AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #21 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klikker du på det som skal si hva bakgrunnsbildet for innloggingssiden er før du logger inn? I så fall tror jeg det kommer opp i Edge. Det ser ut som du har gjort det siden det er et søk etter fisherman's bastion budapest hungary. Og hvordan kan jeg avslutte det? Anonymkode: 2e49d...070
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #22 Skrevet 31. juli 2021 Jeg er litt forvirret her, er det endre søkemotor i Chrome, er det at edge autostarter med windows/innlogging, er det at Bing står som "hjem"-side (standardside) i Chrome, eller Edge? Bing er en søkemotor, men også en nettside. Edge og Chrome er nettlesere, som kan ha nettsider som standard når de åpner seg. Nettleserne kan også ha definerte søkemotorer (som når du søker rett i adressefeltet). Anonymkode: 5dcb0...a55 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #23 Skrevet 31. juli 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvordan kan jeg avslutte det? Anonymkode: 2e49d...070 Normalt skal det være nok å ikke klikke på søkeikonet for mer informasjon før du logger inn. Hvis det kommer opp likevel kan du prøve å skru av hele systemet: https://www.repairwin.com/how-to-remove-windows-spotlight-items-from-lock-screen-like-what-you-see-fun-facts-tips-etc-in-windows-10/ Anonymkode: f82bb...aed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #24 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Normalt skal det være nok å ikke klikke på søkeikonet for mer informasjon før du logger inn. Hvis det kommer opp likevel kan du prøve å skru av hele systemet: https://www.repairwin.com/how-to-remove-windows-spotlight-items-from-lock-screen-like-what-you-see-fun-facts-tips-etc-in-windows-10/ Anonymkode: f82bb...aed Det er i orden nå. Jeg hadde trykket på bildet som kom opp, og da kom Edge opp. Nå er det løst Anonymkode: 2e49d...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå