Gå til innhold

Tips til "kosebukse"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker bomullsjoggebukser, men de får knær. Men bruker helst noen i tykk bomull fra Adidas og Nike. Ellers blir det ikke knær i treningsbukser i nylon eller polyester, veldig behagelig det også om man går opp en størrelse eller to. Gjelder bomullsjoggebuksene også. Jeg er ikke så glad i strømpebukser, sitter for tett. Kjøper joggebukser fra herreavdelingen, de er mer baggy. 

Anonymkode: def67...d6b

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vantage skrev (På 29.7.2021 den 18.43):

Anbefaler strømpebukse som kosebukse. Velg gjerne en i litt høy denier 100-200, beste kosebuksene som finnes ved hjemme/sofakos

Bruker du bare genser med strømpebuksene, eller bruker du ullkjole eller noe?

Anonymkode: 9eaa2...d65

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Bruker du bare genser med strømpebuksene, eller bruker du ullkjole eller noe?

Genser eller t-skjorte med varm strømpebukse. Gjerne med høy denier, i fleece, bomull eller ull. Det er jo i praksis en god og varm tights med sokker i ett. Bruker den som bukse.

Har det gjerne under buksa hele dagen på jobb, så når jeg kommer hjem i varmen er det så digg å bare ta av buksa og gå i strømpebuksa:

480D-Candy-Color-Seamless-Tights-Free-Si

8ea162179bf567825dabb37e638a5b0d--green-

edbf5870c60cac0c6ab5f385b734498f.jpg

Anonymkode: 11a92...86a

Skrevet

Ullbukse fra Janus, finnes ikke bedre om du er litt småfrossen. Den får ikke så raskt tydelige. knær synes jeg. 

Anonymkode: 4734f...145

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (9 timer siden):

Jeg har kjøpt ei skikkelig god kosebukse i kasjmir fra Kashmina, beste jeg noensinne har hatt. Utrolig myk og behagelig, og varm. Samtidig er den ikke for varm. Den var litt dyr, men god kvalitet og har blitt brukt hver dag, så for min del var den verdt pengene 

image.jpeg.ebc9545b5d65d0067af7a430a2cf857f.jpeg

https://www.kashmina.no/collections/kashmirbukser/products/kashmirbukse-chill-pants-sort

Åh, den der skal jeg unne meg når jeg har nådd målvekta mi! Takk for tips! 

Anonymkode: 448e4...8ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Åh, den der skal jeg unne meg når jeg har nådd målvekta mi! Takk for tips! 

Anonymkode: 448e4...8ca

Den er verdt hver ei krone synes jeg, så den bør du absolutt unne deg når du når målvekta🥰

Jeg har også heldressen fra Kashmina, fikk den i gave fra mannen min i fjor da jeg skulle starte opp med cellegift. Tror seriøst jeg bodde i den hele sist vinter. Så myk og varm, virkelig behagelig 

image.thumb.jpeg.2f624a9fbc82b618d2a716b81211d7d3.jpeg

Skrevet
skruf skrev (3 minutter siden):

Den er verdt hver ei krone synes jeg, så den bør du absolutt unne deg når du når målvekta🥰

Jeg har også heldressen fra Kashmina, fikk den i gave fra mannen min i fjor da jeg skulle starte opp med cellegift. Tror seriøst jeg bodde i den hele sist vinter. Så myk og varm, virkelig behagelig 

image.thumb.jpeg.2f624a9fbc82b618d2a716b81211d7d3.jpeg

12 tusen for en kosebukse jeg skal bruke alene hjemme... Eh nei..

Anonymkode: 1eb90...3da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

12 tusen for en kosebukse jeg skal bruke alene hjemme... Eh nei..

Den kostet ikke 12 000, men 2800kr. Vet den er dyr, men ikke 12 000 

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (13 minutter siden):

Den kostet ikke 12 000, men 2800kr. Vet den er dyr, men ikke 12 000 

Til kun hjemmebruk, hadde jeg ikke giddi.

Den siste var fin og kan brukes ute.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 17.03):

Kan ikke brukes utendørs da. Er så løse i livet at de ramler ned når du beveger deg litt raskere. 😁

Anonymkode: 450ed...858

Da må du kanskje kjøpe en størrelse mindre? Jeg elsker disse buksene, og har på meg en as we speak👍

Anonymkode: fc4a6...0cb

• Liker 1
Skrevet

image.thumb.jpeg.f380e166ff4a21f1c8481dc9dda034d1.jpeg

Denne er den ultimate kosebuksen min, men den har jeg strikket selv. Husker ikke hva garnprisen kom på.. Så hvis du kan strikke, eller kjenner noen som strikker, så anbefaler jeg virkelig den. Veldig enkelt mønster og litt tykke pinner, så tok ikke lang tid å strikke den :) 

https://www.strikkefeber.no/products/digg-kosebukse

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (3 minutter siden):

Denne er den ultimate kosebuksen min, men den har jeg strikket selv. Husker ikke hva garnprisen kom på.. Så hvis du kan strikke, eller kjenner noen som strikker, så anbefaler jeg virkelig den. Veldig enkelt mønster og litt tykke pinner, så tok ikke lang tid å strikke den :) 

😍😍😍😍

Aaaaah, den fikk jeg sykt lyst på! ❤️

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (8 minutter siden):

Herlighet så deilig den så ut 😃

• Liker 1
Skrevet

Ser nå at jeg har mange koseklær 😄 men jeg jeg er svak for varme ullklær på den kaldere årstiden, og jeg elsker å bytte klær til noe varmt, mykt og behagelig om ettermiddag/kvelden. Plaggene er kjøpt inn over et lengre tidsrom, noe har jeg fått i gaver. I tillegg har jeg et sykdomsmessig tøft år bak meg og har tilbrakt store deler av året i ei sykehusseng. Og jeg har fortsatt mange dager i sykehusseng i vente fremover også. 

Bare som ei forklaring på hvorfor jeg har så mange varianter av koseklær, godt å ha litt å variere med, føle seg litt fin selv om man er syk :) 

• Liker 2
Skrevet
Løvejenten skrev (29 minutter siden):

Herlighet så deilig den så ut 😃

Den er kjempegod, strikket i tweed mohair som er blanding av merinoull og mohair, utrolig mjuk og god :)

• Liker 1
Skrevet
skruf skrev (1 time siden):

Ååå, den var kjempefin😍😍 Den må jeg få strikka!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...