AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Leser rasende at de flytter enda flere øvelser til Discovery+ 🤬 så må bite det i meg og lage abonnement. Noen som har den minste pakka, underhokdning til 79,-? Holder den for å få se alt? Ja vet de har gratis 3 uker på den til 129,- men jeg vet også sv erfaring at jeg ikke kommer til å melde meg ut igjen. Anonymkode: 078cf...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Ikke gjør det! Boikott! Se det på dansk tv i steden. Anonymkode: 57fab...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Leser rasende at de flytter enda flere øvelser til Discovery+ 🤬 så må bite det i meg og lage abonnement. Noen som har den minste pakka, underhokdning til 79,-? Holder den for å få se alt? Ja vet de har gratis 3 uker på den til 129,- men jeg vet også sv erfaring at jeg ikke kommer til å melde meg ut igjen. Anonymkode: 078cf...7cd Hvorfor kommer du ikke til å melde deg ut? Er du "enkel"? Anonymkode: 6d1fd...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor kommer du ikke til å melde deg ut? Er du "enkel"? Anonymkode: 6d1fd...f9a Ja det var jo også en konklusjon å sette 😂 Anonymkode: 078cf...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke gjør det! Boikott! Se det på dansk tv i steden. Anonymkode: 57fab...90d dansk og svensk tv er gode supplementer 😄 Såg selv karoline sin øvelse på dansk tv Anonymkode: da9c7...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Leser rasende at de flytter enda flere øvelser til Discovery+ 🤬 så må bite det i meg og lage abonnement. Noen som har den minste pakka, underhokdning til 79,-? Holder den for å få se alt? Ja vet de har gratis 3 uker på den til 129,- men jeg vet også sv erfaring at jeg ikke kommer til å melde meg ut igjen. Anonymkode: 078cf...7cd Du kan melde deg av to sekund etter du har meldt deg inn. Anonymkode: da9c7...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan melde deg av to sekund etter du har meldt deg inn. Anonymkode: da9c7...9dd Ja, men nå når jeg først jar meldt meg inn benytter beg sjansen til å se noe mer jeg har hatt lyst til. Anonymkode: 078cf...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2021 #8 Del Skrevet 30. juli 2021 Gidder ikke å abbo på det Det er så mye man må abbe på for å se alt man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, men nå når jeg først jar meldt meg inn benytter beg sjansen til å se noe mer jeg har hatt lyst til. Anonymkode: 078cf...7cd Og det kan du gjøre fram til gratisperioden er over. Anonymkode: da9c7...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #10 Del Skrevet 2. august 2021 Utrolig irriterende at OL må streames - og ikke gratis en gang!! 😡 Hva skjedde med at man kunne skru på NRK og komme rett inn i masse OL-øvelser. Kunne godt tenkt meg og sett flere ting, men ender bare med å droppe det for det er så mye styr å finne frem. Anonymkode: 22d05...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #11 Del Skrevet 2. august 2021 Det er gratis for alle i hele OL-perioden. Synes også det er kjipt, men skjønner at de benytter anledningen til å prøve å skaffe seg flere kunder. Rettighetene er dyre. Anonymkode: b8d3d...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå