Gå til innhold

Noen som har erfaring med FOD?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det kun problem hunder der, eller?

Anonymkode: 87b98...39a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er eldre hunder også 😊 eller hunder med f eks skader som trenger ekstra pleie (gitt opp av eieren)

Anonymkode: 19ee5...e50

AnonymBruker
Skrevet

Eller hunder hvor eieren har dødd, nye barn i familien eller allergier. Kan være mange grunner.

De fleste hunder har uansett noe ved de som ikke er perfekte, og som bør jobbes med. Mine to har jeg hatt siden de var valper, og jeg har jobbet masse med de fra dag 1. Likevel er det jo visse ting som absolutt kunne vært bedre. Noen hunder vil også fungere bedre i et annet miljø (by vs landet f.eks, eller barnefamilie vs én eller to voksne eiere). 

Anonymkode: 635c1...0ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange flotte dyr der, men de krever omtrent at du skal si opp jobben, glemme familien og bare klappe dyret du skaffer deg 24 timer i døgnet, så jeg har sluttet å hente dyr derfra. De er litt fanatiske. 

Anonymkode: b4523...064

Skrevet

Har skjønt det som at de ofte har veldig høye krav ja. Vet om ei som nesten ikke fikk adoptere katt fordi hun leide(lov med dyr) istedenfor å eie egen bolig. That said har et familiemedlem hund nr 3 derifra og han har fått fine hunder. De har trengt litt jobb ja, men ikke mer enn man uansett må jobbe med en ny hund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...