Gå til innhold

Venteliste på vernepleie Harstad


Sansabell

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med å komme inn etter suppleringdagen på en studie  i Harstad ? Er på 13. plass og håper såååå inderlig på å komme inn.  Det står også at de trolig ikke tar inn flere men at man kan velge å stå på venteliste * …men køen har blitt mye mindre , lurer på om folk har fått plass eller bare takket nei til venteliste .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansabell skrev (9 timer siden):

Hei

Er det noen som har erfaring med å komme inn etter suppleringdagen på en studie  i Harstad ? Er på 13. plass og håper såååå inderlig på å komme inn.  Det står også at de trolig ikke tar inn flere men at man kan velge å stå på venteliste * …men køen har blitt mye mindre , lurer på om folk har fått plass eller bare takket nei til venteliste .

Står på venteliste til Sykepleie i Harstad. Er nummer 1 i køen. Ringte de tidligere idag og de sa de mest sannsynlig ikke tar inn fler i etterfyllingsopptaket 🙃 Vet ikke hvordan det er med vernepleien, men du kan evt prøve ringe 

Anonymkode: 15dab...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansabell skrev (13 timer siden):

Hei

Er det noen som har erfaring med å komme inn etter suppleringdagen på en studie  i Harstad ? Er på 13. plass og håper såååå inderlig på å komme inn.  Det står også at de trolig ikke tar inn flere men at man kan velge å stå på venteliste * …men køen har blitt mye mindre , lurer på om folk har fått plass eller bare takket nei til venteliste .

Ikke takk nei til venteliste! Jeg fikk samme beskjed fra uit tromsø i fjor høst, tar trolig ikke inn flere, men takket ja til andrevalget samt venteliste på førstevalget. Dette var hovedopptaket, jeg kom inn på førstevalget på suppleringsopptaket 28-29.juli. Så takk JA til venteliste om du kan. Du vet aldri hvor mange som takker nei, og har du takket ja til å vente så får du tilbudet om det er plass. Jeg var nr 1 etter hovedopptaket, så vet ikke hvordan det hadde gått om jeg var lengre ned, men du taper ingenting på å takke ja til venteliste om du har mulighet til det.

Anonymkode: 2152d...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...