Gå til innhold

Skjer med at raske briller har blitt så populært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det sånne briller folk med lysskyhet pga. migrene eller andre sykdommer, må bruke?

Anonymkode: 676a4...cd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, velociraptor said:

Vel… crocs og uggs og kreppet hår og såkalte mom-jeans har jo vært inn…

Crocs om sommeren, Uggs om vinteren; sammen med kreppet hår, mom-jeans og raske briller. 😃

Anonymkode: 6a0d9...f15

AnonymBruker
Skrevet

Slike briller(helst fra gode merker) dekker øynene på en måte som penbriller ikke klarer. Drar du på påskefjellet for eks med vanlige briller som ikke strekker seg rundt øynene kan du få permanente skader.

Anonymkode: 10c87...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er "in" å se sporty ut, enten man faktisk er sporty eller ikke. Omtrent som treningstøy-moten,  der folk som aldri trener eller går en eneste tur bruker joggesko og treningsklær som hverdagsplagg.

Anonymkode: 6a0d9...f15

Det handler vel om at treningsklær og joggesko er laget for å være behagelig å gå med. 

Anonymkode: 0f769...eae

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Cuntzilla said:

De er så JÆVLIG stygge.

Ikke enig. Men digger brukernavnet ditt 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Funker fint når man jogger.

Anonymkode: 54fee...e24

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (7 timer siden):

Bruker "raske briller" daglig. Både til hverdags og til trening. Minimalt med sol/lys som slipper inn rundt brillen og de sitter godt på hodet.

Siste paret jeg kjøpte meg nå er Oakley Wire Tap 2.0. Meget gode.

357495645_lastned(2).jpg.0b80eb8ec2d1cf1e713e33eebcca194e.jpg

De var fine da :) 

Anonymkode: 6d653...468

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er raske briller? Briller man må kjappe seg å ta på hvis ikke så løper de ut vinduet hos optikeren?

Anonymkode: c5705...3fd

:skratte:

Anonymkode: 0fbdd...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Ser at noen skriver at ingen kler de, det ser tåpelig ut etc. Greia med disse brillene er jo at de er enormt praktiske og kjempe fine å bruke på tur og til trening utendørs. Crocs er ikke pent det heller, men folk bruker dem fordi de er lette og greie å gå i. 

Raske briller ❤️❤️ 

Anonymkode: dec73...0cc

AnonymBruker
Skrevet

De er skrekkelig stygge!

Hadde besøk av min minst sporty venninne nylig og hun gikk med slike briller til vanlige klær.

En annen venninne er veldig opptatt av å fremstå sporty (selv om sannheten er en helt annen) og kjøper mye dyrt sportsutstyr/klær og hun bruker også slike briller.

Anonymkode: d1b4a...040

• Liker 1
Skrevet

Altså det var en haug med småbarnsforeldre og besteforeldre som gikk i slike briller da vi besøkte en fornøyelsespark I går 🤣 det så fryktelig teit ut, men jeg skjønner at det kanskje er praktisk med solbriller som henger på etter 4 runder i berg og dalbanen 🤭

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, for de klassiske ray ban er så mye finere...

Bruk det du liker.

Heldigvis er det ikke du som ikke liker disse som må bruke de. Heldigvis.

Endret av Kvittering
Skrevet

Åh, sånne har jeg brukt i årevis etter bildet å dømme. For min del så er det fordi de gir grei skjerming av sidesynet også hvis jeg er i fjellet eller på stranda der det er ekstra skarpt lys, dessuten gir de en viss beskyttelse mot støv i lufta på grusvei (bruker linser) og de sitter godt på. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Fordi de ser jævlig bra ut? Sammen med kreppa hår og momjeans! Crocs er favorittskoene mine når jeg støvsuger, og jeg elsker å bare slide nedi uggsene mine med gode ullsokker på vinteren. 

AnonymBruker
Skrevet

De jeg kjenner med slike briller er sjåfører, og de bruker dem fordi de skjermer for lyset også i sidesynet, og de er ikke så mørke at det er problemer med å kjøre med dem i korte tuneller.

Anonymkode: 520d6...109

AnonymBruker
Skrevet

Jeg både sykler, er på sjøen og går tur i fjellet med mine Rayban, YSL, Prada eller Giorgio Armani uten at de detter av. Men jeg innser også at luftmotstanden ikke er så voldsom i noen solbriller og at jeg ikke er et OL håp. Tilhører ikke disse patetiske mannfolkene i fullt sykkel- eller skiantrekk i butikken. 

Anonymkode: 7b589...528

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Trender er et rart fenonem. Først snakker alle om at det  er stygt, også begynner plutselig alle og gå med det. Også slutter brått alle og  gå med det, for så og gjenta prossessen år senere.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...