Gå til innhold

Hvordan unngår jeg at Microsoft Edge spretter opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klikker du på det som skal si hva bakgrunnsbildet for innloggingssiden er før du logger inn? I så fall tror jeg det kommer opp i Edge. Det ser ut som du har gjort det siden det er et søk etter fisherman's bastion budapest hungary.

Og hvordan kan jeg avslutte det? 

Anonymkode: 2e49d...070

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt forvirret her, er det endre søkemotor i Chrome, er det at edge autostarter med windows/innlogging, er det at Bing står som "hjem"-side (standardside) i Chrome, eller Edge?

Bing er en søkemotor, men også en nettside.

Edge og Chrome er nettlesere, som kan ha nettsider som standard når de åpner seg. Nettleserne kan også ha definerte søkemotorer (som når du søker rett i adressefeltet).

Anonymkode: 5dcb0...a55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvordan kan jeg avslutte det? 

Normalt skal det være nok å ikke klikke på søkeikonet for mer informasjon før du logger inn. Hvis det kommer opp likevel kan du prøve å skru av hele systemet: https://www.repairwin.com/how-to-remove-windows-spotlight-items-from-lock-screen-like-what-you-see-fun-facts-tips-etc-in-windows-10/

Anonymkode: f82bb...aed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Normalt skal det være nok å ikke klikke på søkeikonet for mer informasjon før du logger inn. Hvis det kommer opp likevel kan du prøve å skru av hele systemet: https://www.repairwin.com/how-to-remove-windows-spotlight-items-from-lock-screen-like-what-you-see-fun-facts-tips-etc-in-windows-10/

Anonymkode: f82bb...aed

Det er i orden nå. Jeg hadde trykket på bildet som kom opp, og da kom Edge opp. Nå er det løst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...