Puffaris Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Hei. Skal gifte meg i september, og i den anledning har jeg gjerne lyst på litt farge. Har nylig testet ut spraytan, men synes det var litt så som så, da jeg bla. fikk skjolder under armene. Samtidig glemte de å spraye meg på underarmene. (😳) Jeg sa til og med at jeg skulle stå brud og ville teste spraytan på forhånd. Så alt i alt en litt dårlig opplevelse. Jeg spurte også om jeg kan ta spraytan rett etter å ha satt på vippe Extensions, som de mener vil gå helt fint. Men etter noen kjappe Google søk tror jeg ikke det er anbefalt? Det gjorde meg usikker på hele salongen. Er det noen som har gode erfaringer med spraytan? Eventuelt steder i Bergen å anbefale der de er dyktige og tar jobben alvorlig? Jeg har nå begynt å vurdere solarium som jeg ikke har tatt på mange år grunnet frykt for hudkreft. Så jeg vet ikke om det er et drømmealternativ. Men kanskje det vil gi en bedre garanti for fin farge. Noen som har erfaringer å dele? Hva gjorde dere før den store dagen?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Del Skrevet 29. juli 2021 Spraytan smitter av på den hvite brudekjolen😉 Anonymkode: dd591...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 29. juli 2021 #3 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg er egentlig imot solarium, men ville nok valgt det før mitt bryllup da det gir den beste garantien og ingen avfarging på det jeg antar er en hvit kjole😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2021 #4 Del Skrevet 29. juli 2021 Bli god og brun i sommer, da er det lett å friske opp med 2-3 solariumstimer i sept. Bruk i tillegg f.eks Dove sin Dermaspa gradual tan annenhver dag i en uke før bryllupet og du får enda litt mer glød. Finnes billig overalt. På Normal koster den 39. https://eleven.no/hudpleie/solprodukter/selvbruning/48636-product#48636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Del Skrevet 29. juli 2021 Tok spraytan idag og skal gifte meg på lørdag 😅 regner med det går bra, har vært fornøyd med spraytan før. La vippeextensions først Anonymkode: da92c...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2021 Takk for gode tips! Vil absolutt ikke at fargen skal smitte av på brudekjolen nei! Hjelp!🤯 Solarium er absolutt oppe til vurdering. Og ikke dumt med en lotion heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok spraytan idag og skal gifte meg på lørdag 😅 regner med det går bra, har vært fornøyd med spraytan før. La vippeextensions først Anonymkode: da92c...e44 Tenker du det vil gå greit mtp. brudekjole? Ble litt bekymret for kommentaren om å smitte av på kjolen. Er det lenge siden du tok vipper? Sikkert lurt å ta det før spraytan ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Del Skrevet 29. juli 2021 2 minutter siden, Peonjenta said: Bli god og brun i sommer, da er det lett å friske opp med 2-3 solariumstimer i sept. Bruk i tillegg f.eks Dove sin Dermaspa gradual tan annenhver dag i en uke før bryllupet og du får enda litt mer glød. Finnes billig overalt. På Normal koster den 39. https://eleven.no/hudpleie/solprodukter/selvbruning/48636-product#48636 Smøre seg med denne annenhver dag i en uke? Dvs 3 innsmurninger på en uke før bryllupet, man blir TYDELIG brun etter kun 2 innsmurninger med denne. Som oftest er det mer enn nok for meg. Å prøve seg på en tredje innsmurning rett før sitt eget bryllup er temmelig hodeløst, med mindre bruden vil se ut som en gullerot da. Anonymkode: fe808...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2021 #9 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Smøre seg med denne annenhver dag i en uke? Dvs 3 innsmurninger på en uke før bryllupet, man blir TYDELIG brun etter kun 2 innsmurninger med denne. Som oftest er det mer enn nok for meg. Å prøve seg på en tredje innsmurning rett før sitt eget bryllup er temmelig hodeløst, med mindre bruden vil se ut som en gullerot da. Anonymkode: fe808...258 Jeg kan bruke denne 3-4 dager i strekk om jeg allerede er litt brun. Den gir farge gradvis. 3 innsmurninger går helt fint. Hun kan kjøpe den på forhånd og teste det ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Del Skrevet 29. juli 2021 Puffaris skrev (10 minutter siden): Tenker du det vil gå greit mtp. brudekjole? Ble litt bekymret for kommentaren om å smitte av på kjolen. Er det lenge siden du tok vipper? Sikkert lurt å ta det før spraytan ja. Fikset vippene også idag 😊 hun sa det va lurt å ta spraytan to dager før bryllupet som jeg gjorde, da var det på sitt fineste. Ville ikke smurt med med sånn gradual tanning, har dårlige erfaringer med det, siden det lukter vondt, skjolder og blir ujevnt. Kjolen har hudfarget "mesh" hvis det er det det heter på skuldrene, så smitter ikke av der uansett 👍 Anonymkode: da92c...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Del Skrevet 29. juli 2021 Hvorfor må dere bære så brune som mulig og ha falske vipper?? Vil dere ikke se ut som dere selv på bryllupsdagen? Anonymkode: caa62...63a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Smøre seg med denne annenhver dag i en uke? Dvs 3 innsmurninger på en uke før bryllupet, man blir TYDELIG brun etter kun 2 innsmurninger med denne. Som oftest er det mer enn nok for meg. Å prøve seg på en tredje innsmurning rett før sitt eget bryllup er temmelig hodeløst, med mindre bruden vil se ut som en gullerot da. Anonymkode: fe808...258 Dove sin Dermaspa Gradual Tan gir ikke gul hud. Da har du brukt den feil Man smører på tynne lag, ikke tykke. Anonymkode: 8cfec...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneofgreengables Skrevet 30. juli 2021 #13 Del Skrevet 30. juli 2021 Jeg testet ut spraytan, men endte med forsiktig solarium jevnlig en periode før bryllupet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor må dere bære så brune som mulig og ha falske vipper?? Vil dere ikke se ut som dere selv på bryllupsdagen? Anonymkode: caa62...63a Det har vel alltid vært normalt pynte seg i sitt eget bryllup. Føler meg hvertfall veldig fin 😃 Puffaris skrev (14 timer siden): Tenker du det vil gå greit mtp. brudekjole? Ble litt bekymret for kommentaren om å smitte av på kjolen. Er det lenge siden du tok vipper? Sikkert lurt å ta det før spraytan ja. Brunfargen er bra idag, kun føttene som er litt ujevne der jeg her vært tørr. Men de blir skjult under kjolen uansett 😊 Anonymkode: da92c...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #15 Del Skrevet 30. juli 2021 Hva du en gjør - ikke spraytan og selvbruning som gir gul/orange hudtone. Da er det mye bedre å være naturlig lys, evt litt solarium / sol. Jeg er bryllupsfotograf og det er helt redselsfullt med en gulorange brud ved siden av en brudgom med normal hudfarge. Man prøver jo å rette det til så godt det går i etterbehandling, men helt bra blir det aldri. Anonymkode: b5109...66e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #16 Del Skrevet 30. juli 2021 Dropp det og vær litt ute vanlig sol. Blir du ikke brun så kan su bare gi faen. Anonymkode: 8ed54...80f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #17 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 11.24): Det har vel alltid vært normalt pynte seg i sitt eget bryllup. Føler meg hvertfall veldig fin 😃 Anonymkode: da92c...e44 Selvfølgelig skal man pynte seg til bryllup, men alt med måte. Anonymkode: caa62...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 2. august 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 2. august 2021 Tusen takk for mange gode svar og ulike synsvinkler! Har tenkt nøye gjennom det, og velger nok å droppe spraytan og gå for forsiktig solarium i forkant. Spraytanen jeg tok tirsdag har blitt styggere og styggere, og smitter fremdeles av på klær... Skjoldete og ujevn er den også. Jeg kan ikke se for meg noe verre på bryllupsdagen! Da er det nok bedre å rocke en bleikere og naturlig hud i værste fall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. august 2021 #19 Del Skrevet 2. august 2021 Puffaris skrev (På 29.7.2021 den 20.38): Takk for gode tips! Vil absolutt ikke at fargen skal smitte av på brudekjolen nei! Hjelp!🤯 Solarium er absolutt oppe til vurdering. Og ikke dumt med en lotion heller! Jeg har brukt endel høykvalitets faketan, og alle smitter av ved endel svette - bruker derfor ikke lyse plagg. Hadde aldri gjort det til bryllup. Ang solarium så tenker jeg det blir litt rart om bruden har endel mer farge enn brudgom/den andre bruden? På bildene altså? Spørs jo hvor mye man trenger av solarium, men jeg hadde gått for naturlig farge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffaris Skrevet 2. august 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 2. august 2021 Fløff skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt endel høykvalitets faketan, og alle smitter av ved endel svette - bruker derfor ikke lyse plagg. Hadde aldri gjort det til bryllup. Ang solarium så tenker jeg det blir litt rart om bruden har endel mer farge enn brudgom/den andre bruden? På bildene altså? Spørs jo hvor mye man trenger av solarium, men jeg hadde gått for naturlig farge. Takk for innspill. Det styrker opp mot beslutningen om å droppe falsk brunfarge! Brudgom er av typen som blir megabrun så fort solen titter fram i april. Men jeg klarer ikke bli i nærheten så brun, så det blir heldigvis ikke en utfordring. Så litt solarium hadde vært kjekt for å føle seg mer vel. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå