AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har heeelt panikk. Hun som satt nipppelpircingen på meg satt den litt skjevt så den var litt lang ute på den ene siden mot tuppen av nippelen. Så klarte jeg å komme såvidt nær og den revnet opp halve nippelen min. Det blødde masse og var sårt. Visste ikke hva jeg skulle gjøre så tok et papir å la oppå og sov videre med bh og pircingen i. så den henger nå i halve nippelen mens den andre halve er delt. Hva skal jeg gjøre? har noen opplevd liknende? prøvde å tengnw det, og det vite har liksom alt revnet og sykt sårt Anonymkode: fe9ad...6e2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Tørr ikke egt dra til legen og dessuten har han sommerferie.. hva kan jeg gjøre? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lege? Anonymkode: 7c44d...f91 Anonymkode: fe9ad...6e2
Troyamin Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Ta ut piercing, rens og la det gro. Følg med på evnt dannelse av puss. 2
Fjaselina Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Ta den ut. La det gro. Og la kroppen vere som den er.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Troyamin skrev (7 minutter siden): Ta ut piercing, rens og la det gro. Følg med på evnt dannelse av puss. Vet du noe om sånnt som har skjedd med deg eller bekjente? hva renser man med Anonymkode: fe9ad...6e2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Fjaselina skrev (5 minutter siden): Ta den ut. La det gro. Og la kroppen vere som den er. Vet du om drt gror? Anonymkode: fe9ad...6e2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Altså... Jeg trodde det var aldersgrenser for piercing. (Sjekket nå og det er ingen nedre aldersgrense, men de fleste steder opererer med 16 årsgrense) Anonymkode: 97fce...9a7
Fjaselina Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet du om drt gror? Anonymkode: fe9ad...6e2 Kroppen fiksar mykje. Men dette er slikt du ikkje bør tukle med. Eg veit ikkje så mykje om korleis det gror i brystvortene. Rense med Pyrisept eller sånne renseserviettar som du kjøper der du tar hol i øyrene etc.
Troyamin Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet du noe om sånnt som har skjedd med deg eller bekjente? hva renser man med Anonymkode: fe9ad...6e2 Kjenner til piercinger som revner hud. Bruk Klorhexidin til å rense med.
Gjest Trøst Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 (endret) At det var? Du vil heller risikere en vond infeksjon og i verste fall få stor arrdannelse på brystvorten din, fremfor å dra til lege for å få råd og hjelp til hvordan du kan ivareta såret på best mulig måte? Og du tør ikke gå til lege, men å la noen som ikke burde stikke en nål gjennom brystvorten din, faktisk gjøre det? Høres ikke ut som hun har visst hva hun driver med, for det er ikke slik at man setter en brystvortepiercing. Ta ut piercingen(!) og la det gro. Når den i utgangspunktet er stukket feil så kan du like godt la det gro, og ta på nytt hos en som gjør det ordentlig. Å få den til å gro mens den er et sår vil nok ikke gå, da brystvortepiercinger er vanskelige å få til å gro i utgangspunktet. Jeg har prøvd to ganger i løpet av noen år, og det grodde aldri hos meg. Endret 30. juli 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tørr ikke egt dra til legen og dessuten har han sommerferie.. hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fe9ad...6e2 Siden han har ferie, så får du time hos en av de andre legene på kontoret. Det er helt vanlig prosedyre. Spør om en kvinnelig lege, om du ønsker det. Da møter du en lege du sikkert ikke kommer til å havne hos igjen, dermed ikke like flaut Anonymkode: c3580...912 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden han har ferie, så får du time hos en av de andre legene på kontoret. Det er helt vanlig prosedyre. Spør om en kvinnelig lege, om du ønsker det. Da møter du en lege du sikkert ikke kommer til å havne hos igjen, dermed ikke like flaut Anonymkode: c3580...912 Man har ikke opplevd mye flaut i livet, om dette går under noe å være flau over. Anonymkode: 011c8...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Man har ikke opplevd mye flaut i livet, om dette går under noe å være flau over. Anonymkode: 011c8...a7e Jeg gikk bare til konklusjonen «flau» fordi ts skrev at hen ikke turte Anonymkode: c3580...912
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå