AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e 2
MaxxMekker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e Litt «feil» perspektiv, da jeg gjerne er han karen som lokker disse damene utpå, men det jeg får høre er at det er en vitamininnsprøytning i en ellers grå og rutinepreget hverdag. De har ingen grunn til å gå fra vedkommende hjemme, og ønsker ham ikke vondt, men trenger å føle seg begjært igjen og har en diskret ordning med meg og mine tilsvarende 😊 4
Bamseklemmer Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Hvis det blir gjordt for morro skyld er jeg uenig, har kvinnen en grunndig årsak kan jeg hjelpe henne med et flasketett hemmelig opplegg... Ps, det skriver jeg fordi jeg er singel og ikke er utro. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Bamseklemmer skrev (54 minutter siden): Hvis det blir gjordt for morro skyld er jeg uenig, har kvinnen en grunndig årsak kan jeg hjelpe henne med et flasketett hemmelig opplegg... Ps, det skriver jeg fordi jeg er singel og ikke er utro. Og du gikk fra kona som var utro mot deg😂😂 Anonymkode: fdde8...71f 4
Bamseklemmer Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og du gikk fra kona som var utro mot deg😂😂 Anonymkode: fdde8...71f Ja det stemmer det, jeg kaster kasseroller etter henne... Det var den tid jeg var ung og ikke skjønte en dritt om utroskap... Jeg er nå moden til å være ærlig nok, og har utrolig sympati på hvorfor det skjer... 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e Jeg har noe erfaring. Er kvinne selv. Det funker fint. Men husk å registrere Hvor ofte du tar insj til sex med din mann før du starter. Du kommer til å få mer lyst på din mann etter utroskap, så om du er redd han merker noe, vær lik deg selv. i tillegg til det åpenbare, hold kommunikasjonen et sted ingen kan finne. Beste er på en nettside, da har du ingen app som kan avsløre deg. Hold kommunikasjonen på det minimale, kun avtale treff. Og treff han kun i anledninger du ellers er ute av huset. For eks arbeidsreiser, trening, fjellturer, hobbyer osv ikke bli for grådig, og ikke bli forelsket Anonymkode: a69db...ae6 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har noe erfaring. Er kvinne selv. Det funker fint. Men husk å registrere Hvor ofte du tar insj til sex med din mann før du starter. Du kommer til å få mer lyst på din mann etter utroskap, så om du er redd han merker noe, vær lik deg selv. i tillegg til det åpenbare, hold kommunikasjonen et sted ingen kan finne. Beste er på en nettside, da har du ingen app som kan avsløre deg. Hold kommunikasjonen på det minimale, kun avtale treff. Og treff han kun i anledninger du ellers er ute av huset. For eks arbeidsreiser, trening, fjellturer, hobbyer osv ikke bli for grådig, og ikke bli forelsket Anonymkode: a69db...ae6 😊 Deilig lesning! Takk! Anonymkode: ad778...87e
Flintis Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e Dette er ikke ment som moralisering, men hvorfor ønsker du en sånn virkelighetsflukt? Har du vurdert å åpne opp ekteskapet så du slipper å såre mannen din eller å prøve partnerbytte? Nå lurer du på opplevelser og resultat. Kona ble syk og var lite interessert i sex så jeg lot henne være i fred ble lei av avvisning. Så var hun borte på behandlinger og møter noe som ga anledning til diverse eskapader. Dette fant jeg ut av og sexlivet ble ikke noe bedre oss i mellom, men hun sier fra når hun er på farten og jeg når jeg har noe hvilket er sjelden. Poenget er at vi går ikke bak ryggen på hverandre selvom jeg vet mer om tiden hun "lurte meg" enn hun vil innrømme får dette være vann under broen. Nå er vi vel mer roomates eller familien as enn kjærester. Det er ikke noe bitterhet eller krangling om dette, men jeg regner med å skille meg da barna har blitt 18. Så da blir det noen år til uten sex i ekteskapet om det ikke blir en elskerinne til da. Mulig jeg burde holde det hemmelig at jeg er gift i nettdating, men det er for uærlig synes jeg og det er jo ikke noe som blir ødelagt her. De har jo full anledning til å ringe kona om de tror jeg går bak ryggen på henne. Sånn kan det gå. 4
Gjest ABM Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e Hei stor jente..bare lurer på hvilke "kanaler" vil du lete deg en elsker?😬🙈🌹
GrønnNellik68 Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 ABM skrev (7 timer siden): Hei stor jente..bare lurer på hvilke "kanaler" vil du lete deg en elsker?😬🙈🌹 Tinder sikkert. Den som er best påsånt. Nakenprat har jeg hørt det er bare opptatte folk ute på eventyr 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds. PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅 Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Anonymkode: ad778...87e Når alt går bra er det fantastisk. Kroppen produserer masse lykkehormoner, og man går på en sky. Når eller hvis «noe skjer», ala forelskelse, noen finner ut eller noe noen blir såra, da er det fort gjort å gå rett i kjelleren og det kan bli depresivt. Så det kommer ikke uten en god del risiko. Anonymkode: 0f1a6...f30 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når alt går bra er det fantastisk. Kroppen produserer masse lykkehormoner, og man går på en sky. Når eller hvis «noe skjer», ala forelskelse, noen finner ut eller noe noen blir såra, da er det fort gjort å gå rett i kjelleren og det kan bli depresivt. Så det kommer ikke uten en god del risiko. Anonymkode: 0f1a6...f30 Hvis noe skjer, ala at ektefellen oppdager det, kan det skje mye. Det verste er den smerten du påfører den du er "glad" i. Anonymkode: 3d5f8...4e5 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Skrevet 30. juli 2021 Bente1234 skrev (5 timer siden): Tinder sikkert. Den som er best påsånt. Nakenprat har jeg hørt det er bare opptatte folk ute på eventyr Men da vil jo Nakenprat passe perfekt! Det fins jo massevis av steder der man kan kan komme i kontakt med andre. Jeg registrerte meg på Nakenprat for maaange år siden og har periodevis vært innom. Jeg har til og med truffet noen damer av og til. Dessverre var de fleste opptatte, men vi hadde det veldig fint uansett. Anonymkode: 04c2e...f58
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har noe erfaring. Er kvinne selv. Det funker fint. Men husk å registrere Hvor ofte du tar insj til sex med din mann før du starter. Du kommer til å få mer lyst på din mann etter utroskap, så om du er redd han merker noe, vær lik deg selv.. Det kan jeg skrive under på 🤣 Anonymkode: 57594...858 2
Gjest ABM Skrevet 30. juli 2021 #15 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis noe skjer, ala at ektefellen oppdager det, kan det skje mye. Det verste er den smerten du påfører den du er "glad" i. Anonymkode: 3d5f8...4e5 Det verste er et helt liv der en styrer unna kjærlighet og smerte...forbanna bortkastet egentlig...mye deiligere å kjenne at en lever..go for it!!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #16 Skrevet 30. juli 2021 Flintis skrev (22 timer siden): Dette er ikke ment som moralisering, men hvorfor ønsker du en sånn virkelighetsflukt? Har du vurdert å åpne opp ekteskapet så du slipper å såre mannen din eller å prøve partnerbytte? Nå lurer du på opplevelser og resultat. Kona ble syk og var lite interessert i sex så jeg lot henne være i fred ble lei av avvisning. Så var hun borte på behandlinger og møter noe som ga anledning til diverse eskapader. Dette fant jeg ut av og sexlivet ble ikke noe bedre oss i mellom, men hun sier fra når hun er på farten og jeg når jeg har noe hvilket er sjelden. Poenget er at vi går ikke bak ryggen på hverandre selvom jeg vet mer om tiden hun "lurte meg" enn hun vil innrømme får dette være vann under broen. Nå er vi vel mer roomates eller familien as enn kjærester. Det er ikke noe bitterhet eller krangling om dette, men jeg regner med å skille meg da barna har blitt 18. Så da blir det noen år til uten sex i ekteskapet om det ikke blir en elskerinne til da. Mulig jeg burde holde det hemmelig at jeg er gift i nettdating, men det er for uærlig synes jeg og det er jo ikke noe som blir ødelagt her. De har jo full anledning til å ringe kona om de tror jeg går bak ryggen på henne. Sånn kan det gå. Hvorfor skal du vente til barna er blitt 18? Anonymkode: bf974...a97 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #17 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 20.31): Jeg har noe erfaring. Er kvinne selv. Det funker fint. Men husk å registrere Hvor ofte du tar insj til sex med din mann før du starter. Du kommer til å få mer lyst på din mann etter utroskap, så om du er redd han merker noe, vær lik deg selv. i tillegg til det åpenbare, hold kommunikasjonen et sted ingen kan finne. Beste er på en nettside, da har du ingen app som kan avsløre deg. Hold kommunikasjonen på det minimale, kun avtale treff. Og treff han kun i anledninger du ellers er ute av huset. For eks arbeidsreiser, trening, fjellturer, hobbyer osv ikke bli for grådig, og ikke bli forelsket Anonymkode: a69db...ae6 Lytt til damer med erfaring Anonymkode: 57594...858
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #18 Skrevet 31. juli 2021 Jeg synes det er ganske utrolig at man som voksen kvinne i 2021 må spørre om tips til sånt og ikke allerede vet hvilke råd som gis fra de utro og risikoen man løper. Det kryr jo av info som sånt med et lett Google søk. Er du så uvitende, må jo dette være et særdeles risikofylt prosjekt å begi seg ut på. Noe det er uansett Anonymkode: e32f0...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #19 Skrevet 31. juli 2021 Flintis skrev (På 2021-7-29 den 22.56): Dette er ikke ment som moralisering, men hvorfor ønsker du en sånn virkelighetsflukt? Har du vurdert å åpne opp ekteskapet så du slipper å såre mannen din eller å prøve partnerbytte? Nå lurer du på opplevelser og resultat. Kona ble syk og var lite interessert i sex så jeg lot henne være i fred ble lei av avvisning. Så var hun borte på behandlinger og møter noe som ga anledning til diverse eskapader. Dette fant jeg ut av og sexlivet ble ikke noe bedre oss i mellom, men hun sier fra når hun er på farten og jeg når jeg har noe hvilket er sjelden. Poenget er at vi går ikke bak ryggen på hverandre selvom jeg vet mer om tiden hun "lurte meg" enn hun vil innrømme får dette være vann under broen. Nå er vi vel mer roomates eller familien as enn kjærester. Det er ikke noe bitterhet eller krangling om dette, men jeg regner med å skille meg da barna har blitt 18. Så da blir det noen år til uten sex i ekteskapet om det ikke blir en elskerinne til da. Mulig jeg burde holde det hemmelig at jeg er gift i nettdating, men det er for uærlig synes jeg og det er jo ikke noe som blir ødelagt her. De har jo full anledning til å ringe kona om de tror jeg går bak ryggen på henne. Sånn kan det gå. Det høres trist ut. På en måte så har dere mistet intimiteten og kjærligheten og begjæret som følge av hennes avvisning og dere begges eventyr på si. Det høres trist ut å leve slik rett og slett men iallfall kan ungene ha et hjem med mor og far i huset skjønt de skjønner nok at noe ikke er som det er mellom andre mammaer og pappaer.. Iallfall har de stabilt og det er jo godt og ikke krangler dere eller noe så de trenger ikke være redde iallfall.. Trist vending et forhold kan ta. Anonymkode: b57b5...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #20 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 16.07): Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette». Slapp av. Du har samme rett til å være en drittsekk som alle andre. Anonymkode: 39f2d...9f1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå