Gå til innhold

Meir energi av å trene?

Samantha

Anbefalte innlegg

Syns eg har høyrt/lest så mange gangar at ein får meir energi av å trene.

Stemmer det for dokke?

Eg er dødstrøtt etter superlett volleyballtrening :ler: Absolutt ikkje meir energi i alle fall! Då funkar det bedre å sove litt... :forvirret:

Men det er kanskje berre dei første vekene det er sånn? Blir det bedre etterkvart?

Eg treng virkelig energi...!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt! De siste par ukene har jeg ikke hatt tid til trening (har jobbet 12-timersdager), og jeg sover mye mer enn jeg pleier å gjøre. Gi deg selv 4-6 uker, og energien vil komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine yngre dager (thihi) da eg trena en del, hadde eg masse energi etter trening, og generellt.. no blir eg berre heilt gåen etter ei lita treningsøkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, men energien kommer jo ikke rett etter en hard treningsøkt. Når man har trent en liten stund får man generelt mer energi i løpet av dagen. Blir mindre tafatt og trøtt, og får tid til mer og er mer effektiv i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje mest fordi søvnkvaliteten blir bedre når jeg trener? Er god og avslappet etter trening, men merker at jeg sover bedre og dermed er mer uthvilt når jeg våkner. Når jeg ikke trener våkner jeg mange ganger i løpet av natta og føler meg utslitt når morgenen kommer.

Jeg må komme i gang med trening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det får du!!!

Etter de første øktene er du kanskje mer støl å sigen enn energirik.

Men bare du kommer inn i en rytme med jevnlig trening, så kommer energien ja!!

Jeg hadde rett å slett ikke kommet meg gjennom uke etter uke på jobb hadde jeg ikke trent jevnlig.

Du får så utrolig mye tilbake av å trene,

bedre humør, bedre form, fastere kropp, mer energi + + + +

Alt er jo berre lækkert!!!!!!!!!!! :ler:

Trening er herlig!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien er på topp rett etter trening.Sover kjempe-godt om natta.

Selv om jeg kan være veldig umotivert før økta starter er jeg kjempe-opplagt etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får mer energi ja, men som sagt ikke rett etter treninga. er så uheldig at jeg får sterk holdepine av hard trening, så ofte må jeg bare ta det rolig resten av dagen. pleier derfor å trene sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får mer energi ja, men som sagt ikke rett etter treninga. er så uheldig at jeg får sterk holdepine av hard trening, så ofte må jeg bare ta det rolig resten av dagen. pleier derfor å trene sent på kvelden.

En liten avsporing fra trådstarter, men er du sikker på du får i deg nok væske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing fra trådstarter, men er du sikker på du får i deg nok væske?

ja. kan drikke tre liter i løpet av en times trening og likevel få hodevondt.passer på å drikke mye ellers i løpet at dagen også. legen har desverre ikke funnet ut hva der er. akupunktur har hjulpet meg en del, men det begynner å bli værre nå igjen. :icon_frown: ikke særlig motiverende å trene da akkurat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, så trist å høre. Kan godt forstå at det virker mer demotiverende enn motiverende. Ikke noe gøy om du er glad i å trene. Håper du finner ut av det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lite energi i kroppen, begynner å lure på om det er noe galt med meg. Trenger utrolig mye søvn i tillegg :roll: Men etter en treningsøkt har jeg ekstremt mye energi! Men noen timer etter blir jeg bare trøtt, tror jeg da. Trening gir meg en super følelse i kroppen som jeg ikke kan leve uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...