Gå til innhold

Skjer med at raske briller har blitt så populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Why? Har alle plutselig blitt syklister? 

Anonymkode: 9bfd1...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er bra det ble populært for jeg har endelig funnet briller som er gode å bruke på tur:)

Anonymkode: dec73...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er raske briller? Briller man må kjappe seg å ta på hvis ikke så løper de ut vinduet hos optikeren?

Anonymkode: c5705...3fd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er raske briller? Briller man må kjappe seg å ta på hvis ikke så løper de ut vinduet hos optikeren?

Anonymkode: c5705...3fd

Nei man blir raskt av å ha de på (mindre luftmotstand)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er raske briller? Briller man må kjappe seg å ta på hvis ikke så løper de ut vinduet hos optikeren?

Anonymkode: c5705...3fd

Det er sånne forferdelig stygge sportsbriller som dette: image.png.58a99a7cc03d18e906699632ccddf1e5.png
Begrepet "raske briller" ble populært for et par år siden da en NRK-ansatt lagde en sang som het "Raske Briller".

Anonymkode: 556a7...d6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktiske under trening, men det er ingen som kler desse brillene.... Ser bare tåpelig ut med sommerkjole og raske briller😂

Anonymkode: b14af...d84

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er briller for menn i 40-årskrise, som handler i butikken i komplett sykkelantrekk.

Anonymkode: 8a337...7fb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Oakley radar som det er bilde av her. Fantastiske briller til trening/tur! Stor forskjell på å bruke disse og vanlige briller. Men ville ikke brukt de annet enn treningstøy. Det er ikke så pent.

Anonymkode: 2c0bf...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker "raske briller" daglig. Både til hverdags og til trening. Minimalt med sol/lys som slipper inn rundt brillen og de sitter godt på hodet.

Siste paret jeg kjøpte meg nå er Oakley Wire Tap 2.0. Meget gode.

357495645_lastned(2).jpg.0b80eb8ec2d1cf1e713e33eebcca194e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så JÆVLIG stygge.

Skjønner at de må være funksjonelle da, jeg er ikke en ivrig turgåer eller proffsyklist så vanlige solbriller fungerer fint for meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt det da. De fleste jeg ser med disse brillene det ut til å være langt i fra sportsfolk. Alt fra eldre menn til unge jenter går med disse. Sitter i skrivende stund i byen, og allerede har jeg sett sånn 15 stykker med disse brillene

Er jo ikke min biz hva folk velger å kle seg i. Men jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noe så sykt tacky har blitt "in" 

 

Ts 

Anonymkode: 9bfd1...68a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noe så sykt tacky har blitt "in" 

 

Ts 

Anonymkode: 9bfd1...68a

Fordi de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo populært på 80- og 90-tallet også og trender kommer og går, så det var vel bare et tidsspørsmål før det ble populært igjen.

Anonymkode: 556a7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Forbinder sånne briller med menn 40+ som ikke ser ut som de har vært på noen sykkeltur på en stund. 

De er ikke spesielt fine, men fungerer sikkert godt til sitt bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at.....................

Anonymkode: 86bdf...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er litt det da. De fleste jeg ser med disse brillene det ut til å være langt i fra sportsfolk. Alt fra eldre menn til unge jenter går med disse. Sitter i skrivende stund i byen, og allerede har jeg sett sånn 15 stykker med disse brillene

Er jo ikke min biz hva folk velger å kle seg i. Men jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noe så sykt tacky har blitt "in" 

 

Ts 

Anonymkode: 9bfd1...68a

Det er "in" å se sporty ut, enten man faktisk er sporty eller ikke. Omtrent som treningstøy-moten,  der folk som aldri trener eller går en eneste tur bruker joggesko og treningsklær som hverdagsplagg.

Anonymkode: 6a0d9...f15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er litt det da. De fleste jeg ser med disse brillene det ut til å være langt i fra sportsfolk. Alt fra eldre menn til unge jenter går med disse. Sitter i skrivende stund i byen, og allerede har jeg sett sånn 15 stykker med disse brillene

Er jo ikke min biz hva folk velger å kle seg i. Men jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noe så sykt tacky har blitt "in" 

 

Ts 

Anonymkode: 9bfd1...68a

Jeg tror det er litt sånn utstyrs-bonanza for noen.

Noen kan ikke bare sykle på jobb i jeans, med en gang man kjøper sykkel så skal man også bruke tusenvis på riktig antrekk og utstyr som om man skal sykle en etappe i Tour de France og ikke bare fra Frogner til Bjørvika. 

Og jeg har fått mange snaps og insta-bilder fra fjellturer som en femåring kan klare i flipflopper og spiderman-kostyme imens han bærer på en leketraktor, men de jeg ser på insta er kledd som de skal bestige Mount Everest.

Med tilhørende briller såklart.

Og så tar man kanskje med seg en bit av fjellet til byn når man sitter på uteserveringen med dem? :klo: Se så sporty jeg er? :) 

Av alle trender så synes jeg denne er en av de rareste, for jeg ser det jo på riktig så fasjonable jenter også, ikke bare folk med dårlig smak.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sånne forferdelig stygge sportsbriller som dette: image.png.58a99a7cc03d18e906699632ccddf1e5.png
Begrepet "raske briller" ble populært for et par år siden da en NRK-ansatt lagde en sang som het "Raske Briller".

Anonymkode: 556a7...d6f

Jeg bruker slike briller fordi glassfargen matcher grilldressen min. 

Anonymkode: 4039d...695

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er sånne forferdelig stygge sportsbriller som dette: image.png.58a99a7cc03d18e906699632ccddf1e5.png
Begrepet "raske briller" ble populært for et par år siden da en NRK-ansatt lagde en sang som het "Raske Briller".

Anonymkode: 556a7...d6f

Sangen kom etter begrepet! Laaaang tid etter!

Brillene der er ikke penbriller, men de er da farsken ikke stygge. Pakket har vell aldri hatt et rykte på seg for å være dårlig på design. Den modellen der er også forøvrig den mest solgte modellen.

Anonymkode: 10c87...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er litt det da. De fleste jeg ser med disse brillene det ut til å være langt i fra sportsfolk. Alt fra eldre menn til unge jenter går med disse. Sitter i skrivende stund i byen, og allerede har jeg sett sånn 15 stykker med disse brillene

Er jo ikke min biz hva folk velger å kle seg i. Men jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noe så sykt tacky har blitt "in" 

 

Ts 

Anonymkode: 9bfd1...68a

Vel… crocs og uggs og kreppet hår og såkalte mom-jeans har jo vært inn…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...