Gå til innhold

Til deg som bruker strømper på jobb ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner i ny jobb mandag, hvor det er en litt formell dresskode (et investeringsfond). Har oppgradert jobbgarderoben litt, og ser at det blir mye kjoler og skjørt og litt penere sko. Det er muligens innafor med bare ben på solrike dager, men ellers så må jeg nok belage meg på strømper. Jeg er ikke så veldig entusiastisk for strømpebukser, men må selvsagt bruke det. Men tenkte også å teste litt stay-ups. Noen med erfaringer eller tips? Funker stay-ups greit en lang arbeidsdag?

Anonymkode: 11d7b...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det funker veldig fint, det fineste med stay-ups er om en strømpe rakner kan du bruke den andre som reserve på neste par.Selv bruker jeg nesten aldri strømper, går uten, men foretrekker stay-ups visst jeg skal bruke strømper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (1 time siden):

Ja det funker veldig fint, det fineste med stay-ups er om en strømpe rakner kan du bruke den andre som reserve på neste par.Selv bruker jeg nesten aldri strømper, går uten, men foretrekker stay-ups visst jeg skal bruke strømper.

Aldri brukt stay ups, kanskje et dumt spørsmål 😄 Men synes du de sitter godt? Er litt redd de skal gli ned og så må jeg stå der på gata og heise opp skjørtet :P Litt overdramatisk nå, men du skjønner.

Anonymkode: 606b2...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 2.23):

Aldri brukt stay ups, kanskje et dumt spørsmål 😄 Men synes du de sitter godt? Er litt redd de skal gli ned og så må jeg stå der på gata og heise opp skjørtet :P Litt overdramatisk nå, men du skjønner.

Anonymkode: 606b2...d1f

😊skjønner deg veldig godt😁min erfaring er at dem sitter veldig godt, du kan bruke hofteholder, da skal det veldig mye til for at det skjer😊må da bruke strømper som er beregnet til det.Selv bruker jeg strømper når jeg vil føle meg litt extra fin eller sexy🥰

Endret av jentegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger må du høre med arbeidsgiver om, eller se an kollegaer og hva de har på. Ville aldri gått slik før jeg så flere kollegaer gjøre det samme. 

Anonymkode: 83110...792

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 2.23):

Aldri brukt stay ups, kanskje et dumt spørsmål 😄 Men synes du de sitter godt? Er litt redd de skal gli ned og så må jeg stå der på gata og heise opp skjørtet :P Litt overdramatisk nå, men du skjønner.

Anonymkode: 606b2...d1f

Hvis de glir er det pga fett på silikonbåndet( bodylotion , fingeravtrykk , hudceller osv ) bruk aldri bodylotion der de skal festes rett før du tar de på, og om du merker de sitter dårlig et sted, vask med litt såpe ( bare der den « glipper») 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det kan være ganske kaldt på kontorer, så det kan hende du trenger litt strømpebukser for å holde varmen :) 

Har ikke erfaring med stayups vs strømpebukser men det synes vel uannsett ikke for andre hva man har under skjørtet så ville testet og sett hva du er komf med. 

Anonymkode: ed174...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(vi har mindre formell dresscode enn det høres ut som dere har, men det skal være veldig varm sommer før jeg går med bare legger på kontoret.. vet ikke helt hvorfor men man skal liksom ha på strømpebukse eller ha langt skjørt? men kan jo være annerledes hos dere, du kan jo se an hva de andre gjør)

Anonymkode: ed174...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 9.58):

Begynner i ny jobb mandag, hvor det er en litt formell dresskode (et investeringsfond). Har oppgradert jobbgarderoben litt, og ser at det blir mye kjoler og skjørt og litt penere sko. Det er muligens innafor med bare ben på solrike dager, men ellers så må jeg nok belage meg på strømper. Jeg er ikke så veldig entusiastisk for strømpebukser, men må selvsagt bruke det. Men tenkte også å teste litt stay-ups. Noen med erfaringer eller tips? Funker stay-ups greit en lang arbeidsdag?

Anonymkode: 11d7b...a17

Da er jeg så vidt i gang, og så langt har dresskoden vært litt mer avslappet. Men damene sier det blir mer formelt når skolen begynner og møtene tar seg opp. Uansett så har jeg fått testet å gå med stay-ups hele arbeidsdager, og det fungerer helt fint. Merker ikke at de er på, og har ikke hatt problemer med siging. Så da blir nok bruken av strømpebukser heldigvis minimert! 

Anonymkode: 11d7b...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 19.18):

Bare legger må du høre med arbeidsgiver om, eller se an kollegaer og hva de har på. Ville aldri gått slik før jeg så flere kollegaer gjøre det samme. 

Anonymkode: 83110...792

Jeg har jobbet i en bransje med streng dresskode i mange år, også med kunder som har tilsvarende streng kode. Bare legger er alltid innafor. 

Anonymkode: 3093a...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 9.58):

Begynner i ny jobb mandag, hvor det er en litt formell dresskode (et investeringsfond). Har oppgradert jobbgarderoben litt, og ser at det blir mye kjoler og skjørt og litt penere sko. Det er muligens innafor med bare ben på solrike dager, men ellers så må jeg nok belage meg på strømper. Jeg er ikke så veldig entusiastisk for strømpebukser, men må selvsagt bruke det. Men tenkte også å teste litt stay-ups. Noen med erfaringer eller tips? Funker stay-ups greit en lang arbeidsdag?

Anonymkode: 11d7b...a17

Stay ups kan funke, men jeg synes faktisk det er bedre å bruke strømpeholdere. 

Anonymkode: 6c689...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Stay ups kan funke, men jeg synes faktisk det er bedre å bruke strømpeholdere. 

Anonymkode: 6c689...d86

Det absolutt beste og rimeligste er å satse på strømper uten den fordyrende silikonkanten. Det forutsetter en funksjonell strømpeholder. Damer som bruker strømper i det daglige, jmf flere tidliger diskusjoner her, kjøper de på nettet da slikt ikke selges i Norge. Har aldri hørt om noen som ser seg tilbake og savner stømpebukser aller stay-ups.

Anonymkode: b6a09...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 9.58):

Begynner i ny jobb mandag, hvor det er en litt formell dresskode (et investeringsfond). Har oppgradert jobbgarderoben litt, og ser at det blir mye kjoler og skjørt og litt penere sko. Det er muligens innafor med bare ben på solrike dager, men ellers så må jeg nok belage meg på strømper. Jeg er ikke så veldig entusiastisk for strømpebukser, men må selvsagt bruke det. Men tenkte også å teste litt stay-ups. Noen med erfaringer eller tips? Funker stay-ups greit en lang arbeidsdag?

Anonymkode: 11d7b...a17

Kan du ikke kjøpe deg en god dress? Jeg ville ikke, gitt at du ikke er sekretær, kledd meg som en sekretær i et mannsdominert yrke. Gå til en ordentlig butikk. Få tilpasset en «power suit» og gå i den året rundt.

Anonymkode: 70e80...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tror ingen menn kommer til å klage over dine bare legger

Anonymkode: a7bc2...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-16 den 22.12):

Kan du ikke kjøpe deg en god dress? Jeg ville ikke, gitt at du ikke er sekretær, kledd meg som en sekretær i et mannsdominert yrke. Gå til en ordentlig butikk. Få tilpasset en «power suit» og gå i den året rundt.

Anonymkode: 70e80...f65

Det virker litt transe på kvinner. 

Anonymkode: 6d3b2...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det virker litt transe på kvinner. 

Anonymkode: 6d3b2...5e7

Hæ??

Ser dette transe ut?

images?q=tbn:ANd9GcTJbpXJEJdb-_GZ49mJn0z

e935afacb77996888dedad37f08dc226.jpg

c42d2483ef7ff7e62bfc243434b6ef9d.jpg

32-mob.jpg

Anonymkode: 0aae3...885

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hæ??

Ser dette transe ut?

images?q=tbn:ANd9GcTJbpXJEJdb-_GZ49mJn0z

e935afacb77996888dedad37f08dc226.jpg

c42d2483ef7ff7e62bfc243434b6ef9d.jpg

32-mob.jpg

Anonymkode: 0aae3...885

15 år i næringslivet til tross, jeg har aldri sett noen som har stilt i antrekk som ligner på noen av disse. 

Anonymkode: 3093a...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dress er jo noe av det mandigste som finnes. Da må det være innafor at menn går i formelle kjoler og skjørt på jobben også?

Anonymkode: 6d3b2...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-16 den 22.12):

Kan du ikke kjøpe deg en god dress? Jeg ville ikke, gitt at du ikke er sekretær, kledd meg som en sekretær i et mannsdominert yrke. Gå til en ordentlig butikk. Få tilpasset en «power suit» og gå i den året rundt.

Anonymkode: 70e80...f65

Nei, jeg er ikke sekretær, selv om det ikke akkurat er forskjell på bekledning uansett stilling. Tror stereotypen over en "sekretær" knapt finnes lengre. Med formell dresskode er det nok slik at man kan gå i bluse og fine bukser, men helst så brukes det nok litt pene skjørt eller kjoler. Har funnet meg noen bra stay-ups i nude som jeg bruker, og har også kjøpt de i sort. 

Anonymkode: 11d7b...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2021 den 19.46):

Hæ??

Ser dette transe ut?

images?q=tbn:ANd9GcTJbpXJEJdb-_GZ49mJn0z

e935afacb77996888dedad37f08dc226.jpg

c42d2483ef7ff7e62bfc243434b6ef9d.jpg

32-mob.jpg

Anonymkode: 0aae3...885

Nydelig ❤ Finnes det sånne bukser med høyt liv? 

Anonymkode: 12416...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...