Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen her som vet lønna til en kjøkken assistent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på ansiniteten sin! Rundt 110- 130 kr timen

Skrevet

da går jeg i allefall ikke ned sannsynligvis da...

har 110 kr i nåhverande jobb = 18 000 kr i mnd

+ at jeg ub tilegg som tislvarer 1000 kr

= da totalt 19 000 kr

kan jo ikke gå ned i lønn heller

Skrevet

da jeg jobbe t som kjlkkenassistent hadde jeg ca 13000 utbetalt i mnd. men dette var min første jobb så jeg hadde ingen jobberfaring fra før. Jeg var kjøkkenasistent på et sykehjem så det kan jo hende det varierer litt etter hvor du jobber

Skrevet (endret)

dette er på et gamlehjem (eller bo og behandlingssenter som det så fint heter).. har erfaring fra kjøkkenassistent som sommervikar 1sommer.. og en totalt 4 år i butikk (noe som ekstrahjelp og)... (men det har vel ikke akkuratt betydning for lønna i denne stillinga

hvor mye hadde du brutto da bethen?

Endret av IdaH
Skrevet

Da jeg jobbet som kjøkkenassistent på et bo- og omsorgssenter i 2003 hadde jeg 103 kr per time.

Skrevet

JEg tjente 89 kr timen i sommer, men jeg er 17. Det går opp ved 17 1/2 og 18 år. Det går både på alder og ansinitet.

Skrevet (endret)

tror jeg hadde rundt 16000 brutto men betalte ikke så mye i skatt

Endret av bethen
Skrevet

likte best gjest nr 1 sitt svar jeg.. opp til 130 kr.. det hadde vært noe det...

er forresten 22år...

trur at neste lønnstrinn er på 23 år.. er i allefall det på jobben min.. men der har jeg allerede forbi den...

var i allefall gode pensjonsordninger og mange velferdstilbud i denne jobben.. det er vel neppe det på nåværende jobb...

men men.. jeg har jo ikke råd til å gå ned i lønn da

sender søknaden i morgen.. så er det bare å krysse fingene og håpe på positvt svar,, så får vi da lønna deretter vel...

Skrevet

du kan gå inn å se på www.fagforbundet.no der finnes tariff oppgjør for 05 og lønnstabell. Der kan du gå inn å sjekke hvor du havner..

Skrevet
du kan gå inn å se på www.fagforbundet.no der finnes tariff oppgjør for 05 og lønnstabell. Der kan du gå inn å sjekke hvor du havner..

takker...

løper inn for å sjekke

Skrevet

noen som vet ang jobbing på helligdager og jul/nyttårsaften?

turnus ordninger der..eller må man jobbe alle dagene?

mener å huske at de opperete med turnus på sånne dager da jeg jobbet der som sommervikar..

Skrevet

jeg fikk hvertfall over 100 kr timen både før jeg var 18 år å etter...ca 114 kr på det meste...

Skrevet

mener å huske at de opperete med turnus på sånne dager da jeg jobbet der som sommervikar..

Man setter opp egne juleturnuser, påsketurnus osv. Det er regler om at alle har krav på X antall helligdager fri osv.

Skrevet

Regelen er at du skal jobbe halvparten av alle rød dager når du er fulltidsansatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...