er horete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ikke alle jenter gjør det.

Fordi mange fyrer gjør det samme.

Fordi jenter blir kalt for horer, men ikke fyrene.

Fordi jentene ikke er horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver alle jentene her bare å forsvarer retten til å pule rundt samtidig som de aldri skjønner hvorfor folk synes det er horete?

Jeg skjønner jo at folk har sterke meninger om hvor mye sex jeg skal ha ettersom jeg er et slikt menneske som andre er veldig interessert i på alle måter. Siden det er såpass mye rift om dette har jeg funnet ut at dette er noe jeg også bør sette meg litt inn i og studere nærmere.

Jeg har funnet ut at en gang i uka er nok for alle, og at ingen skal ha flere partnere enn max 4, noe jeg synes er helt passende. Etter at jeg har begynt å interessere meg for andres sexliv så har jeg også fått mye mer å sladre om og å følge med på. Dette er sannelig en morsom hobby, og veldig samfunnsnyttig også. Jeg vil hevde at det er viktigere enn miljødebatten slik situasjonen er i dag.

Det er også et problem at mange rett og slett ikke bryr seg om hva andre mener om hva de gjør i senga.

Jeg vet ikke hvor folk har denne likegyldigheten fra, men det er slett ikke bra. Her bør vi kanskje få inn noen virkemidler slik at det faktisk får konsekvenser for folk å ikke bry seg om hva jeg mener om sexen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det liksom min feil at vi bor i et samfunn hvor det å ha mange seksualpartnere blir sett på som horeri? At f eks damer som har åtte forskjellige unger med åtte forskjellige fedrer blir sett på som litt eeeh..."lettsindige" ? Hvorfor skylde på meg for at det er slik?

Det er dere som er negative til horer, dere tør ikke engang vedkjenne dere at det er helt i orden å være litt hore av og til og særlig når man liker å knulle rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det liksom min feil at vi bor i et samfunn hvor det å ha mange seksualpartnere blir sett på som horeri? At f eks damer som har åtte forskjellige unger med åtte forskjellige fedrer blir sett på som litt eeeh..."lettsindige" ? Hvorfor skylde på meg for at det er slik?

Det er dere som er negative til horer, dere tør ikke engang vedkjenne dere at det er helt i orden å være litt hore av og til og særlig når man liker å knulle rundt.

Jeg blir så forvirret når du snakker om horer. Jeg skjønner ikke om du snakker om dem som har egne nettsider eller om dem man kan oppsøke på massasjestudio?

Det er en viss forskjell der vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...