SoWhat? Skrevet 29. juli 2021 #21 Skrevet 29. juli 2021 Maxwell skrev (Akkurat nå): Hadde det vært veldig mange, så ville vi visst om det. Hvor mange tenker du at det må til før vi fikk vite det da? 5
SoWhat? Skrevet 29. juli 2021 #22 Skrevet 29. juli 2021 Men nå er det ikke at vi skulle dø av den jeg er mest redd for. Dvs jeg tror ikke sannsynligheten blir stor. Men jeg vil ikke ha bivirkninger med smerter, energitap og utmattelse. 5
Nicathv Skrevet 29. juli 2021 #23 Skrevet 29. juli 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Men nå er det ikke at vi skulle dø av den jeg er mest redd for. Dvs jeg tror ikke sannsynligheten blir stor. Men jeg vil ikke ha bivirkninger med smerter, energitap og utmattelse. Samme her. Det er derfor jeg har tatt vaksinen, siden sjansen for å få disse symptomene er mye høyere om man er uvaksinert. 8
Gjest Maxwell Skrevet 29. juli 2021 #24 Skrevet 29. juli 2021 SoWhat? skrev (7 minutter siden): Hvor mange tenker du at det må til før vi fikk vite det da? Jeg vet ikke, men halvparten av verdens befolkning har blitt vaksinert med Pfizer og det er så få som har dødd av den at det er tilnærmet ingen. Vi ville visst det om vaksinen ikke var trygg.
Tøvftta Skrevet 29. juli 2021 #25 Skrevet 29. juli 2021 strapaziert skrev (2 timer siden): Enig. Jeg synes det er litt interessant at spesielt i diverse rusmiljøer så florerer ideer og tanker om hvor farlig den og disse vaksinene måtte være, og jeg poengterer at det også forekommer i såkalte ressurssterke rusmiljøer. Tvilen kan være kjempestore til registrerte medikamenter som en vaksine naturlig nok er. Men de har til gjengjeld ingen problemer med hjemmebrent, ghb, syrer og andre ikke-dyrkede narkotiske stoffer. Det går helt greit å bruke. På freak forumet, hvor mange både lette og heavye rusmisbrukere holder til, så er flertallet for å ta vaksine. De har faktisk så gode poeng om å ta den at jeg tror flere hadde blitt positiv til den etter å ha lest alt. 3
Fakta? Skrevet 29. juli 2021 #26 Skrevet 29. juli 2021 De har ikke hatt et tilfeldig utvalg som fikk vaksine og en tilfeldig kontrollgruppe. De sammenliknet alle som fikk vaksine de første månedene med resten av befolkningen. Det var dobbelt så mange overvektige blandt de som fikk Pfizer og tre ganger så mange med hjerteproblemer som det var i den generelle befolkningen. I tillegg var over 70% over 70 år. Det eneste vi kan slå fast med sikkerhet ut fra denne studien er at man er mye tryggere hvis man tar vaksine enn hvis ikke man gjør det. 7
AfterTheRain Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #27 Skrevet 29. juli 2021 26 minutter siden, Maxwell said: Jeg vet ikke, men halvparten av verdens befolkning har blitt vaksinert med Pfizer og det er så få som har dødd av den at det er tilnærmet ingen. Vi ville visst det om vaksinen ikke var trygg. Ville vi? 5
Gjest Maxwell Skrevet 29. juli 2021 #28 Skrevet 29. juli 2021 AfterTheRain skrev (Akkurat nå): Ville vi? Ja
zemer Skrevet 29. juli 2021 #29 Skrevet 29. juli 2021 Maxwell skrev (1 minutt siden): Ja Så lenge vaksinen ikke er ferdig utprøvd så er det ingen som vet. 7
Gjest Maxwell Skrevet 29. juli 2021 #30 Skrevet 29. juli 2021 zemer skrev (Akkurat nå): Så lenge vaksinen ikke er ferdig utprøvd så er det ingen som vet. Ok, så du tror at nesten hele befolkningen kommer til å dø ut om ca. 20 år eller noe? Og at kun uvaksinerte kommer til å overleve?
zemer Skrevet 29. juli 2021 #31 Skrevet 29. juli 2021 Maxwell skrev (Akkurat nå): Ok, så du tror at nesten hele befolkningen kommer til å dø ut om ca. 20 år eller noe? Og at kun uvaksinerte kommer til å overleve? Har jeg noen gang sagt det? Det jeg sier er at den er frivillig og at respekten bør gå begge veier. Pr i dag så vet vi ikke noe om langtidsbivirkninger. 8
Gjest Maxwell Skrevet 29. juli 2021 #32 Skrevet 29. juli 2021 zemer skrev (Akkurat nå): Har jeg noen gang sagt det? Det jeg sier er at den er frivillig og at respekten bør gå begge veier. Pr i dag så vet vi ikke noe om langtidsbivirkninger. Ja den er frivillig, men åpenbart ikke farlig.
zemer Skrevet 29. juli 2021 #33 Skrevet 29. juli 2021 Maxwell skrev (Akkurat nå): Ja den er frivillig, men åpenbart ikke farlig. Si det til de som er døde, og de som sliter etter vaksine. Jeg har flere på jobb som sliter enda etter vaksinen. 8
Gjest Maxwell Skrevet 29. juli 2021 #34 Skrevet 29. juli 2021 (endret) zemer skrev (7 timer siden): Si det til de som er døde, og de som sliter etter vaksine. Jeg har flere på jobb som sliter enda etter vaksinen. Flere har dødd av korona enn av vaksinen. Hva sliter de du kjenner med og hvilken vaksine tok de? Bare for å ha sagt det, angst burde vært mellomnavnet mitt. Jeg har helseangst (hypokondri på gammel norsk), sosial angst og panikkangst. Men tok vaksinen til slutt, etter å ha vært skeptisk lenge. De fleste kjenner verken stikket eller noe særlig bivirkninger. Endret 30. juli 2021 av Maxwell
Jegern Puahate Skrevet 30. juli 2021 #35 Skrevet 30. juli 2021 (endret) 6 hours ago, Maxwell said: Ja den er frivillig, men åpenbart ikke farlig. Produsenten Pfizer er ikke helt enig deg: 5.5 Purchaser Acknowledgement. Purchaser acknowledges that the Vaccine and materials related to the Vaccine, and their components and constituent materials are being rapidly developed due to the emergency circumstances of the COVID-19 pandemic and will continue to be studied after provision of the Vaccine to Purchaser under this Agreement. Purchaser further acknowledges that the long-term effects and efficacy of the Vaccine are not currently known and that there may be adverse effects of the Vaccine that are not currently known. Further, to the extent applicable, Purchaser acknowledges that the Product shall not be serialized. Beklager til mods her om dette også er et "helsefarlig" innlegg. Endret 30. juli 2021 av Jegern Puahate 4
zemer Skrevet 30. juli 2021 #36 Skrevet 30. juli 2021 Maxwell skrev (7 timer siden): Flere har dødd av korona enn av vaksinen. Hva sliter de du kjenner med og hvilken vaksine tok de? Bare for å ha sagt det, angst burde vært mellomnavnet mitt. Jeg har helseangst (hypokondri på gammel norsk), sosial angst og panikkangst. Men tok vaksinen til slutt, etter å ha vært skeptisk lenge. De fleste kjenner verken stikket eller noe særlig bivirkninger. De sliter med svimmelhet, hodepine blir fort sliten. De fikk AZ og Pfizer. 2
juni Skrevet 30. juli 2021 #37 Skrevet 30. juli 2021 Optimo skrev (12 timer siden): Det er litt morsomt at noen leter med lys og lykt etter bortforklaringer på viruset. Her har man altså funnet at risikoen er langt høyere hvis man blir smittet, men da må det jo være noen skjevheter i utvalget. Det er jo helt utenkelig at viruset faktisk er farlig. Alle tiltakene vi gjør i samfunnet er bare vås, viruset er uproblematisk, det sier de jo i videoene på bitchute. Men vaksinene, de er livsfarlige! Tragikomisk. Dette er til og meg jeg enig i, som har valgt vekk vaksinen. Det blir litt desperat overbevising av at man selv har valgt riktig. Dette kommer fra begge sider og gjør at det er vanskelig å stole på noe som helst av forskning. 1
MorTil2 Skrevet 30. juli 2021 #38 Skrevet 30. juli 2021 Maxwell skrev (9 timer siden): Flere har dødd av korona enn av vaksinen. Hva sliter de du kjenner med og hvilken vaksine tok de? Bare for å ha sagt det, angst burde vært mellomnavnet mitt. Jeg har helseangst (hypokondri på gammel norsk), sosial angst og panikkangst. Men tok vaksinen til slutt, etter å ha vært skeptisk lenge. De fleste kjenner verken stikket eller noe særlig bivirkninger. Du har vel ikke oversikt til å kunne påstå noe slikt? De fleste jeg kjenner kjente stikket, det gjorde jeg selv og. Har alltid kjent stikket når en nål settes i meg, uten at det er noe å lage et nummer av. Det er normalt. Av bivirkninger ble jeg, og er jeg, trett og tung i hodet. De par første dagene følte jeg meg nesten litt dement. Måtte stadig stoppe opp og tenke etter - hva var jeg skulle nå? Jeg har brukt lang tid på å bestemme meg for å ta vaksinen, og er glad for at ettervirkningene ikke er verre enn de er. Jeg kan leve med tretthet, regner med at det går over. Men når jeg leser studien i The Lancet, så står det at tilfellene med blodpropp inntraff 21 - 90 dager etter vaksinering. Fordi om tilfellene er få, så er det viktig å vite om. For etter 90 dager har man kanskje glemt at man har tatt vaksinen? Og er ikke så oppmerksom på tegn på at noe er galt? For å være obs, er dette derfor viktig informasjon å få ut. Tallene som er brukt er så langt tilbake som september 2020. Ergo fungerer det slik at det foregår mye forskning, men vi får ikke vite om det før det har gått lang tid. Og fortsatt kan det gå 2 - 10 år før vi vet det meste. Jeg har valgt å ta vaksinen, men kan ikke gå med skylapper og fremholde at valget mitt er tilnærmet 100% sikkert. Det er det ikke. Uansett hva man velger, vaksine eller ikke, så er ingenting 100% sikkert. Det er realiteten. Og den må vi forholde oss til. 5
SoWhat? Skrevet 30. juli 2021 #39 Skrevet 30. juli 2021 Nicathv skrev (11 timer siden): Samme her. Det er derfor jeg har tatt vaksinen, siden sjansen for å få disse symptomene er mye høyere om man er uvaksinert. Ikke snakk om ting du ikke vet. For du vet ikke det. 2
Gjest Saph Skrevet 30. juli 2021 #40 Skrevet 30. juli 2021 (endret) MorTil2 skrev (1 time siden): Du har vel ikke oversikt til å kunne påstå noe slikt? De fleste jeg kjenner kjente stikket, det gjorde jeg selv og. Har alltid kjent stikket når en nål settes i meg, uten at det er noe å lage et nummer av. Det er normalt. Av bivirkninger ble jeg, og er jeg, trett og tung i hodet. De par første dagene følte jeg meg nesten litt dement. Måtte stadig stoppe opp og tenke etter - hva var jeg skulle nå? Jeg har brukt lang tid på å bestemme meg for å ta vaksinen, og er glad for at ettervirkningene ikke er verre enn de er. Jeg kan leve med tretthet, regner med at det går over. Men når jeg leser studien i The Lancet, så står det at tilfellene med blodpropp inntraff 21 - 90 dager etter vaksinering. Fordi om tilfellene er få, så er det viktig å vite om. For etter 90 dager har man kanskje glemt at man har tatt vaksinen? Og er ikke så oppmerksom på tegn på at noe er galt? For å være obs, er dette derfor viktig informasjon å få ut. Tallene som er brukt er så langt tilbake som september 2020. Ergo fungerer det slik at det foregår mye forskning, men vi får ikke vite om det før det har gått lang tid. Og fortsatt kan det gå 2 - 10 år før vi vet det meste. Jeg har valgt å ta vaksinen, men kan ikke gå med skylapper og fremholde at valget mitt er tilnærmet 100% sikkert. Det er det ikke. Uansett hva man velger, vaksine eller ikke, så er ingenting 100% sikkert. Det er realiteten. Og den må vi forholde oss til. Da bør man løpe til legen for en sjekk. Friske folk glemmer ikke at de ble vaksinert for tre måneder siden 😂 Endret 30. juli 2021 av Saph
Fremhevede innlegg