AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hadde samtale med psykologen i dag. Midt i timen så jeg en svart skremmende skikkelse. Psykologen sa: «nå så det ut som det skjedde noe med deg»… Jeg svarte bare ja, for 1: vil ikke avsløre at jeg så noe/ hva jeg så. 2: hadde jeg sagt noe om det hadde jeg vært redd for ikke å bli trodd på.. Hva burde jeg ha sagt/ gjort? Anonymkode: d647f...7d3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Det er best å fortelle ærlig om slikt. Det er ingen grunn til å tenke at psykologen ikke skulle tro på deg. Kan du fortelle om det som skjedde, neste gang du snakker med psykologen? Anonymkode: 0f489...61b 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 TS, hvor så du figuren? bare i hodet, eller? Eller i rommet ? Anonymkode: 0cba5...6c0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Sikker på at det er psykose? Anonymkode: 5b53c...52d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde samtale med psykologen i dag. Midt i timen så jeg en svart skremmende skikkelse. Psykologen sa: «nå så det ut som det skjedde noe med deg»… Jeg svarte bare ja, for 1: vil ikke avsløre at jeg så noe/ hva jeg så. 2: hadde jeg sagt noe om det hadde jeg vært redd for ikke å bli trodd på.. Hva burde jeg ha sagt/ gjort? Anonymkode: d647f...7d3 En hallusinasjon er ikke det samme som psykose Anonymkode: 3aadf...427 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Selvdiagnotisering er ikke veien å gå. Snakk med psykologen. Hva er du redd for? Har opplevd sanseforstyrrelser og hallusinasjoner i terapirommet flere ganger. Jeg nevner det alltid på lik linje som at jeg nevner andre forandringer i kroppen, er ikke alltid vi snakker det i hjel. Det blir bare sett og notert som et symptom på ekstrem høy angst og som en del av min psykisk sykdom. Psykologer er ikke tankelesere og det er nødvendig for terapien at de får vite om forandringer, også de usynlige. Anonymkode: 5b53c...52d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En hallusinasjon er ikke det samme som psykose Anonymkode: 3aadf...427 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvdiagnotisering er ikke veien å gå. Snakk med psykologen. Hva er du redd for? Har opplevd sanseforstyrrelser og hallusinasjoner i terapirommet flere ganger. Jeg nevner det alltid på lik linje som at jeg nevner andre forandringer i kroppen, er ikke alltid vi snakker det i hjel. Det blir bare sett og notert som et symptom på ekstrem høy angst og som en del av min psykisk sykdom. Psykologer er ikke tankelesere og det er nødvendig for terapien at de får vite om forandringer, også de usynlige. Anonymkode: 5b53c...52d Det som dere skrev er veldig viktig! Det er nok mange som ikke vet at sterk angst kan forårsake hallusinasjoner. Anonymkode: 0f489...61b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En hallusinasjon er ikke det samme som psykose Anonymkode: 3aadf...427 TS her. Min feil! Jeg mente såklart hallusinasjon!!!!! Anonymkode: d647f...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 Bare si det som det er. Du vil bli trodd. ❤️ Anonymkode: 1b688...f5b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Skrevet 30. juli 2021 Det er bare å fortelle det med en gang. Psykologer elsker hallusinasjoner, sanseforstyrrelser og til og med psykoser. Fordi de er enkle å behandle. Anonymkode: ce0c3...f7d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Min feil! Jeg mente såklart hallusinasjon!!!!! Anonymkode: d647f...7d3 Du burde nevne det. De kommer ikke med tvangstrøye og låser deg inne. Det er bare symptomer på lik linje som svetting og hjertebank. Du er ikke gal og i en psykose bare fordi du ser skygger, monstre og ting som tydelig ikke er der. Et lite hint; om du vet at det skjer uten å måtte spørre psykologen, så er du ikke gal. Som kjære Jack Sparrow en gang sa "Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I'm not crazy, isn't that crazy?" Anonymkode: 5b53c...52d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå